Heb anderhalf maand geleden mij s6 edge plus ingeleverd bij Phone house raalte. Netjes geholpen toestel door gestuurd naar dynafix. Tot mijn verbazing ging alles vlotjes tot de status wachten op onderdelen. Paar dagen later het verhaal phone house failliet. Direct gebeld met of dit effect zou hebben op mijn reparatie. Nee ze waren een franchisenemer en mij reparatie werd gewoon afgehandeld. Weken later nog maar eens gebeld met wat er nu werkelijk aan de hand was, aangezien mijn telefoon niet gerepareerd werdt en ik niks hoorde van the phone house. Toen kwam het verhaal dat dynafix alle telefoons vast hield omdat ze werden verzonden vanaf hoofd magazijn Phone house. Die dus wel failliet is.
Nu wil ik gewoon graag mijn telefoon terug, maar blijkbaar moet ik dit zelf gaan regelen aangezien ik aan de Phone house raalte niks heb, die nemen nog niet de moeite om je op de hoogte te houden.
The phone house raalte, is mijn aankoop punt geweest en mijn inleverpunt (wat dus wettelijk moet voor reparatie). Met welke stappen kan ik hun in beweging gaan krijgen?
Kan ik iets bij dynafix voor elkaar krijgen?
Hoeverre staat mijn provider hierin? Ik heb het bij een resales van hun gekocht, netjes volgens de regels reparatie laten verlopen. En ik heb wel degelijk een telefoon in mij contract staan waar ik voor betaal, maar geen gebruik van kan maken?
Graag zou ik dus weten wat ik kan doen in dit verhaal.
Nu wil ik gewoon graag mijn telefoon terug, maar blijkbaar moet ik dit zelf gaan regelen aangezien ik aan de Phone house raalte niks heb, die nemen nog niet de moeite om je op de hoogte te houden.
The phone house raalte, is mijn aankoop punt geweest en mijn inleverpunt (wat dus wettelijk moet voor reparatie). Met welke stappen kan ik hun in beweging gaan krijgen?
Kan ik iets bij dynafix voor elkaar krijgen?
Hoeverre staat mijn provider hierin? Ik heb het bij een resales van hun gekocht, netjes volgens de regels reparatie laten verlopen. En ik heb wel degelijk een telefoon in mij contract staan waar ik voor betaal, maar geen gebruik van kan maken?
Graag zou ik dus weten wat ik kan doen in dit verhaal.