Toon posts:

Forumdichtheid #2

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Het lijkt deels te zijn gefixed:

Forumlijst is weer compact, maar topiclijst niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@crisp

Ja merk het hier inderdaad ook.

Ook Bookmarks, MyReact en MijnTopics hebben hier last van

[Voor 6% gewijzigd door rens-br op 28-02-2017 12:24]

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:59

MsG

Forumzwerver

Zodra je naar bookmarks gaat en dan weer naar Active topics is het weer gereset.

Hoe kan zoiets als dit nu regelmatig breken? (niet cynisch bedoeld, oprechte vraag)

[Voor 13% gewijzigd door MsG op 28-02-2017 12:23]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

haha, de vorige bugmelding over deze witheid is wel errug snel gesloten... te snel... >:)

Mooie Plaatjes   

• rens-br

rens-br

MsG schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:22:
Zodra je naar bookmarks gaat en dan weer naar Active topics is het weer gereset.
Hier niet in ieder geval. Ook uitloggen en ctrl + F5 helpt niet.

• MsG

MsG

Forumzwerver

rens-br schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:23:
[...]

Hier niet in ieder geval. Ook uitloggen en ctrl + F5 helpt niet.
Bedoel dat compact dan weer gereset wordt naar loze-ruimte-modus

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:23

crisp

Devver

Pixelated

Onze fix was inderdaad nog wat te beperkt; nieuwe fix is in de maak :P

En stiekum willen wij als devvers nu nog liever dat compact en cozy verdwijnen...

[Voor 40% gewijzigd door crisp op 28-02-2017 12:25]

Intentionally left blank

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

crisp schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:25:
En stiekum willen wij als devvers nu nog liever dat compact en cozy verdwijnen...
Laat Normaal maar verdwijnen dan :>

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Inspector
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 27-09 15:03

Inspector

Head of IT - DPG Online Services
Ok gooi hem niet dicht :p ..... en nu?

• rens-br

rens-br

Ik zie liever cozy & normaal verdwijnen O-). Al die witruimte..ik scroll me nu een ongeluk
Inspector schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:26:
Nu lijkt weer allemaal goed te zijn.

Maar goed n=1, dus zou nog even wachten :P

[Voor 29% gewijzigd door rens-br op 28-02-2017 12:28]

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 27-09 17:11

LankHoar

Professionele amateur

Nee, hier nog niet. Subfora hebben nog steeds meer 'wit' (grijs!) ruimte.

I.v.m. Corona, gelieve uw handen te wassen alvorens een reactie te typen, en desinfectiegel te gebruiken bij het binnenkomen van een nieuw topic.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Idd, ziet er nu weer 'normaal' uit.
And, please, please... don't fix something if it isn't broken... :+

Maarre, wat is dat nou voor een raar iets, dat compact zou moeten verdwijnen? Sinds wanneer is loze ruimte favoriet? Je zou eerder verwachten, omgekeerd!
Rare jongens, die devvers... O-)

Mooie Plaatjes   

• MsG

MsG

Forumzwerver

Denk dat je op Tweakers eerder die mobile-first-achtige informatiedichtheidsloze varianten kan ditchen voor desktop dan dat ik nóg minder in beeld heb ;-)

• Pooh
  • Registratie: april 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Kunnen we niet compact, extra compact en supercompact invoeren? Van mij mag er nog wel 2 keer zoveel op een pagina :)

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 27-09 17:11

LankHoar

Professionele amateur

Pooh schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:41:
Kunnen we niet compact, extra compact en supercompact invoeren? Van mij mag er nog wel 2 keer zoveel op een pagina :)
waaromdannietgewoonstoppenmethetgebruikenvanspaties?scheelteenheleboel.ookgrotelettersachterwegelatenhelptaleenbeetje.enwatdoenwedanmetpunctuatiehebjedaarweleensovernagedachthoeveelruimtedatkost

Kon het niet laten :+

I.v.m. Corona, gelieve uw handen te wassen alvorens een reactie te typen, en desinfectiegel te gebruiken bij het binnenkomen van een nieuw topic.

