Showview, gebruikt iemand dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Topicstarter
Heb net een nieuwe vcr (panasonic FJ620) en daar zit showview + PDC op. Heeft iemand daar ervaring mee en zoja, welke? Heb net ff mee geklooid maar werkt niet echt super, kan aan mij liggen.

Een heel groot en stoer systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19749

Op dinsdag 03 juli 2001 23:14 schreef seef het volgende:
Heb net een nieuwe vcr (panasonic FJ620) en daar zit showview + PDC op. Heeft iemand daar ervaring mee en zoja, welke? Heb net ff mee geklooid maar werkt niet echt super, kan aan mij liggen.
Ik gebruik altijd teletext programering , maar mijn moeder gebruikt ook altijd showview en ik hoor haar ook wel eens dat het niet klopt. Let wel op dat je de video op de juiste manier hebt geprogrameerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 10:12
Het werkt perfect, alleen er zijn maar een paar zenders die het ondersteunen. Er bestaat ergens een lijst (degene die hem weet, link aub :) ) van zenders die het ondersteunen. Voor zover ik weet Ned 1/2/3, Belgie 1/2.
Gebruik je het toch bij een zender die het niet ondersteund, neemt ie niet op meen ik (mijn ervaring).

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:48
zenders die het ondersteunen. Voor zover ik weet Ned 1/2/3, Belgie 1/2.
Gebruik je het toch bij een zender die het niet ondersteund, neemt ie niet op meen ik (mijn ervaring).
Dat is juist! zenders ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:06
Op woensdag 04 juli 2001 10:29 schreef mbvisiontt het volgende:
Het werkt perfect, alleen er zijn maar een paar zenders die het ondersteunen. Er bestaat ergens een lijst (degene die hem weet, link aub :) ) van zenders die het ondersteunen. Voor zover ik weet Ned 1/2/3, Belgie 1/2.
Dat is PDC. Showview is niets meer dan een code vermeld in de meeste omroepbladen. Deze tik je in op je VCR en automatisch staan de juiste tijden geprogrammeerd.
PDC is er voor dat je VCR optijd begint met opnemen, de reclame skipt en vervolgens weer netjes stopt met opnemen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik gebruik showview is relaxed
alleen je moet de 1e keer je zender goed kiezen

we hebben zo'n philips geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Ik heb hier nog een oude videorecorder staan met een streepjescodelezer in de afstandbediening. Vroeger stond er bij ieder programma een streepjescode in de TV-gids, maar dat systeem is volgensmij min of meer verouderd intussen :? :)

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik gebruk het soms, werkt meestal wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18078

Ik gebruik 't altijd, ik combinatie met PDC werkt 't prima. Showview voor 't makkelijke programmeren, PDC voor 't op tijd beginnen. Mits ze in H'sum de knop op tijd indrukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wij hebben nog een video va n10 jaar oud :(
Daar moet je met een lazertje in de afstandsbediening over streepjes codes heen gaan
dat werkt dus voor geen meter :(
Pagina: 1