Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:13
De poll hieronder geeft een beeld aan die momenteel totaal niet meer aansluit bij de huidige peilingen:

DaniëlWW2 in "De Tweede Kamerverkiezingen 2017"

Met nog een dag te gaan voor de verkiezingen is het nu de perfecte moment om het politieke landschap op Tweakers te bekijken, en om ook een klein beetje te bepalen of de media misschien (deels) schuldig is aan voortrekkerij. Op welke partij ga je morgen stemmen? Spreek met je hart, laat je niet leiden door de huidige peilingen, stem op de partij die jou het beste naar het hart gaat.

Discussiëren over de 2e Kamerverkiezingen gaan gewoon hier verder:
De Tweede Kamerverkiezingen 2017

Poll: Met een dag voor de verkiezingen waar ga jij op stemmen?
PVV
GroenLinks
D66
VVD
PiratenPartij
FvD
PvdD
Christen Unie
CDA
Artikel 1
VNL
SGP
SP
Jezus Leeft
PvdA
Niet Stemmers
Denk
Geen Peil
Mens/Spirit Basisinkomenpartij
Ondernemerspartij
StemNL
De Burgerbeweging
Nieuwe Wegen
Vrijzinnige Partij
Vrij Democratische Partij
50 plus
Lokaal in de kamer
Libertarische Partij
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=398502&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 3% gewijzigd door Snowwie op 14-03-2017 17:50 ]

Mijn YouTube Channel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen mogelijkheid tot Blanco? :X

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2017 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:36
Ik denk dat GroenLinks voor de meeste straks toch onverwachts erg groot wordt:).
Ik stem er zelf op, net als veel mede studenten. Misschien is die groep nu meer bewogen om te gaan stemmen. Eigenlijk een beetje gek want GroenLinks heeft zelf meegeholpen aan het leen stelsel. Maar op vrijwel alle andere vlakken ben ik het wel met hun eens.

[ Voor 68% gewijzigd door BSOD baby op 14-03-2017 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:13
-> "Niet Stemmers"

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BSOD baby schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 17:52:
Ik denk dat GroenLinks voor de meeste straks toch onverwachts erg groot wordt:).
Ik stem er zelf op, net als veel mede studenten. Misschien is die groep nu meer bewogen om te gaan stemmen.
I hoop het. Ik stem zelf D66, maar een (waarschijnlijk) horrorscenario zou een kabinet van VVD, CDA en D66 zijn, waardoor ik toch nog twijfel om 'strategisch' op GL te stemmen.

Nouja, ik denk toch dat ik op Kees Verhoeven. Vrijwel het complete piratenprogramma qua digitale burgerrechten en privacy overgenomen!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hier is dus geen apart topic voor nodig. Deze gaat dus dicht, de poll link ik wel in de topicwaarschuwing van het reguliere topic.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.