Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
M-tec 6n geheugen.
dat beloofd wel wat.
ze hadden daar ook een ander merk. Iets wat er uit zag als een grote S
Signature
Mijn Norrod PC133 CAS 3 wil alleen maar op PC133 CAS 3 of PC100 CAS 2.Op dinsdag 03 juli 2001 14:14 schreef NukeZz het volgende:
Geheugen van norrod is goed. Mijn 128Mb pc100 cas3 loopt soepeltjes en zonder problemen nu al een paar maanden op pc133 cas2
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Presteert verder ook goed, heb zelf ook redelijk wat van deze modules en ben er tevreden over (vooral voor het geld 99,- voor 256Mb nu)
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Kan je laten draaien op cas 2, werkte redelijk goed bij mij, wel redelijk veel BSOD's ook op cas 3, heb nu 512 mb kingston geheugen is weliswaar cas 3 geheugen maar het is waar wat ze zeggen over value ram, VEEL MINDER BSOD's!!!
Kan dus op cas 2 maar zal je vaker blauw schermpie zien...ghi
Ze hebben vrijdag pas weer nieuwe
And The Only One
Verwijderd
vraag anders even ook of ze spectek voor je hebben (hebben ze ook aardig vaak) die zijn vaak beter te oc'en.
Verwijderd
Ik heb laatst wat bij een andere zaak weggehaald.
Kijk maar bij de pricewatch
Verwijderd
Verwijderd
je hoort wel vaak van tijd tot tijd dat ze gare bankjes hebben maar de uitvalsfactor bij geheugen is soms gewoon groot t is heel teer spul.. en bij norrod gaat er ook heeeel wat door.
Verwijderd
Die M-tech overigens ook niet slecht... nooit problemen mee gehad.
Kan niet echt klagen dus.
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Zo speodig mogelijk bestellen dan maar
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Alvast bedankt voor jullie reactie.
DatDus.DE --- DatDus!
Verwijderd
DatDus.DE --- DatDus!
64MB -> op voorraad
128MB -> op voorraad
256MB -> uitverkocht. hopelijk donderdag weer op voorraad. bestellen is mogelijk
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
(ook van norrod)
Dan ga ik morgen es effe bellen.
* Diamon gaat met 448 ram draaien
And The Only One
ik heb BTW 1 reepje 256mb norrod-geheugen. gekocht toen ik het al vet goedkoop vond voor 230,-
Die specteks zijn 7,5ns. Hoeft van mij niet...Op woensdag 04 juli 2001 00:45 schreef kRiTz_C het volgende:
over het algemeen hebben ze m-tec daar beetje het standaard budgetmerk.
vraag anders even ook of ze spectek voor je hebben (hebben ze ook aardig vaak) die zijn vaak beter te oc'en.
Dit topic is gesloten.
![]()