Low budget AV-receiver met HDMI 200 - 255 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:52
Ik ben opzoek naar een low-budget AV receiver, maar ik zou niet weten welke ik moet kiezen als ik naar de pricewatch kijk.
Ze gaan ofwel 2 Mission 700 speakers aansturen, of 2 B&W 602 S2/3 speakers. De speakers moet ik nog gaan aanschaffen via Marktplaats.

Verder heb ik er eigenlijk geen eisen, alleen dat er een aantal HDMI poort op zitten, zodat ik in de toekomst bijvoorbeeld de Xbox en een kodi media speler kan aansluiten.

In de pricewatch staan de volgende 5 receivers tussen de 200 en 255 euro met HDMI:

pricewatch: Pioneer VSX-330
pricewatch: Onkyo TX-SR252
pricewatch: Onkyo TX-SR444 Zwart
pricewatch: Sony STR-DH550
pricewatch: Pioneer VSX-531

Zijn er hier receivers bij die jullie kunnen afraden of aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17

FeaR

In GoT we trust

Post afgesplitst van Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic. De TW is er niet voor niets.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisti
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 17:00
Ik zou voor de ONKYO TX-SR444 gaan. Die lijkt het meest compleet en heeft ook een kalibratie microfoon.
Verder kunnen voldoen ze allemaal aan de (beperkte) eisen die je stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Ik zou voor de Pioneer VSX-531 gaan, deze heeft ook een calibratie microfoon.
Ben zelf zeer tevreden met Pioneer en heb er ook een Kodi box op aangesloten en mijn TV geluid.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Opperhoof schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:08:
Verder heb ik er eigenlijk geen eisen, alleen dat er een aantal HDMI poort op zitten, zodat ik in de toekomst bijvoorbeeld de Xbox en een kodi media speler kan aansluiten.
Heb je toch niet perse hdmi voor nodig? Kodi en Xbox op tv, tv via toslinkje naar versterker kan ook prima

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren