Vraag

• wanker76
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-12 11:02
Mijn vraag :

Op mijn Samsung 49KS7000 (met uiteraard meest recente software) reageert de Netflix app regelmatig niet meer op input.

Hij start dan wel de app en begint met afspelen (niet de aflevering waar ik gebleven was), maar reageert dan niet meer op pauze, pijltoetsen, etc.

Ook het opstarten van het Netflix thuisscherm werkt dan niet meer, hij laat wel de accounts zien, maar omdat hij niet op input reageert kom ik daar niet verder.

Enige oplossing is stroomloos maken van de TV, al wil de TV paar keer 'gewoon' uit/aan zetten soms ook helpen.

Voor zover bekend hebben andere apps hier geen last van.

Eigenlijk heb ik 2 vragen ;
1 . Zijn er meer mensen met dit probleem?
2. Weet er iemand hoe je geforceerd een app kan sluiten op Samsung Smart TV's (als dat überhaupt kan) ?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb :

Ik heb zo'n beetje alle standaard 'semi-nerd' dingen al geprobeerd ; Samsung Smart remote resetten (batterijen eruit/erin), normale Samsung afstandsbediening gebruikt, de Samsung Android app gebruiken, wel/geen statisch ip-adres aan de TV toekennen (bedraad aangesloten), switchen tussen hdmi ingangen en/of andere apps, iedere keer na gebruik de Netflix app netjes afsluiten met de functie in de app en zelfs terug naar fabrieksinstellingen.

Allemaal zonder resultaat dus.

Beste antwoord (via wanker76 op 11-03-2017 22:05)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:43
Ik heb dit zeer recent eerder gelezen hier, heb je al gezocht ?
Edit: dit was hem: Probleem bediening Netflix op Samsung UE55KS8000

[ Voor 50% gewijzigd door DukeBox op 11-03-2017 21:25 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:43
Ik heb dit zeer recent eerder gelezen hier, heb je al gezocht ?
Edit: dit was hem: Probleem bediening Netflix op Samsung UE55KS8000

[ Voor 50% gewijzigd door DukeBox op 11-03-2017 21:25 ]

• wanker76
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-12 11:02
Zelfde probleem inderdaad, bedankt voor de link. Had hem zelf (nog) niet gevonden. Gebruik het forum niet zo vaak..... Bedankt in ieder geval 👍