PsYch0tIc broer van MDenie ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Hier begint het mee: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=321684
en dan een reactie van Cookie en dan komt het feest.
Ik vindut gewoon haaaatelijk dat er van die OENEN zijn die penalties geven aan mensjes die iets posten, dat ze zelf eens iets posten. Ik vind dat hele ratingsysteem dikke bullshit, als je commentaar hebt, zeg het dan rechtuit, nie door wat stomme puntjes te geven of nog erger af te nemen.
mm, dat zijn wij dus hier, ben benieuwd wat Jaymz ervan vindt >:)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

kicked down met een -1.

En dit moet idd wel een clone zijn van die mdenie-gestoorde gozer ja. Althans, uit de post blijkt zo'n beetje een even grote onnozelheid.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
WAAAT THE FUCK ?

hij staat nu op 2 (overbodig)
waarom ?

: Overbodig, -0.33: Overbodig, +0.29: Ondergewaardeerd, +0.27: Inzichtvol, Totaal: 1.9 / 16x

tssss

* Laurent nokt hem ff naar benee

Hmm, heeft niet veel geholpen:
Overbodig, +0.29: Ondergewaardeerd, +0.27: Inzichtvol, -0.25: Overbodig, Totaal: 1.65 / 17x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
Ik hoor hem vallen maar hij moet nog lang gaan met deze weging zeg :'(

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
en nog een trap
Er moet nog vaak gtrapt worden wild die nog wat verder naar beneden gaan.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 11:32 schreef spook het volgende:
en nog een trap
Er moet nog vaak gtrapt worden wild die nog wat verder naar beneden gaan.
Ach, zolang er een hoop voetballers rondlopen, kunnen er ook een hoop tegen die bal schoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op woensdag 04 juli 2001 11:37 schreef TgF het volgende:

[..]

Ach, zolang er een hoop voetballers rondlopen, kunnen er ook een hoop tegen die bal schoppen :)
Ach ja voetballer kennen ook niet veel als het veld niet schoon en droog is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Jaymz

Keep on moving !

Onderhand is de reactie volgens mij ietwat aangepast.
Zowieso was de opmerking niet naar ons bedoeld, maar naar de mensen die het ons lastig maken.
Helaas denken mensen dat wij die oenen zijn, gelukkig kunnen wij meestal het tegendeel wel bewijzen.

Ik neem het hem niet kwalijk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 11:56 schreef Jaymz het volgende:
Onderhand is de reactie volgens mij ietwat aangepast.
Zowieso was de opmerking niet naar ons bedoeld, maar naar de mensen die het ons lastig maken.
Helaas denken mensen dat wij die oenen zijn, gelukkig kunnen wij meestal het tegendeel wel bewijzen.

Ik neem het hem niet kwalijk iig.
Ik ben het hier met Jaymz eens! PsYch0tIc is iemand die niet helemaal met het modsysteem tevreden is; hij plaatste daarover ook al een draadje in LA (wat net hier is aangekomen, bedankt havana voor het verplaatsen, en iets minder bedankt voor de ongefundeerde mening).
Ik denk dat we hem beter kunnen overtuigen van het feit dat er genoeg mensen wél hun best doen en dat er over de foute onderdelen wordt nagedacht.

Trouwens een broer van mdenie??? Ik quote even zijn profile:
...Abit KT7 raid ...
Nee, zeker geen familie! :P ;)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word gewoon ongelooflijk kwaad in de mensen die soms nuttige threads eerst naar +3 behulpzaam brengen en dan naar beneden kicken tot +1 overbodig. Ik vind gewoon het hele systeem van die ratings op niks trekken, een +1 of +2 grappig heb je al redelijk snel, maar probeer hem maar eens te houden, lukt je nooit, want er zijn altijd mensen die het weer naar beneden helpen, en dan kan het zijn dat je berichtje dat best grappig is op 0 overbodig eindigt. Tenzij je hier rete-oninteressante shit post die niet te begrijpen valt durven ze je niet down te modden en behoud je +2 of +3 interessant. Ik vind gewoon het hele systeem om zeep. Tweakers.net is volgens mij dit systeem ontgroeid ofzow.

