Affiliate toegestaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:54
Ik irriteer me nogal aan het feit dat ik hier bijna direct een ban krijg omdat ik per ongeluk een affiliate link had gekopieerd van een andere site, terwijl anderen hier blijkbaar goedkeuring krijgen om hun eigen site te promoten (die volstaat met affiliate links). Lijkt mij persoonlijk niet echt de bedoeling, want iedereen kan op deze manier een site in elkaar zetten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wnIlcWM.png

D4V3 in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Vanaf 14 maart 7x de link gepost, over spam gesproken :X

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het is helaas de nieuwe manier van spam, een "behulpzame" website plaatsen die weer affliate links bevat. Poosje geleden met de launch van de Apple Watch 2 was er ook zo'n "behulpzame" website. Eenmaal geklikt op de doorlink en het cookie is geplaatst, de buit is binnen...

En wat _David_ ook zegt, 7x plaatsen binnen 3 dagen, komop zeg.

[ Voor 11% gewijzigd door Fietsbel op 17-03-2017 22:44 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Wij hebben geen goedkeuring gegeven voor het spammen van een site, dat we zijn originele bericht hebben laten staan zijn we wel akkoord mee gegaan. Dit betekent echter niet dat het een vrijbrief is voor het herhaaldelijk plaatsen van de website dus dank voor het melden en we gaan er wat aan doen! :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:43:
Wij hebben geen goedkeuring gegeven voor het spammen van een site, dat we zijn originele bericht hebben laten staan zijn we wel akkoord mee gegaan. Dit betekent echter niet dat het een vrijbrief is voor het herhaaldelijk plaatsen van de website dus dank voor het melden en we gaan er wat aan doen! :)
Sowieso, dit is al enige tijd ook niet éénmalig meer de bedoeling ;)
Prijsvragen in reviews, topics en/of tweakblogs