• -The_Mask-
  • Niet online
Inspector schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:26:
Ik heb het idee dat het nu compacter is dan dat het was, niet dat ik dat erg vind maar heb wel het idee dat het anders is. Gebruik trouwens Cozy, met Chrome onder Win10.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 00:15

Eagle Creek

Breathing security

ehtweak schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:23:
haha, de vorige bugmelding over deze witheid is wel errug snel gesloten... te snel... >:)
Hoort in de scrum/agile-filosofie ook geen definition of done? Zeg maar de gebruikers ook vragen of het echt naar tevredenheid is opgelost :p?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja ik snap die spontane foutjes ook nooit zo goed hier :-). Geen OTAP-achtige structuur waar tenminste 1 iemand op 'compact' zit (dacht dat half Tweakers er op zat;-) ).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Helemaal consequent is hij nog niet :P

Topics vanuit active topics en subfora lijken nu wel even hoog te zijn. Is alleen forumindex die iets kleiner nog lijkt te zijn.

[Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2017 13:16]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:13:
Helemaal consequent is hij nog niet :P
[afbeelding]

Topics vanuit active topics en subfora lijken nu wel even hoog te zijn. Is alleen forumindex die iets kleiner nog lijkt te zijn.
Dat komt doordat de gebruikte icons op de forumindex 2 pixels lager zijn. Dat verschil is er iig al heel lang.

Intentionally left blank

• Inspector

Inspector

MsG schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:59:
Ja ik snap die spontane foutjes ook nooit zo goed hier :-). Geen OTAP-achtige structuur waar tenminste 1 iemand op 'compact' zit (dacht dat half Tweakers er op zat;-) ).
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op compact.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op cozy.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op normal.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op een witte achtergrond zonder border.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op een grijze achtergrond met border.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt met een geagregeerde content lijst per type.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt met een random content lijst.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op een XL grade.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op een SM grade.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op een MD grade.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op een LG grade.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op een XL grade.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op een random combinatie van bovenstaande instellingen.
Waar 1 iemand continue alle pagina's checkt op een ..... you get the point.

Tuurlijk is dit (deels) op te lossen met integratie en selenium tests al veranderd er dermate veel op Tweakers dat het flinke overhead zou geven m.b.t. het schrijven hiervan. Hoe je het ook went of keert, we hebben een te klein team en teveel features en wensen om dit actief voor elke wijziging te testen. Ja, we hebben een OTAP straat en vind UAT plaats door ons product team. Maar enkel op de plek waar een aanpassing is gemaakt. Gezien onze tech debt en oude code breekt er wel eens iets op een andere plek. Dat is een gevolg van de vele wijzigingen die we aan de site doen.

Gellukig hebben we een heel actieve gebruikers groep en mensen die ons daar op wijzen als er wel iets breekt ;) Daar naar handelen is sneller en effectiever dus daar zijn we jullie allen dankbaar voor!

ps: Uit onze cijfers blijkt overigens dat er maar een handjevol mensen is die compact en cozy gebruiken.

• Inspector

Inspector

Eagle Creek schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:58:
[...]

Hoort in de scrum/agile-filosofie ook geen definition of done? Zeg maar de gebruikers ook vragen of het echt naar tevredenheid is opgelost :p?
Ja maar de DoD beperkt zich tot het opleveren van de code en valt dus effectief buiten het release proces :) Maar bij deze! Ik hoop dat deze wens naar tevredenheid is opgelost. Kan ik nog iets voor u betekenen? ;) :+

• AGee
  • Niet online

AGee

Inspector schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:51:
[...]
ps: Uit onze cijfers blijkt overigens dat er maar een handjevol mensen is die compact en cozy gebruiken.
Je moet niet kijken naar hoeveel users een bepaalde instelling hebben, maar hoeveel users bewust die instelling hebben gekozen. Toegegeven, dat haal je niet zomaar één, twee, drie uit wat statistiekjes, maar zodra je Compact de default maakt draait de trend waarschijnlijk 180 graden ;)

• rens-br

rens-br

naitsoezn schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:55:
Je moet niet kijken naar hoeveel users een bepaalde instelling hebben, maar hoeveel users bewust die instelling hebben gekozen. Toegegeven, dat haal je niet zomaar één, twee, drie uit wat statistiekjes, maar zodra je Compact de default maakt draait de trend waarschijnlijk 180 graden ;)
Dat verwacht ik inderdaad ook. Die handvol mensen zullen waarschijnlijk de tweakers die-hards zijn moderators, admins en powerusers.

De 'gewone' bezoeker zal niet aan alle instellingen gaan rommelen / bewust op zoek gaan.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:20:
[...]

