Willen online gamers uit Groningen hier ff kijken?

Pagina: 1
Acties:

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 13:43
De reden dat ik hier doorverwijs naar een topic in het Internet-forum, is omdat ik hier meer gamers verwacht te vinden ;)

Ik ga naar Groningen verhuizen en ik wil weten of ik kabel of ADSL moet nemen...ik zou het erg op prijs stellen als je ff in deze draad voor me kijkt!

Bedankt 8-)

Geef mij maar een Warsteiner.

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
heb zelf ook een kabelverbinding via @home in groningen - en ben er zeer tevreden over, bij unreal tournament altijd een goede ping (50 - 120), ook 's avonds als het merkbaar drukker wordt. kweenie wat ADSL moet kosten per maand, maar volgens mij is kabel iets goedkoper...

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik woon ook in Groningen, in zo'n Selwerd studenten flat. Ik heb een 10 mbit lijn voor 15 piek in de maand :) Heerlijk zo'n universiteit >:) Nu nog studeren....

Maargoed daar heb je weinig aan natuurlijk. Ik ken wel een paar mensen die hier @home hebben (in die nieuwbouwwijk bij Kardinge) die zijn er niet tevreden over, een vriend van een van die gasten die daar ook woont heeft dan asdl. Volgens hem stukken beter. Hij wil gaan switchen.

Zelf zou ik gaan voor asdl, gewoon omdat ik daar meer toekomst in zie dan in kabel.

...

Verwijderd

ADSL. Niets dan goede verhalen over adsl. Is vooral veeeeeel constanter en dat is een heerlijk bij spellen over het net

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

Mensen ik zit al bijna anderhalf jaar op de kabel in Groningen en het enige probleempje wat ik ooit heb gehad, is dat de mailserver sosms niet bereikbaar is. Big deal!! De snelheid is perfect!!!!

Greetz,

Skywalker

May the force be with you!!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik snap het niet, ik dacht ook altijd dat ADSL helemaal de shit was, maarr.....

Een vriendin van mij heeft 65 downlimit en 6 uplimit, en betaalt 100 piek, en ik 900 piek voor 500 (theoretisch) down en 16 up met @homo.

Ja de keuze lijkt me dan niet moeilijk hoor. Maar ik neem aan dat ze het basicpakketje heeft... Maar als dat zo is, wil dat zeggen dat ze voor een _fatsoenlijke_ ADSL verbinding NOG meer kwijt is? |:(

Het geld kan ook op hoor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:28
Ik zit ook (sinds kort weer) in Groningen, en heb sinds 1/1/2001 een FastADSL verbinding liggen. Bevalt prima!

UT ping soms <40, meestal zo rond de 80-90. Snelheid is ook meestal wel lekker (105kb/sec downloaden, wat de meeste servers niet kunnen leveren.. :)

ADSL is een goede keus als je wat meer geld overhebt voor je gameplezier. (Het is wel wat duurder dan kabel, maar dan heb je ook wat. (Zo'n mooe zwarte doos met groene knipperlichtjes. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Pagina: 1