Nice, gebruikt! Right time, right place.. zoiets

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En gebruikt, dank je wel!embrowsers schreef op maandag 26 april 2021 @ 08:00:
Gratis verzending, geldig tot en met vandaag:
***members only***
Een goede grap mag vrienden kosten.
[Voor 73% gewijzigd door Yorinn op 26-04-2021 10:02]
Bedankt!--Niels-- schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:36:
Gratis verzending, vandaag nog geldig
ACTNB95S57Afz
Gebruikt, dankjewel!!donaldo schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:43:
ACTNBS58LKCjm
Gratis verzending, alleen vandaag nog geldig.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Werkt helaas niet meer, of is al gebruiktMr Magic schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:48:
Gratis verzending:
***members only***
Weet niet 100% zeker of hij nog werkt, want in de eerste mail stond t/m 26-04, maar in de herinneringsmail stond t/m 27-04.
Toch nog een geprobeerd en werkte, bedankt.Mr Magic schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:48:
Gratis verzending:
***members only***
Weet niet 100% zeker of hij nog werkt, want in de eerste mail stond t/m 26-04, maar in de herinneringsmail stond t/m 27-04.
Bedankt voor deze!Card Nox schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:39:
Ibood gratis verzending, geldig tot vandaag.
***members only***
Thx, ook ik heb gebruik kunnen maken van de code! 👍😉Card Nox schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:39:
Ibood gratis verzending, geldig tot vandaag.
***members only***
Het moment dat ik wil afrekenen zie ik dat de code verwijderd is. Maar ja, het leven is voor de rappe zeker....robhof schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:45:
[...]
Thx, ook ik heb gebruik kunnen maken van de code! 👍😉
[Voor 6% gewijzigd door t0nne op 27-04-2021 17:49]
En dan was er ook nog iemand (een stuk) sneller dan ik. 🙈 Twee keer dezelfde code gebruiken werkt zo te zien, maar meer helaas niet.t0nne schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:47:
[...]
Het moment dat ik wil afrekenen zie ik dat de code verwijderd is. Maar ja, het leven is voor de rappe zeker....
Gebruikt, bedankt voor het delen!OkeOkeOke schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:12:
ACTNBAq6NnrrC
Gratis verzending, alleen vandaag nog.
Schijnbaar kan dus iemand anders de code nog gebruiken terwijl ik hem al had ingevoerd. Was nog even rond het kijken of er nog iets anders was dat ik mee wilde bestellen is de code ineens verwijderd bij het afronden. Schijt iBood. Was ik ook eens op tijd voor een code.
Bedankt voor het delen van de code. Ik had hem gebruikt maar nadat de bestelling meerdere minuten op verwerken bleef hangen was de prijs die ik moest afrekenen bij PayPal alsnog met verzendkosten en nu doet de code niks (ook geen feedback). Ik bestel het wel ergens anders dan die gare site.
[Voor 5% gewijzigd door Meessen op 30-04-2021 18:26]
Thanks, heb 'm gebruikt.ajaxalex schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:11:
Code voor gratis verzending van Ibood:
***members only***
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
[Voor 73% gewijzigd door Yorinn op 07-05-2021 12:21]
veenvanrobbert schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:14:
Code voor gratis verzending. Geldig t/m 12 mei (vandaag).
ACT3pbnfcMki
Asus X5QSF || Dell XPS15 || Nokia 8.1
Gebruikt, bedankt!Thedr schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:36:
Code voor gratis verzending; eigenlijk t/m 11-05 (gisteren) maar hij lijkt hem nog te valideren. Kan dus zijn dat ie uiteindelijk niet werkt, maar het is te proberen:
***members only***
Have Fun Funske
[Voor 42% gewijzigd door ToWi1989 op 15-05-2021 13:39]
Deze is ook weer geldig van 20:00 tot 21:00 vanavondfunske schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:49:
Gratis verzending
Alleen vandaag, geldig op alle tuindeals!
Gebruik deze code
TUIN
Eenmalig geldig, t/m 13:00 15-05-2021
Bedankt voor deze code
[Voor 13% gewijzigd door t0nne op 20-05-2021 09:55]
Gebruikt, dank je!Lupine_Wonse schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:15:
Gratis verzending
ACT4cwPpyyyF
Geldig t/m 24.05.2021.
Vraagje: hoe maak je de code members only?
Balen dat ik te laat was maar alsnog bedankt voor het posten. Je maakt jouw bericht members only door de betreffende tekst tussen [m0][/m0] te plaatsen, waarbij ik in dit voorbeeld de o voor een 0 heb veranderd. Dit moet dus een o zijn...Lupine_Wonse schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:15:
Gratis verzending
ACT4cwPpyyyF
Geldig t/m 24.05.2021.
[Voor 10% gewijzigd door 1975Mark30 op 23-05-2021 13:38]
meer info staat bij de "UBB-codes" info waarvoor je een linkje ziet in de uitgebreidere reactie editor:Lupine_Wonse schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:15:
[...]
Check mijn review van de Nest Hub Max of de Bose Sleepbuds II. Een maand lang gratis internet bij Tweak? Gebruik mijn vriendenactie.
Check mijn review van de Nest Hub Max of de Bose Sleepbuds II. Een maand lang gratis internet bij Tweak? Gebruik mijn vriendenactie.
Deze code werkt nog steeds!PeacekeeperNL schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:23:
Tot 1800 uur gratis verzending met code bullseye.
Gebruikt voor de laptop tas. Super dankSteve_0 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 13:07:
Gratis verzending
***members only***
Geldig t/m 30.05.2021 (vandaag dus)
Graag even bericht als de code gebruikt is door iemand, wel zo netjes
[Voor 77% gewijzigd door Yorinn op 30-05-2021 18:03]
Gebruikt en een mooie robot stofzuiger gescoord :-D Bedankt voor het delen van de code!Turrycan schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:46:
***members only***
Thanks
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Hartelijk dank voor de code, gebruikt!Inviscid schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 18:58:
Gratis verzending, alleen vandaag nog:
***members only***
Gebruikt, bedankt!
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Bedankt!Xian66 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:25:
Gratis verzending, gelding t/m 07/07/2021
ACT4PG8BWH7e
dank!
[Voor 21% gewijzigd door dwizzy op 09-07-2021 10:43. Reden: nog eens gekeken naar mijn rekening]
Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.
Ik was net iets snellerdwizzy schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:33:
[...]
dank!
Maar, hij lijkt het niet te doen. Dacht dat ik wel een foutmelding zou krijgen..
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details