Dat komt doordat de gebruikte icons op de forumindex 2 pixels lager zijn. Dat verschil is er iig al heel lang.
Toegegeven, had die 3 ook nog nooit naast elkaar gezet, viel me nu pas op :)

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Inspector schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:51:
Zet de standaard eens op compact en kijk eens hoeveel mensen dan de moeite nemen om het te wijzigen. :Y)

Ik denk vooral dat weinig mensen zich bewust zijn dat het kan.

offtopic:
Verkeerde topic voor deze discussie eigenlijk... You started it! :+

[Voor 9% gewijzigd door Hooglander1 op 28-02-2017 14:33]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• _David_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:08

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Op Android (Chrome) gaat het ook nog niet goed:

(Compact)

Cache weggooien hielp ook niet, en het gebeurt ook in private mode, dus mijn custom CSS is het ook niet.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Paul
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01:13
Ik denk al, mijn CSS is stuk; ik scroll me weer het leplazarus :P

Mogelijk IS mijn CSS stuk want momenteel staat het op Compact erg ver uit elkaar, en staat het op Normaal juist op een prettige afstand 8)7 Wat testen later zie ik dat het volgende alleen werkt op "Normaal".

Voor de mensen met custom CSS, met deze setting en de dichtheid op "Normaal" staan de forums en topics lekker dicht op elkaar:

Cascading Stylesheet:
1
 table.listing td, table.listing th {padding: 0;}

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

_David_ schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:43:
Op Android (Chrome) gaat het ook nog niet goed:
[afbeelding]
(Compact)

Cache weggooien hielp ook niet, en het gebeurt ook in private mode, dus mijn custom CSS is het ook niet.
Compact/cozy wordt ook disabled voor de mobiele grades, dat is niet nieuw.

Intentionally left blank

• _David_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:08

_David_

FP ProMod

llama llama duck

crisp schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:45:
[...]

Compact/cozy wordt ook disabled voor de mobiele grades, dat is niet nieuw.
Maar die dikke balk is wel nieuw :P

Zal ik hiervoor dan een nieuwe topic openen of?

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

_David_ schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:13:
[...]

Maar die dikke balk is wel nieuw :P

Zal ik hiervoor dan een nieuwe topic openen of?
Die was me nog niet opgevallen in je screenshot :p Dat lijkt me inderdaad een ander bugje. Ik kijk er morgen wel even naar ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +2Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

@_David_ die 'dikke balk' is als het goed is nu ook opgelost :)

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 16:47

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Ik kan dat bevestigen. :)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• tomcool
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01:56
Volgens mij zit hier ook nog een CSS foutje:

Browser: chrome linux Version 56.0.2924.87 (64-bit)

Weet niet of het nodig was om een nieuw topic aan te maken. Maar past hier volgens mij wel bij :)

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 16:47

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

tomcool schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:13:
Volgens mij zit hier ook nog een CSS foutje:
[afbeelding]

Browser: chrome linux Version 56.0.2924.87 (64-bit)

Weet niet of het nodig was om een nieuw topic aan te maken. Maar past hier volgens mij wel bij :)
Dat topic is er al, als je iets verder had gekeken: [bug] Knop over titel.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• CurtPoindexter
  • Registratie: februari 2017
  • Niet online
-

[Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 11:41. Reden: Leeg ivm privacy]

• .oisyn
  • Laatst online: 01:05

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

CurtPoindexter schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:13:
[...]

En daar kan je uit concluderen dat er te weinig mensen zijn die die keuze bewust maken, en de keuze dus weghalen.
Maar wat je er niet uit kunt concluderen is dat "normaal" de meest geprefereerde setting is. Als je de keuze weghaalt, zul je toch eerst moeten weten welke setting je dan voor iedereen wilt forceren :).

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• CurtPoindexter
  • Registratie: februari 2017
  • Niet online
-

[Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 11:41. Reden: Leeg ivm privacy]

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Je zal ook wel ok veel weerstand stuiten van mensen die niet bewust de keuze hebben gemaakt, maar het inmiddels wel gewend zijn. En verandering is altijd slecht :P

Maar om eerlijk te zijn maakt het niet zoveel uit of de optie nou bestaat of niet, zelfs als "normaal" de default is. Het is natuurlijk een onderbuikgevoel, maar ik deel je mening dat het voornamelijk powerusers zijn die voro compact hebben gekozen. Die users zijn ook wel in staat om een custom CSS in te stellen.

