Beste medetweakers.
Ik heb jullie advies nodig. en wat ik het beste kan doen. verhaal staat hier onder. als het nodig is kan ik screens shots toevoegen.mods sorry als dit in het vekeerde topic staat maar vond het beste hier passen.
Wat ik heb van deze persoon
Bank gevens
een en staart naam (kan nep zijn IDK)
Achetgrond
Ik heb op marktplaats en laptop gekockt. In de specificaties stond duidelijk aangeven dat er een nvidia quadro 2000m in zit. Maar toen ik gister de laptop binnen kreeg bleek de laptop een nvidia quadro1000M in te zitten. Ook zitten er deuken in en andere problemen die niet waren aangeven
. Contact opgenomen, hij wouw de laptop dus terug nemen (netjes van hem). Maar je raad het all. meneer is in eens van de bodem van de aarde verdwenen. Accounts veranderd regeerde nergens meer op ect.
Alvast bedankt.
Sander
Update:
1: volgens de service tag zit er een nvidia 1000M
2: Waar meener toegeeft en zecht dat hij hem trug neemt + @kraades hij is tog echt weg

Ik heb jullie advies nodig. en wat ik het beste kan doen. verhaal staat hier onder. als het nodig is kan ik screens shots toevoegen.mods sorry als dit in het vekeerde topic staat maar vond het beste hier passen.
Wat ik heb van deze persoon
Bank gevens
een en staart naam (kan nep zijn IDK)
Achetgrond
Ik heb op marktplaats en laptop gekockt. In de specificaties stond duidelijk aangeven dat er een nvidia quadro 2000m in zit. Maar toen ik gister de laptop binnen kreeg bleek de laptop een nvidia quadro1000M in te zitten. Ook zitten er deuken in en andere problemen die niet waren aangeven
Alvast bedankt.
Sander
Update:
1: volgens de service tag zit er een nvidia 1000M
2: Waar meener toegeeft en zecht dat hij hem trug neemt + @kraades hij is tog echt weg

[ Voor 11% gewijzigd door Sweatleek op 09-03-2017 18:24 ]
confused reality