Ik zoek een?
55" UHD TV
Wat is je budget?
Tussen de €1500 en €2000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard HD TV kijken, alsmede films (Netflix en NAS als primaire bron) en gaming. Ik heb op het moment een Xbox One aangesloten en de Ziggo Horizon box, een Scorpio (of dergelijke 4k console) in de nabije toekomst is niet uitgesloten.
Ik zoek een TV die (als het even kan) ook geschikt is voor HDR(10).
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf was ik eerst aan het denken aan een Philips TV, maar dan meer voor Ambilight. Gezien Ambilight tegenwoordig via derden te verkrijgen is (DreamScreen to name one) en doordat ik veel negatieve reacties op het internet heb gelezen over de schermen van Philips, ben ik hier van afgestapt.
Merk en platform (SmartTV OS) maakt me niet zoveel uit.
Zelf ben ik na wat zoeken bij deze uitgekomen:
https://tweakers.net/pric...ung-ue55ks8000-zwart.html
Desondanks wil ik graag jullie mening horen, daar ik helemaal niet thuis ben in de TV wereld, en ik er van overtuigd ben dat andere er veel meer van af weten en mij hier dus veel beter in kunnen adviseren
Alvast bedankt!
55" UHD TV
Wat is je budget?
Tussen de €1500 en €2000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard HD TV kijken, alsmede films (Netflix en NAS als primaire bron) en gaming. Ik heb op het moment een Xbox One aangesloten en de Ziggo Horizon box, een Scorpio (of dergelijke 4k console) in de nabije toekomst is niet uitgesloten.
Ik zoek een TV die (als het even kan) ook geschikt is voor HDR(10).
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf was ik eerst aan het denken aan een Philips TV, maar dan meer voor Ambilight. Gezien Ambilight tegenwoordig via derden te verkrijgen is (DreamScreen to name one) en doordat ik veel negatieve reacties op het internet heb gelezen over de schermen van Philips, ben ik hier van afgestapt.
Merk en platform (SmartTV OS) maakt me niet zoveel uit.
Zelf ben ik na wat zoeken bij deze uitgekomen:
https://tweakers.net/pric...ung-ue55ks8000-zwart.html
Desondanks wil ik graag jullie mening horen, daar ik helemaal niet thuis ben in de TV wereld, en ik er van overtuigd ben dat andere er veel meer van af weten en mij hier dus veel beter in kunnen adviseren
Alvast bedankt!