Wat ga je met je laptop doen?
Ik zoek een laptop voor gebruikelijk zaken zoals internet maar ook om games te kunnen spelen. Denk dan aan Minecraft, Arc Evolved. Geen mega zware games en hoeft ook niet op ultra te kunnen draaien maar wel fatsoenlijk op een extra aangesloten Full HD scherm. Dus ik zoek in ieder geval een laptop met losse videokaart, full hd,, processor i3/i5, SSD is geen must maar optie en soort scherm is ook geen harde eis.
Wat is je budget?
max 700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop zal niet overdreven veel meegenomen worden. voornamelijk thuis, soms mee naar school of naar vriendjes.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
In het verleden zijn er slechte ervaringen met Acer. Goede ervaringen heb ik met Dell en Lenovo.
De laptop die ik momenteel heb gevonden zijn:
Lenovo
Medion
Beide zitten aan de bovenkant van het budget.
Ik zoek een laptop voor gebruikelijk zaken zoals internet maar ook om games te kunnen spelen. Denk dan aan Minecraft, Arc Evolved. Geen mega zware games en hoeft ook niet op ultra te kunnen draaien maar wel fatsoenlijk op een extra aangesloten Full HD scherm. Dus ik zoek in ieder geval een laptop met losse videokaart, full hd,, processor i3/i5, SSD is geen must maar optie en soort scherm is ook geen harde eis.
Wat is je budget?
max 700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop zal niet overdreven veel meegenomen worden. voornamelijk thuis, soms mee naar school of naar vriendjes.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
In het verleden zijn er slechte ervaringen met Acer. Goede ervaringen heb ik met Dell en Lenovo.
De laptop die ik momenteel heb gevonden zijn:
Lenovo
Medion
Beide zitten aan de bovenkant van het budget.
- Goede keuzes?
- Welke zou jij doen?
- Iemand nog andere leuke alternatieven die iets goedkoper zijn?
- Of andere tips of trucs?
[ Voor 10% gewijzigd door Daan115 op 19-03-2017 08:35 ]