Aan de GAMERS uit GRONINGEN met ADSL of kabel

Pagina: 1
Acties:

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 13:43
Ik ga verhuizen naar Groningen in Augustus en zit te twijfelen of ik Mxstream of @Home moet nemen. Hoewel downstream snelheid leuk is, vind ik de responsetijden véél belangrijker - als ik aan het CS-en ben moet mijn ping wel goed zijn!

Kunnen gamers (Q3, UT, CS) uit Groningen met kabel of ADSL hun bevindingen hier posten en zeggen welke ISP ze gebruiken? Bedankt :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

als je idd die hard gfamer bent zou ik maar asdl nemen, die is met alles langzamer, alleen z'n ping tijden zijn veel beter. Met @home is het niet echt te doen om een beetje relaxed te gamen. CS gaat nog, maar UT en Q3 zijn echt te langzaam...

Ik heb zelf @home, game niet echt veel over internet, dat doen we in ons interne netwerk wel >:)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

ik heb zelf @home en CS is altijd ping 40-50 en UT is altijd ping 80-90 dus vind het wel goed te spelen en het is een stuk goedkoper in aanschaf en in maandelijkse kosten dan adsl :)

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

een ping van 80-90 voor UT ?????? wow, waar in Grunn'n zit jij dan? Ik zit hier midden in het centrum, DL is wel prima, 300-450 haal ik geregeld, maar ping is echt te hoog hier... :(

• Knakker
Ik kom waarschijnlijk ook in centrum terecht (net buiten de singels), dus dat gaat wel probleem worden...

Zijn er niet meer uit Groningen?

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 11:31 schreef kamstra het volgende:
als je idd die hard gfamer bent zou ik maar asdl nemen, die is met alles langzamer, alleen z'n ping tijden zijn veel beter. Met @home is het niet echt te doen om een beetje relaxed te gamen. CS gaat nog, maar UT en Q3 zijn echt te langzaam...

Ik heb zelf @home, game niet echt veel over internet, dat doen we in ons interne netwerk wel >:)
Daar ben ik het totaaal niet mee eens, ik woon in Delfzijl en heb @home en mijn broer studeert in groningen en heeft ADSL. Ik heb meestal een lagere ping dan hem in quake3 (30-50) en counterstrike (50-80).

Anyways, ik zou voor @home gaan, bevalt mij uitstekend.

Downloaden gaat lekker rap en upload is 16kb/sec (maar dat wist je vast al)

Verwijderd

Hey ! hier nog een Delfzielster :)

Ik heb hier ook niet te klagen met de pings met gamen.. maar ik kan me voorstellen dat er in Groningen een stuk meer mensen per wijk op de kabel zitten dan hier..

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

dat lijkt me toch ook, in Delfzijl (met alle respect hoor :) maar dat is toch echt een veredeld dorp, zeker in verg. met Groningen) kan ik me voorstellen dat je een prima ping hebt.

Maar het ging de topicstarter om de stad groningen, niet om de provincie......en daar zit hem, zie de vorige reply precies het verschil in :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
yo, ik zit hier in kerkrade met een ping van 15 bij UT

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
* Unique is ook uit kerkrade en heeft zon 20 ping naar athomo en zon 35 a 45 in cs :)

Pinging www.demon.nl [195.11.243.23] with 32 bytes of data:

Reply from 195.11.243.23: bytes=32 time=31ms TTL=247

Verwijderd

Wij hebben nog geen kabel :) o.i.d. !
Weeeeeeeh !

[Edit : ik woon in Winschoten]

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
wij ook niet
zuidhorn :( :(

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Ok, omdat er in Groningen meer mensen in dezelfde wijk zitten aangesloten zou ik toch voor ADSL gaan. Je kan er uitstekend mee gamen volgens mijn broer.

Verwijderd

Ik kom oo uit groningen maar dan een wijk aan de rand van de stad...
toen wij net kabel hadden ging alles supersnelje downloadde toen van een beetje server met ong. 400 kb/s op zijn minst.
maar nu bijn ieder1 in onze wijk kabel heeft was het niet meer vooruit te branden :( .
TIP: install broadband wizzard. je kan het downen van de broadband wizzard site en het werkt perfect :) nu gaat inet een stuk sneller (gemiddeld zo'n 250kb/s en uitschieters naar de 500+ :) ).

• Knakker
Vandaag naar woonruimte gezocht en ook gevonden: ik kom in de Tuinbouwstraat te wonen...iemand specifiek daarvandaan? :)

• tiger_2000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Op woensdag 04 juli 2001 10:20 schreef wizzard het volgende:
wij ook niet
zuidhorn :( :(
Hey! Ook uit Zuidhorn? Ik woon daar ook en baal er flink van dat er nog steeds geen kabel is!! En wat is een goed alternatief hier? Ik zou het echt niet weten :(
Pagina: 1