Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een nieuw systeem bouwen waarmee ik games kan spelen op hoge kwaliteit en met hoge fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximum prijs is 1100 euro, het liefst is het een systeem van rond de 1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen componenten. Alle randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Case, CPU, SSD, RAM, Moederbord, GPU, PSU, koeling en HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst heb ik een intel CPU, voor derest maakt het me niet zo veel uit. Dit is een lijstje wat ik zelf al had samengesteld:
Case: Thermaltake Versa C22 RGB
CPU: Intel Core i5-6600K
SSD: Sandisk SSD Plus 240 GB
RAM: HyperX Fury DDR4 2133 Mhz 2x4GB
MoBo: MSI H270 Gaming M3
GPU: Asus Radeon RX480 ROG Strix Gaming 8GB
PSU: EVGA 500B
Koeling: Cooler Master Hyper 212 LED
HDD: Western Digital Blue
Is al een specifiek lijstje, maar ik sta open voor alle adviezen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gamen met hoge instellingen en hoge fps.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben over het lijstje wat ik heb samengesteld, of dit een oke prijs/kwaliteit verhouding is of dat er dingen zijn die ik beter anders zou kunnen doen, of dat hetzelfde kan maar dan voor minder o.i.d. Kortom : enig advies voor deze build?
Bij voorbaat dank
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een nieuw systeem bouwen waarmee ik games kan spelen op hoge kwaliteit en met hoge fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximum prijs is 1100 euro, het liefst is het een systeem van rond de 1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen componenten. Alle randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Case, CPU, SSD, RAM, Moederbord, GPU, PSU, koeling en HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst heb ik een intel CPU, voor derest maakt het me niet zo veel uit. Dit is een lijstje wat ik zelf al had samengesteld:
Case: Thermaltake Versa C22 RGB
CPU: Intel Core i5-6600K
SSD: Sandisk SSD Plus 240 GB
RAM: HyperX Fury DDR4 2133 Mhz 2x4GB
MoBo: MSI H270 Gaming M3
GPU: Asus Radeon RX480 ROG Strix Gaming 8GB
PSU: EVGA 500B
Koeling: Cooler Master Hyper 212 LED
HDD: Western Digital Blue
Is al een specifiek lijstje, maar ik sta open voor alle adviezen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gamen met hoge instellingen en hoge fps.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben over het lijstje wat ik heb samengesteld, of dit een oke prijs/kwaliteit verhouding is of dat er dingen zijn die ik beter anders zou kunnen doen, of dat hetzelfde kan maar dan voor minder o.i.d. Kortom : enig advies voor deze build?
Bij voorbaat dank