Hallo iedereen,
Ten eerste, ik ben nieuw op dit forum, dus als ik iets fout doe, zeg het even.
Ik heb een vraagje over fans en kon het antwoord nergens vinden.
Het gaat om de fans uit het lijstje hierboven, (set van 2 maar kon die niet vinden.) die hebben 2 x een 3-pin aansluiting (of samen 1 x?) en de fan in de kast waar ik de aansluiting niet van weet. Mijn vraag is hoe ik ze alle drie het makkelijkst kan aansluiten, dat het liefst op het moederbord zodat ze niet altijd draaien. Het moederbord heeft namelijk alleen 1 x 4-pin.
Dus in andere woorden: hoe sluit ik 2 x 3-pin kabels (+ een onbekende) aan op het moederbord met o.a. 4-pin?
Ik heb die producten trouwens nog niet, dus als het met een ander moederbord bijv. wel lukt zou ik dat graag willen weten.
Met vriendelijke groet Menno
Ten eerste, ik ben nieuw op dit forum, dus als ik iets fout doe, zeg het even.
Ik heb een vraagje over fans en kon het antwoord nergens vinden.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | MSI B250M PRO-VD | € 69,41 | € 69,41 |
1 | Thermaltake Versa H15 Window | € 41,95 | € 41,95 |
1 | Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Rood, 120mm | € 9,95 | € 9,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 121,31 |
Het gaat om de fans uit het lijstje hierboven, (set van 2 maar kon die niet vinden.) die hebben 2 x een 3-pin aansluiting (of samen 1 x?) en de fan in de kast waar ik de aansluiting niet van weet. Mijn vraag is hoe ik ze alle drie het makkelijkst kan aansluiten, dat het liefst op het moederbord zodat ze niet altijd draaien. Het moederbord heeft namelijk alleen 1 x 4-pin.
Dus in andere woorden: hoe sluit ik 2 x 3-pin kabels (+ een onbekende) aan op het moederbord met o.a. 4-pin?
Ik heb die producten trouwens nog niet, dus als het met een ander moederbord bijv. wel lukt zou ik dat graag willen weten.
Met vriendelijke groet Menno