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• Pooh
  • Registratie: april 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

.oisyn schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:39:
Je zal ook wel ok veel weerstand stuiten van mensen die niet bewust de keuze hebben gemaakt, maar het inmiddels wel gewend zijn. En verandering is altijd slecht :P

Maar om eerlijk te zijn maakt het niet zoveel uit of de optie nou bestaat of niet, zelfs als "normaal" de default is. Het is natuurlijk een onderbuikgevoel, maar ik deel je mening dat het voornamelijk powerusers zijn die voro compact hebben gekozen. Die users zijn ook wel in staat om een custom CSS in te stellen.
Dat lijkt me een vreemde conclusie. Ik zou niet weten hoe ik een custom CSS in zou moeten stellen, laat staan dat ik er de moeite voor zou nemen. Maar ik erger me dood aan websites met teveel witruimte, hang al eeuwen op GoT rond, en toen er ergens deze layout werd ingevoerd was ik dus erg blij met het knopje. Ik zou niet weten waarom je 'poweruser' zou moeten zijn om op zoek te gaan naar een handig knopje.

Met compact en op 90% is het net prettig. Je zit dan ongeveer op de dichtheid van Gmail compact. (Alleen jammer dat je op 90% nogal wat glitches krijgt in Chrome)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Pooh schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:19:
[...]

Dat lijkt me een vreemde conclusie. Ik zou niet weten hoe ik een custom CSS in zou moeten stellen, laat staan dat ik er de moeite voor zou nemen.
Kom kom, niet zo pessimistisch. Hoe dit in de regel gaat, is dat een feature wordt uitgezet, mensen gaan klagen, en vervolgens wordt er binnen de community gedeeld hoe je die CSS aan moet passen. Zie je jezelf niet in staat die instructies op te volgen? :)

• AGee
  • Niet online

AGee

Pooh schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:19:
[...]

Met compact en op 90% is het net prettig. Je zit dan ongeveer op de dichtheid van Gmail compact. (Alleen jammer dat je op 90% nogal wat glitches krijgt in Chrome)
Da's precies de setting die ik ook gebruik :D

Ook geen idee hoe ik dat in CSS zou moeten instellen trouwens :$

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Is custom CSS trouwens een abo-only feature momenteel? Vroeger kon je het kopen voor karma.
.edit: ah nee, in de instellingen refereren ze nog steeds naar het feit dat je de feature kunt activeren als je voldoende karma hebt.

[Voor 42% gewijzigd door .oisyn op 01-03-2017 12:49]

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Krusher

Alizée

naitsoezn schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:45:
[...]

Da's precies de setting die ik ook gebruik :D

Ook geen idee hoe ik dat in CSS zou moeten instellen trouwens :$
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
#content table.listing td, #content table.listing th {
  padding-bottom: 0px;
  padding-top: 0px;
}

Of de padding instellen naar gelang je voorkeur..

:+

• rens-br

rens-br

@crisp, hetzelfde probleem doet zich nog voor op de pagina: https://tweakers.net/gallery/karma.

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21:50
Is er al zicht op wanneer de regels weer wat compacter gaan worden? Of is het al opgelost en zit er nog rommel in mn cache?

Ik kom er gewoon eerlijk voor uit: Ik heb de pest aan verandering, dus nu vind ik het forum lelijk en ik moet teveel scrollen :+

• rens-br

rens-br

Raymond schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:50:
Is er al zicht op wanneer de regels weer wat compacter gaan worden? Of is het al opgelost en zit er nog rommel in mn cache?
Hier is het al opgelost, behalve op de hierboven genoemde plek.

Op welke plek zie jij nog teveel spacing?

• Raymond
hmm, eigenlijk overal (als ik mijn postgeschiedenis bekijk, of gewoon de index van een forum).

Of ben ik in die twee dagen alweer helemaal ontwend aan de extra ruimte die er intussen alweer een paar jaar is ten opzichte van de vorige forum-templates? :o :X

Dat zou zelfs voor mij wel een beetje schandalig conservatief zijn :+

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik ben niet voor of tegen verandering, maar wel tegen verandering die zogenaamd als verbetering gelanceerd wordt en vervolgens een achteruitgang in instellingen en/of keuzemogelijkheden betekent!

Heb net ff zitten switchen tussen compact/cozy/normaal maar ik vind geen instelling die voor een prettig 'leesbeeld' zorgt, alhier op GOT.
Het blijft milieuvervuiling, ;) oeps sorry, witverkwisting.

