Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game PC Advies.

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, de meeste games op minstens medium to high graphics te kunnen draaien.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget zit rond de 750 euro. aangezien ik ook nog een scherm aan moet schaffen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel nog geen componenten aanwezig, wel heb ik het toetsenbord, de muis en headset al.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben redelijk nieuw bij het bouwen of samenstellen van computers. heb wat advies gevraagd van bekenden maar hier zijn geen concrete wensen of benodigdheden uitgekomen.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ben niet van plan te overklokken, standaardprestaties lijken me voldoende.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
*knip* zet de boel even om met de Handleiding Pricewatch daar externe linkjes niet zijn toegestaan momenteel deze lijst met onderdelen gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb de lijst met onderdelen die hierboven genoemd staat samengesteld met een vriend waarbij wij vooral zijn uitgegaan van zijn meningen/ervaringen. ik wil graag een second opinion van de mensen hier op tweakers!

(weet niet of dit de juiste topic hiervoor is, maar eventuele suggesties voor beeldschermen worden altijd gewaardeerd!)

Met vriendelijke groeten
Thomas

[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 07-03-2017 20:03 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Dicht want dubbel met Game Pc Advies..

Dit topic is gesloten.