Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 14:12
Ik zoek een?
PS4 pro - versterker -TV

Wat is je budget?
2000 euro exclusief de PS4

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix, 4k Gaming, sporadisch tv kijken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Onkyo tx nr-656
Samsung UE55KS8000 Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel, ik heb een 720p plasma, wil 4k gaming eens proberen, ik vind OLED te duur. dus denk aan de bovengenoemde setup. volgens mij heeft al dat spul HDCP 2.2 en kan ik straks HDR/4k gamen, en mn oude apparatuur aansluiten zie ik iets over het hoofd?

Verder hangt er straks een blueray speler aan, een xbox 360,een steamlink, een wii U en een popcorn hour.
(daarom 6x HDMI op de amp)

[ Voor 16% gewijzigd door Pindakaasman op 18-03-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-06 11:05
Wat is het doel van de Onkyo in deze? Uit de TS kan ik niet opmaken dat er reeds speakers aanwezig zijn. Of deze moeten onder "oude apparatuur" vallen, maar dan zou ik ze nog noemen om zeker te zijn dat alles aan kan worden gesloten. Je zal niet de eerste zijn die met een passieve subwoofer blijft zitten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

DarkSide

theres no place like ::1

2000,- voor een TV dan heb je dus een 55b6 OLED voor.
Als je even belt en zoekt kan je die ook meenemen voor rond de 1800.

De KS8000 is een goede TV en vind ik in de pricewatch voor zo'n 1500 a 1600 (sommige zijn duitse versies waar de CI+ niet werkt).

Maar als je budget toch 2000,- zou ik gewoon zeggen koop een LG 55B6

edit: ik las verkeerd. Je moet er ook nog een versterker bij van ongeveer 3 a 350 euro.

Kijk dus ook even bij het LG prijzen topic. In belgie kost de LG minder dan 1800.
En ben je incl versterker iets over de 2000 kwijt.
Dat is dan een kleine overschreiding van budget. Maar wel met OLED.

Als Oled toch niets is. Ben heb je met de KS8000 een goede tv

[ Voor 35% gewijzigd door DarkSide op 18-03-2017 11:37 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
FeaR schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:30:
Wat is het doel van de Onkyo in deze? Uit de TS kan ik niet opmaken dat er reeds speakers aanwezig zijn. Of deze moeten onder "oude apparatuur" vallen, maar dan zou ik ze nog noemen om zeker te zijn dat alles aan kan worden gesloten. Je zal niet de eerste zijn die met een passieve subwoofer blijft zitten.
magnesium speakers, deze blijven, idd ook een center uit deze serie en een active sub.

[ Voor 5% gewijzigd door Pindakaasman op 18-03-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
DarkSide schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:33:
2000,- voor een TV dan heb je dus een 55b6 OLED voor.
Als je even belt en zoekt kan je die ook meenemen voor rond de 1800.

De KS8000 is een goede TV en vind ik in de pricewatch voor zo'n 1500 a 1600 (sommige zijn duitse versies waar de CI+ niet werkt).

Maar als je budget toch 2000,- zou ik gewoon zeggen koop een LG 55B6

edit: ik las verkeerd. Je moet er ook nog een versterker bij van ongeveer 3 a 350 euro.

Kijk dus ook even bij het LG prijzen topic. In belgie kost de LG minder dan 1800.
En ben je incl versterker iets over de 2000 kwijt.
Dat is dan een kleine overschreiding van budget. Maar wel met OLED.

Als Oled toch niets is. Ben heb je met de KS8000 een goede tv
toon volledige bericht
Doe even een linkje dan waar ik een LG OLED55B6V voor 1800 kan vinden, ik woon vlak bij belgie, ik rijd er zo om maar kan het zelf niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Pindakaasman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:07:
[...]

Doe even een linkje dan waar ik een LG OLED55B6V voor 1800 kan vinden, ik woon vlak bij belgie, ik rijd er zo om maar kan het zelf niet vinden.
Is geen linkje. Audiovision,be levert hem voor ongeveer 1780 meen ik.
In het LG prijzen topic zie je veel aanbiedingen etc. Die niet op de webstites staan.
Maar als je belt krijg je ze voor minder.

De 55C7 (2999) kan je bij foka al waarschijnlijk voor 2400 a 2500 krijgen als je even belt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
Ik vind het allemaal prachtig, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dit soort bedragen uit te geven, ik vond 1500 eigenlijk al echt te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

is ook een hoop geld. geef alleen aan dat als je belt best moie deals kan maken.
en dat er zo misschien wel een oled in bereik komt. een 2016 model welliswaar. maar nog steeds een top tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:29

deepvreezo

Redacteur
Wat DarkSide zegt, neem een OLED-tv. Heb je dat bedrag er niet voor over, dan kun je beter een KS7000 nemen dan een KS8000. Nagenoeg dezelfde beeldkwaliteit (zie 'Verdict'), maar dan voor een lagere prijs - en met een belrondje is daar wellicht weer wat extra af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:55
Pindakaasman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:37:
Ik vind het allemaal prachtig, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dit soort bedragen uit te geven, ik vond 1500 eigenlijk al echt te veel.
Persoonlijk vind ik dat als je dat soort bedragen uit wil geven aan een tv dat je echt voor een OLED moet gaan. Als je geen oled kan vinden die nu binnen je budget past zou ik dan nog wachten tot de prijzen dalen en je die wel kan aanschaffen. Denk dat als je nu een niet oled aan gaat schaffen je daar over een jaar spijt van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:26
Los van welke tv, games op de ps4 zijn voornamelijk ge-upscaled als je 4K gebruikt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
Ik ben nog even aan het bellen en zoeken geweest, het is pricewatch: LG 55UH850V Zilver geworden, versterker is nog niet aangeschaft. Ik denk dat de OLED met HDR en Dolbyvision er ook volgend jaar niet is voor < 1500 euro. hij staat er nu, en ik heb er tot op heden geen spijt van. OLED zal mooier zijn maar dit is goed genoeg voor mij.
Pagina: 1