<edit>
ik heb hier geen broers op Tweakers.net ik hoop dat je vraag hiermeej beantwoord is, en ik geef toe dat er mensen zullen zijn die tegoei ratings geven, maar er zitten er vele hersenloze tussen, dat weet je ook, dat ze eerst maar es posten ipv iemand anders zijn posts af te breken. Het zou dan vele leuker op tweakers worden.
</edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
<ff snelle reactie> de manier waarop je jouw klacht duidelijk maakt is niet plezierig voor degenen die serieus modden en er tijd insteken. Misschien is detopic-starter niet in orde (achteraf nog nader te bepalen)geweest. in ieder geval hier kun je je vragen kwijt en tekst en uitleg krijgen

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat er serieuze mensen zijn in het modden :) Maar jullie werk wordt wel door deze mensen verknoeid, er zou een systeem moeten bestaan zodat in het modden het kaf van het koren gescheiden wordt. Geen nou eerlijk toe, vinden jullie het niet spijtig dat jullie werk verknoeid wordt door wanna-be's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 04 juli 2001 18:08 schreef PsYch0tIc het volgende:
Ik weet dat er serieuze mensen zijn in het modden :) Maar jullie werk wordt wel door deze mensen verknoeid, er zou een systeem moeten bestaan zodat in het modden het kaf van het koren gescheiden wordt. Geen nou eerlijk toe, vinden jullie het niet spijtig dat jullie werk verknoeid wordt door wanna-be's?
[topic=172262]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trek je er gewoon niets van aan er zijn altijd van die mensen die je graag op de kast jagen, blijf gewoon jezelf en geef ronduit je mening en stoor je niet wat een ander daar van vindt.

Helaas zijn er nogal wat mensen die graag punten scoren, alsof dat ook maar belangrijk zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 06 augustus 2001 01:29 schreef A.Jansen het volgende:
Trek je er gewoon niets van aan er zijn altijd van die mensen die je graag op de kast jagen, blijf gewoon jezelf en geef ronduit je mening en stoor je niet wat een ander daar van vindt.

Helaas zijn er nogal wat mensen die graag punten scoren, alsof dat ook maar belangrijk zou kunnen zijn.
:)

Jaymz doet zijn best. Besef je alleen dat andere mensen er andere meningen op kunnen nahouden.
Zoals als (waarschijnlijk al) gemerkt ben ik niet bang voor een goeie discussie of zelfs een confrontatie (anders had TMF iets meer slotjes gehad namelijk)

Feitelijk hanteer ik maar 1 regel: (als in: Mod TMF)

Respect: When-ever, Whom-ever, What-ever, Where-ever. Always!

Heeft iemand daar moeite mee, best. Is die persoon voor rede vatbaar, oke. Blijft diegene k*nkeren: Jammer.
Ik hou er niet van om hier de mod uit te hangen. Maar Mot ut, dan Mod ik. Punt.

Ps. Dit is een oud draadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Reactie is getrashed volgens mij :?
ik Zie em temninste niet meer....

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zluit mij aan bij de wijze woorden van Jaymz hierboven.

Zullen we afspreken deze draad lekker te laten zakken? Om nou weer hele discussies te gaan lopen voeren van artikelen en/of reacties van een maand terug, lijkt mij niet zinvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor alle duidelijkheid:

advies geven is totaal iets anders dan trachten een gezonde discussie aan te gaan.

Advies leek mij in dit geval bijzonder nuttig en een discussie eerder overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 02:49 schreef A.Jansen het volgende:
Even voor alle duidelijkheid:

advies geven is totaal iets anders dan trachten een gezonde discussie aan te gaan.

Advies leek mij in dit geval bijzonder nuttig en een discussie eerder overbodig.
Vind je het vervelend als ik absoluut geen enkel idee heb waar je nu naar toe wilt?

Ik zie een stukje omhoog dit van jou staan:
Dat is dan schijnbaar een "advies" aan iemand geweest, maar aan wie :? PsYchOtIc? Dus die mag zijn mening hier rondschallen, maar jij vind het dan verstandiger dat ie zich niks aantrekt van het commentaar wat hij vervolgens krijgt :?

Het is overigens vrij normaal dat we discussieren hier.

In ieder geval ben je mij kwijtgeraakt, maar dat kan maar zo aan mij liggen :)

Overigens bedenk ik me net dat we (uhm, ik) hadden afgesproken deze draad verder te laten zakkken, maar goed, jij vond het schijnbaar nodig om nog te reageren (op een reeds verlopen onderwerp), dus doe ik dat nu ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als men er zich aan ergert dat gasten een reply geven in een "oud" topic is de simpelste oplossing een slotje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:01 schreef A.Jansen het volgende:
Als men er zich aan ergert dat gasten een reply geven in een "oud" topic is de simpelste oplossing een slotje ;)
Als een slotje nuttig zou zijn wel ja als dit niet nuttig zou zijn niet. Mensen die echt iets toe kunnen voegen aan een topic van een week oud moeten dat kunnen doen. Mensen die daarentegen niets kunnen toevoegen die krijgen dus de melding dat het een oud topic is en het slotje wordt dan wel gezet.

Voor verdere info zou je eens de FAQ kunnen lezen. Dit zijn de veel voorkomende vragen en ook een antwoord daarop.

Pagina: 1