Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor deze pc ligt rond de € 900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enigste dat ik eventueel weer gebruik is een HDD van 1TB, puur voor data opslag. rest moet nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het dient een goed systeem te zijn om mee te kunnen gamen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Vind alleen de Fractal behuizing erg makkelijk om in te bouwen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het systeem niet te veel lawaai maakt..
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
graag mee kijken wat ik al heb uitgezocht en advies geven wat jullie zouden aanpassen en waarom.
Het systeem zoals ik deze momenteel zelf heb uitgezocht en waar ik advies voor zou willen:
alvast heel erg bedankt voor reacties
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor deze pc ligt rond de € 900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enigste dat ik eventueel weer gebruik is een HDD van 1TB, puur voor data opslag. rest moet nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het dient een goed systeem te zijn om mee te kunnen gamen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Vind alleen de Fractal behuizing erg makkelijk om in te bouwen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het systeem niet te veel lawaai maakt..
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
graag mee kijken wat ik al heb uitgezocht en advies geven wat jullie zouden aanpassen en waarom.
Het systeem zoals ik deze momenteel zelf heb uitgezocht en waar ik advies voor zou willen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,25 | € 183,25 |
| 1 | MSI B150M GAMING PRO | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Sapphire Radeon NITRO R9 390 8G with back plate | € 304,- | € 304,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,82 | € 95,82 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 846,87 | |
alvast heel erg bedankt voor reacties