Toon posts:

Dichtheid: Compact, Cozy of Normaal

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Topicstarter
Ligt het aan mij of zijn de verschillen tussen de dichtheid-settings (forum-layout instellingen: Compact, Cozy of Normaal) opeens vrijwel nihil? Ik heb hem altijd op compact staan en meen me te kunnen herinneren dat het verschil tussen compact en normaal vrij sterk was, maar sinds vanochtend merk ik eigenlijk weinig verschil als ik schakel... Zou het kunnen dat er met een update iets verandert is aan de Compact-setting?

Browser die ik gebruik is momenteel trouwens Chrome 56.0.2924.87.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Brent
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 27-09 17:20
Zelfde hier in FF 51.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

* Hooglander1 had ook dezelfde vermoedens een half uurtje terug. Zeker bij de Active Topics lijst heb ik het idee dat er veel minder verschil is dan eerder.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hooglander1 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:52:
* Hooglander1 had ook dezelfde vermoedens een half uurtje terug. Zeker bij de Active Topics lijst heb ik het idee dat er veel minder verschil is dan eerder.
Daar merkte ik dat ook aan. Wellicht heeft het iets te maken met plan: Categoriebrowser op frontpage - Development-iteratie #101.

[Voor 12% gewijzigd door rens-br op 28-02-2017 11:58]

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:59

MsG

Forumzwerver

Dit versprong laatst ook al. Toen was het weer goed met CTRL + F5, maar nu helaas niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 11:40
+1 I deed een F5 op het forum en ineens was elke topic regel in het overzicht veel hoger. Graag herstellen zoals het was.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:23

crisp

Devver

Pixelated

Fix is in de maak :)

Intentionally left blank

• Inspector
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 27-09 15:03

Inspector

Head of IT - DPG Online Services
Aaaaaand fixed :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee