Ik heb een maand geleden een bestelling geplaatst op de website van Typhone.nl
Netjes betaald waarna ik bericht kreeg dat de order in behandeling was.
Na een paar dagen niets meer vernomen te hebben ben ik toch maar eens gaan bellen.
Na een x aantal telefoontjes (hele slechte service) hebben ze uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd omdat er moeite was met levering van het product..
Terwijl ze toch echt reclame maakten met "vandaag bestellen, morgen in huis"!
Netjes mijn gegevens door gegeven zodat ze het bedrag zouden terug storten.
De mevrouw aan de telefoon verzekerde mij dat het volledige bedrag binnen 14 werkdagen terug gestort zou worden! Een mail met bevestiging dat de order geannuleerd zou worden + bevestiging dat het bedrag terug gestort zou worden!
Nu heeft Typhone.nl een paar dagen later faillissement aangevraagd!
Nu komt mijn vraag:
Kan ik nu fluiten naar mijn geld?
Was toch een riant bedrag wat ik nu nog altijd niet op mijn rekening terug gestort heb gekregen.
Netjes betaald waarna ik bericht kreeg dat de order in behandeling was.
Na een paar dagen niets meer vernomen te hebben ben ik toch maar eens gaan bellen.
Na een x aantal telefoontjes (hele slechte service) hebben ze uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd omdat er moeite was met levering van het product..
Terwijl ze toch echt reclame maakten met "vandaag bestellen, morgen in huis"!
Netjes mijn gegevens door gegeven zodat ze het bedrag zouden terug storten.
De mevrouw aan de telefoon verzekerde mij dat het volledige bedrag binnen 14 werkdagen terug gestort zou worden! Een mail met bevestiging dat de order geannuleerd zou worden + bevestiging dat het bedrag terug gestort zou worden!
Nu heeft Typhone.nl een paar dagen later faillissement aangevraagd!
Nu komt mijn vraag:
Kan ik nu fluiten naar mijn geld?
Was toch een riant bedrag wat ik nu nog altijd niet op mijn rekening terug gestort heb gekregen.
I bad beat my meat by busting my nuts!