Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, de meeste games op minstens medium to high graphics te kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget zit rond de 700euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel nog geen componenten aanwezig, wel heb ik het toetsenbord, de muis en headset al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben redelijk nieuw bij het bouwen of samenstellen van computers. heb wat advies gevraagd van bekenden maar hier zijn geen concrete wensen of benodigdheden uitgekomen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bepaalde eisen behalve het hebben van goede prestaties in de games die momenteel op de markt zijn en in de toekomst op de markt zullen komen.
Ga je overklokken?
Ben niet van plan te overklokken, standaardprestaties lijken me voldoende.
Momenteel heb ik deze lijst samengesteld met onderdelen naar aanleiding van overleg met een aantal bekenden, ik zou van jullie graag een second opinion willen over deze build!
(in deze lijst ontbreekt alleen nog een hard drive die ik wel van plan ben toe te gaan voegen.
Met vriendelijke groet,
Thomas
Gamen, de meeste games op minstens medium to high graphics te kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget zit rond de 700euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel nog geen componenten aanwezig, wel heb ik het toetsenbord, de muis en headset al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben redelijk nieuw bij het bouwen of samenstellen van computers. heb wat advies gevraagd van bekenden maar hier zijn geen concrete wensen of benodigdheden uitgekomen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bepaalde eisen behalve het hebben van goede prestaties in de games die momenteel op de markt zijn en in de toekomst op de markt zullen komen.
Ga je overklokken?
Ben niet van plan te overklokken, standaardprestaties lijken me voldoende.
Momenteel heb ik deze lijst samengesteld met onderdelen naar aanleiding van overleg met een aantal bekenden, ik zou van jullie graag een second opinion willen over deze build!
(in deze lijst ontbreekt alleen nog een hard drive die ik wel van plan ben toe te gaan voegen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 154,60 | € 154,60 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-DS3P | € 71,77 | € 71,77 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 176,95 | € 176,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 33,60 | € 33,60 |
| 1 | Kingston 8GB 1066MHz DDR3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 58,- | € 58,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 602,87 | |
Met vriendelijke groet,
Thomas