BF1: Don-Panio
Verwijderd
Nee man hij moet de jvc set kopen met die kleine boxen, hij heeft dan geen dvd wisselaar maar daar heb je toch niks aan. Je kan toch maar 1 dvd kijken en las je hem hebt gezien dan ga je hem niet de volgende dag weer bekijken
TOCH???
Nee ik werk zelf in een electrospeciaal zaak en heb ze zelf getest en ze zijn echt goed. Niks panasonic!!!!
TOCH???
Nee ik werk zelf in een electrospeciaal zaak en heb ze zelf getest en ze zijn echt goed. Niks panasonic!!!!
over welk type heb je het dan van JVC?
BF1: Don-Panio
Hoi, ik had een vergelijkbaar draadje maar dan voor de enkele speler van Panasonic.
Een wisselaar lijkt/is leuk, naast DVD's kun je er ook CD's in kwijt. Wat je vader er leuk van vindt moet hij natuurlijk zelf weten. De JVC is mij ook al een paar keer onder ogen/oren gekomen.. Superieur..
weet het eigenlijk niet. In zo'n winkel (bv. IT's e.d.) is het geluid nou niet vergelijkbaar met een woonkamer, je zou zo'n ding eigenlijk naar huis moeten nemen, testen en wanneer niet goed; terug ermee en een volgende set proberen.
Pioneer en Sony hebben ook zo'n alles-in-1 setjes, evenals enkele 'betere' merken..
Zou zeggen; wat is je budget, je zelf de vraag stellen of je een wisselaar wel nodig hebt, zoek een winkel waar je OF goed kunt luisteren OF kunt inleveren en een andere set mee naar huis kan nemen, en genieten van de beste keuze.
Succes en veel kijk/luisterplezier!!
Een wisselaar lijkt/is leuk, naast DVD's kun je er ook CD's in kwijt. Wat je vader er leuk van vindt moet hij natuurlijk zelf weten. De JVC is mij ook al een paar keer onder ogen/oren gekomen.. Superieur..
Pioneer en Sony hebben ook zo'n alles-in-1 setjes, evenals enkele 'betere' merken..
Zou zeggen; wat is je budget, je zelf de vraag stellen of je een wisselaar wel nodig hebt, zoek een winkel waar je OF goed kunt luisteren OF kunt inleveren en een andere set mee naar huis kan nemen, en genieten van de beste keuze.
Succes en veel kijk/luisterplezier!!