Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Razer Blackwidow chroma v2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• japserflapser
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-10 11:39
Hallo beste mede Tweakers,

Ik had een vraagje over de Razer blackwidow chroma V2.

Ik wil deze graag kopen als game toetsebord voor mijn pc, maar het blijkt dat je hiervan verschillende mogelijkheden hebt de green switch/yellow switch / orange switch. Alleen heb ik lange tijd gegoogled en ben er nog steeds niet uit welke toetsebord je het beste voor gamen kan gebruiken, aangezien de meningen hierover verschillen. Ik wil graag een stil toetsebord aangezien je niet wil dat je vrienden er last van hebben.

Is er iemand die met het zelfde probleem zit/zat en voor welke oplossing is er gekozen en waarom?

Alvast bedankt,
Jasper

Alle reacties

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

oOo Morgen komt mijne binnen oOo

één ding voorop met mechs: 'stil' zijn ze in de praktijk zelden. Zelfs een Cherry MX Silent of model dat van zichzelf geen 'clicky' heeft zal door de gemiddelde gamer hardhandig tot op de bodem worden geramd en o-rings erbij of niet: dat hoort je. Type je als een ninja rond het actuatiepunt van de switch? Dan is er daadwerkelijk verschil. In de regel is het dus wel zo dat als je 'stil' wilt gamen je beter geen mech gebruikt ;)

Maar goed, als mech liefhebber is dat geen optie. Razer Green (afgeleide Cherry MX Blue) heeft wel een extra clickje, dus die kan je evt afschrijven, m.i. vooral ook omdat dergelijke switches meer profijt bieden bij typen en games als Starcraft dan bij de meer populaire stromingen (CS, LoL, DOTA, everything else).

Of je dan yellow (lineair, vergelijkbaar Cherry MX Red)) of orange (Cherry MX Brown) wilt.. dat maakt voor het geluid zelf niet uit. Het beste advies is zelf te gaan testen wat je fijn vindt, maar als dat geen optie is is MX Brown / Razer orange over het algemeen de 'veilige' keuze. Puur voor snelle games en verder weinig valt er genoeg te zeggen voor Razer yellow / MX Red, maar het kort door de bocht wordt dat bumpje in Razer orange wel gewaardeerd zodra je iets meer met je pc doet.

Verder bekend met dit topic?
Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2