Verwarnung is niet zo erg alleen de tijd om te betalen is redelijk kort. Doe dat overigens wel op tijd want in het nieuwe systeem ga je gewoon punten krijgen volgens mij. Als je punten in Flensburg krijgt gewoon even een cursusje volgen in Duitsland. Je hoeft er geen woord Duits voor te kennen als je maar aanwezig bent en je handtekening zet. Krijg je een duf lesje voorgeschoteld en that's it.
Toekomstige tips:
- NOOIT te hard rijden in een Baustelle (ik heb minstens 30 landgenoten de *lul* zien zijn op de A3 tussen Duisburg en Krz. Hilden in een jaar tijd)
- Flitsers staan zeer vaak vlak na een snelheidsbeperking. Op B-wegen vaak ook ervoor
- V-max + 20km/h is geen probleem maar ga het lot niet tarten
- Door rood rijden is een absolute NO GO in Duitsland. Telefoon = ook 1 of 2 punten in Flensburg.
Bij 8 punten heb je een groot probleem. Van mijn collega's (sales) kon iedereen wel iemand die een dure rechtszaak is moeten beginnen om het rijbewijs terug te krijgen. Als onnozele hals denken dat je overal gas kunt geven in Duitsland is er niet bij
. Volgens mij kun je achterop dat formulier ook gewoon aangeven dat jij het niet was trouwens.
Ik ben er ook bekend mee met 11x raak in het afgelopen jaar ^^:
Toekomstige tips:
- NOOIT te hard rijden in een Baustelle (ik heb minstens 30 landgenoten de *lul* zien zijn op de A3 tussen Duisburg en Krz. Hilden in een jaar tijd)
- Flitsers staan zeer vaak vlak na een snelheidsbeperking. Op B-wegen vaak ook ervoor
- V-max + 20km/h is geen probleem maar ga het lot niet tarten
- Door rood rijden is een absolute NO GO in Duitsland. Telefoon = ook 1 of 2 punten in Flensburg.
Bij 8 punten heb je een groot probleem. Van mijn collega's (sales) kon iedereen wel iemand die een dure rechtszaak is moeten beginnen om het rijbewijs terug te krijgen. Als onnozele hals denken dat je overal gas kunt geven in Duitsland is er niet bij
Ik ben er ook bekend mee met 11x raak in het afgelopen jaar ^^:
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 20-02-2017 15:39 ]