Ik snap het niet hoor, waarom word je 'gedwongen' om zoveel te scrollen?
IMHO is compact helemaal niet compact, maar nog steeds (te) wijd uit elkaar. En cozy is ook nou niet bepaald gezellig, laat staan normaal. Als je dat normaal vindt... :+

Of mis ik iets/doe ik iets verkeerds? Want ik zou gewoon minder witheid willen en meer vulling op m'n scherm(en). Waarom kan dat niet op een glijdende schaal, met b.v. een getalswaarde o.i.d? (en dan bedoel ik niet 1, 2 of 3 ;) )

[Voor 3% gewijzigd door ehtweak op 02-03-2017 10:29]

Mooie Plaatjes   

• rens-br

rens-br

Raymond schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:00:
hmm, eigenlijk overal (als ik mijn postgeschiedenis bekijk, of gewoon de index van een forum).
Kun je eens wat screenshots plaatsen, om er zeker van de zijn dat het geen ontwenverschijnsel is :P

Ctrl + F5 doen en even uitloggen en inloggen.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22:56

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

ehtweak schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:14:
Ik ben niet voor of tegen verandering, maar wel tegen verandering die zogenaamd als verbetering gelanceerd wordt en vervolgens een achteruitgang in instellingen en/of keuzemogelijkheden betekent!

Heb net ff zitten switchen tussen compact/cozy/normaal maar ik vind geen instelling die voor een prettig 'leesbeeld' zorgt, alhier op GOT.
Het blijft milieuvervuiling, ;) oeps sorry, witverkwisting.

Ik snap het niet hoor, waarom word je 'gedwongen' om zoveel te scrollen?
IMHO is compact helemaal niet compact, maar nog steeds (te) wijd uit elkaar. En cozy is ook nou niet bepaald gezellig, laat staan normaal. Als je dat normaal vindt... :+

Of mis ik iets/doe ik iets verkeerds? Want ik zou gewoon minder witheid willen en meer vulling op m'n scherm(en). Waarom kan dat niet op een glijdende schaal, met b.v. een getalswaarde o.i.d? (en dan bedoel ik niet 1, 2 of 3 ;) )
Veel scrollen is een soort ontwerpgeilheid (kan het niet anders noemen) die de laatste jaren zijn intrede heeft gedaan, vooral met als motto mobile first. Desktop users zijn een soort paria lijkt het wel. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Raymond
rens-br schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Kun je eens wat screenshots plaatsen, om er zeker van de zijn dat het geen ontwenverschijnsel is :P

Ctrl + F5 doen en even uitloggen en inloggen.

Kijk nou, precies 6000 topics :D

ben intussen even uit en ingelogd en ook een paar keer ctrl-F5 gedaan.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Señor Sjon schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:38:
[...]

Veel scrollen is een soort ontwerpgeilheid (kan het niet anders noemen) die de laatste jaren zijn intrede heeft gedaan, vooral met als motto mobile first. Desktop users zijn een soort paria lijkt het wel. :+
Ehhh... :9 als je vingers of handjes lam worden en/of RSI verschijnselen krijgen door dat vele gedwongen gescroll, blijft er weinig bewegingsvrijheid over om de real horniness te kunnen botvieren... :) :)

Of het is één groot complot van tweakers om extra slijtage te veroorzaken op je scrolwieltje, zodat je maar rap een nieuw scrollwieldevice (aka muis) moet aanschaffen via de pricewatch verwijzingen, waardoor er weer extra klikinkomsten gegenereerd worden. :+

Mooie Plaatjes   

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dat is oude meuk, daar ga ik niet meer aan zitten... In feite hebben we compact/cozy voor listings op het forum weer in ere hersteld. Voor non-forum listings gaan we verder geen moeite doen.

[Voor 20% gewijzigd door crisp op 02-03-2017 11:11]

Intentionally left blank

• rens-br

rens-br

Dit ziet er precies hetzelfde uit als bij mij, dus volgens mij is het gewoon gefixt.

@crisp, ok dat is helder!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22:56

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

ehtweak schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:45:
[...]

Ehhh... :9 als je vingers of handjes lam worden en/of RSI verschijnselen krijgen door dat vele gedwongen gescroll, blijft er weinig bewegingsvrijheid over om de real horniness te kunnen botvieren... :) :)

Of het is één groot complot van tweakers om extra slijtage te veroorzaken op je scrolwieltje, zodat je maar rap een nieuw scrollwieldevice (aka muis) moet aanschaffen via de pricewatch verwijzingen, waardoor er weer extra klikinkomsten gegenereerd worden. :+
Ik koester mijn MX Revolution... :+
crisp schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:07:
[...]

Dat is oude meuk, daar ga ik niet meer aan zitten... In feite hebben we compact/cozy voor listings op het forum weer in ere hersteld. Voor non-forum listings gaan we verder geen moeite doen.
Gewoon compact houden en niet verder gaan in de TippEx omgeving? O-)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee