Aankoopadvies nieuwe 55" UHD TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basisdeman
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-10-2021
Ik zoek een?
55" UHD TV

Wat is je budget?
Tussen de €1500 en €2000

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard HD TV kijken, alsmede films (Netflix en NAS als primaire bron) en gaming. Ik heb op het moment een Xbox One aangesloten en de Ziggo Horizon box, een Scorpio (of dergelijke 4k console) in de nabije toekomst is niet uitgesloten.
Ik zoek een TV die (als het even kan) ook geschikt is voor HDR(10).

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf was ik eerst aan het denken aan een Philips TV, maar dan meer voor Ambilight. Gezien Ambilight tegenwoordig via derden te verkrijgen is (DreamScreen to name one) en doordat ik veel negatieve reacties op het internet heb gelezen over de schermen van Philips, ben ik hier van afgestapt.
Merk en platform (SmartTV OS) maakt me niet zoveel uit.
Zelf ben ik na wat zoeken bij deze uitgekomen:
https://tweakers.net/pric...ung-ue55ks8000-zwart.html
Desondanks wil ik graag jullie mening horen, daar ik helemaal niet thuis ben in de TV wereld, en ik er van overtuigd ben dat andere er veel meer van af weten en mij hier dus veel beter in kunnen adviseren :)

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Met dat budget zou ik mijn ogen openhouden voor een leuke aanbieding op een LG 55B6 aangezien deze tegenwoordig met enige regelmaat te krijgen zijn geweest voor 1800 - 1900 euro. Recent was er bij FOKA zelfs een aanbieding waarbij je voor net iets meer dan jouw budget (2100 euro) een LG 55E6 kon krijgen. Ik zou eens gaan neuzen in het OLED prijs discussie topic voor mooie aanbiedingen.

Winkels die je kan bellen (niet afgaan op website prijzen): FOKA in Rotterdam, Smits in Arnhem en Audiovision (Mechelen - Belgie) voor degelijke prijzen.

[ Voor 42% gewijzigd door Lukin op 15-02-2017 10:30 ]