Hallo iedereen
Ik wil thuis een kleine server installeren om verschillende dingen mee te doen.
Ik zat te denken aan een HP Proliant Microserver gen8.
Deze heeft standaard een Intel® Celeron® G1610T (2.3Hz/2-core/2MB/35W) Processor.
Komt ook geleverd met 4GB ecc ram. Ik zou hierin een SSD plaatsen voor OS, een 1Tb WD Red voor data backup. En een 4TB wd red voor media server. Ik vroeg mij af of ik hierop de volgende servers tegelijk op zou kunnen draaien zonder al te veel vertraging?:
-Couchpotato
-Sonarr
-Wamp (webserver, maar vooral voor persoonlijk gebruik en testen)
-SABNZBD
-Fileserver
-Occasioneel andere software voor experimentering enzo
De server is op termijn nog upgradebaar, dit zou alleen om te beginnen zijn, kan later nog cpu vervangen en ram bijplaatsen waar nodig. Ook misschien nog belangrijk om te weten is dat de server zal draaien op windows server 2012 R2
Alvast bedankt voor de feedback
Mvg
Bram
Ik wil thuis een kleine server installeren om verschillende dingen mee te doen.
Ik zat te denken aan een HP Proliant Microserver gen8.
Deze heeft standaard een Intel® Celeron® G1610T (2.3Hz/2-core/2MB/35W) Processor.
Komt ook geleverd met 4GB ecc ram. Ik zou hierin een SSD plaatsen voor OS, een 1Tb WD Red voor data backup. En een 4TB wd red voor media server. Ik vroeg mij af of ik hierop de volgende servers tegelijk op zou kunnen draaien zonder al te veel vertraging?:
-Couchpotato
-Sonarr
-Wamp (webserver, maar vooral voor persoonlijk gebruik en testen)
-SABNZBD
-Fileserver
-Occasioneel andere software voor experimentering enzo
De server is op termijn nog upgradebaar, dit zou alleen om te beginnen zijn, kan later nog cpu vervangen en ram bijplaatsen waar nodig. Ook misschien nog belangrijk om te weten is dat de server zal draaien op windows server 2012 R2
Alvast bedankt voor de feedback
Mvg
Bram
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2017 18:01 ]