Panasonic sc-pm08 ervaring??

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-07 14:56
Met het gevaar dat de audiofielen mij voor gek verslijten... :)
Maar heeft iemand deze set? Is het een beetje aan te horen? Natuurlijk heb en ga ik nogmaals luisteren in de winkel. Echter een woonkamer is toch even iets anders.
Nu ik toch bezig ben; de TX-28 DK20... Een huisgenoot van mij heeft deze (denk ik, moet nog navragen) en die ziet er superstrak uit qua beeld. Zijn er mensen die daar een andere mening overhebben?

Search werkt trouwens niet door de jammerlijke storing van afgelopen dagen.

Alvast bedankt voor reacties, Simon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Heeft er echt niemand ervaring met dit apparaat??
Heb wel op engels/duits-talige sites gekeken en die gaven een 'redelijk' positieve beoordeling. Nederlandse site nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk in een hifi zaak en wij verkopen dit apparaat ook (de panasonic sc-pm08). Maar owkee het is de goedkoopste in zijn klasse 1330,- bij ons dan. Ik zelf vind het absoluut geen goed apparaat. Het kan geen geen cd-r of cdrw afspelen. je mist een subwoofer. De speakers geven echt heeeel slecht geluid. Weinig dsp functies en de volume is net genoeg voor op de wc. Ik raad je aan het geld te besparen en gewoon een losse DVV-speler te kopen en een losse receiver. als je toch compact wilt hebben raad ik je de apparaten aan van JVC alle zopgenaamde 'plug&play'modellen van dit merk zijn heel erg goed...
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het geld heb je best een goede set. Je krijgt daarvoor dvd speler met dolby digital decoder en de set is ook nog eens lekker compact.

Ik moet er wel bij zeggen dat de set niet geschikt is voor hele grote ruimtes. Maar in een kleine huiskamer voldoet ie prima.

Je kunt natuurlijk ook even doorsparen voor losse componenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je toch compact wilt hebben raad ik je de apparaten aan van JVC alle zopgenaamde 'plug&play'modellen van dit merk zijn heel erg goed...
succes
[/quote]

Vind ik geen vergelijk! De modellen van JVC zijn veel duurder.

Wat overigens ook een hele goede set is is de Pioneer NS-DV55 kost 2349,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over die Panasonic TV 28dk20 Perfecte televisie voor 1849,-

Maar misschien toch even doorsparen voor de 28pk20 met volledig vlakke beeldbuis?? (2299,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op dinsdag 05 juni 2001 16:43 schreef playa het volgende:
Ik werk in een hifi zaak en wij verkopen dit apparaat ook (de panasonic sc-pm08). Maar owkee het is de goedkoopste in zijn klasse 1330,- bij ons dan. Ik zelf vind het absoluut geen goed apparaat. Het kan geen geen cd-r of cdrw afspelen. je mist een subwoofer. De speakers geven echt heeeel slecht geluid. Weinig dsp functies en de volume is net genoeg voor op de wc. Ik raad je aan het geld te besparen en gewoon een losse DVV-speler te kopen en een losse receiver. als je toch compact wilt hebben raad ik je de apparaten aan van JVC alle zopgenaamde 'plug&play'modellen van dit merk zijn heel erg goed...
succes
Ik was er al bang voor. Het probleem is echter dat mijn vriendin 'm mooi vindt. JVC is inderdaad een stuk beter, echter voor ons momenteel niet te betalen (meubels zijn duur zeg.. :( )
Op dit moment is de SC-PM08 de enige compacte DVD installatie die wij kunnen betalen (max 1500-1600). Weten jullie of er wellicht in 1 a 2 maand(en) tijd een nieuw model op de markt komt?
Nog even over die Panasonic TV 28dk20 Perfecte televisie voor 1849,-
Maar misschien toch even doorsparen voor de 28pk20 met volledig vlakke beeldbuis?? (2299,-)
Persoonlijk vind ik die geheel platte beeldbuis niet eens echt mooi. Zijn de voordelen echter zoveel beter om de hogere prijs te verantwoorden? Heb ze allebei, naast elkaar, gezien. Wellicht dat er andere factoren (verkeerde op/in-stelling) zijn, maar de 28dk20 vond ik toch warmer/scherper/etc.
DVD en TV van het zelfde merk, beter of niet? Dit vraag ik me af en toe wel eens af...
Nog/alvast bedankt voor de reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op dinsdag 05 juni 2001 22:20 schreef delfosso het volgende:
als je toch compact wilt hebben raad ik je de apparaten aan van JVC alle zopgenaamde 'plug&play'modellen van dit merk zijn heel erg goed...
succes

Vind ik geen vergelijk! De modellen van JVC zijn veel duurder.

Wat overigens ook een hele goede set is is de Pioneer NS-DV55 kost 2349,-
Pioneer NS-DV55 zie ik bij MiepKniep voor 1899,- staan..
Pagina: 1