Gisteren wilde ik csgo opstarten en tijdens het opstarten liep mijn pc vast. Dat gebeurt vaker. Opnieuw opstarten, alles lijkt goed te gaan tot na het windows (10) logo, scherm wordt zwart en pc doet niets.
5x opnieuw gestart, zelfde probleem.
Opnieuw gestart in veilige modus, pc functioneert prima. Dus gelijk even drivers verwijderd en ik wilde het opnieuw installeren. Dit ging niet. Pc herkent videokaart niet (in veilige modus).
Opnieuw gestart, pc ging gewoon aan en start op. Ik denk, snel drivers installeren. Dit lukte nu wel. Echter halverwege installatie, beeld op zwart en kon dus niets meer doen.
Samengevat:
Veilige modus: wel beeld
Niet veilige modus: geen beeld.
Mijn mobo heeft geen ander aansluiting voor beeld en geen andere videokaart in bezit.
Het gaat om een hd6990
Alvast bedankt voor de moeite
5x opnieuw gestart, zelfde probleem.
Opnieuw gestart in veilige modus, pc functioneert prima. Dus gelijk even drivers verwijderd en ik wilde het opnieuw installeren. Dit ging niet. Pc herkent videokaart niet (in veilige modus).
Opnieuw gestart, pc ging gewoon aan en start op. Ik denk, snel drivers installeren. Dit lukte nu wel. Echter halverwege installatie, beeld op zwart en kon dus niets meer doen.
Samengevat:
Veilige modus: wel beeld
Niet veilige modus: geen beeld.
Mijn mobo heeft geen ander aansluiting voor beeld en geen andere videokaart in bezit.
Het gaat om een hd6990
Alvast bedankt voor de moeite