Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekeedy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Hallo allemaal!

Ik ben al een kleine tijd opzoek naar een Windows Tablet die ik in het vliegtuig kan gebruiken als multi-media apparaat en lichte spellen (Inclusief emulators).

Ik kwam uit op de HP 10-p002nd x2

Nou is mijn vraag of dit een tablet is die voldoet aan hetgeen waar ik het voor wil gebruiken.
Er zit een Intel HD Graphics 400 in. Is dit voldoende om oude lichte titels te draaien en emulators?
Met emulators zit ik aan de volgende te denken: GBA, Gamecube, SNES, N64, PS2.

Bij voorbaat dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Niekeedy schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:22:
Hallo allemaal!

Ik ben al een kleine tijd opzoek naar een Windows Tablet die ik in het vliegtuig kan gebruiken als multi-media apparaat en lichte spellen (Inclusief emulators).

Ik kwam uit op de HP 10-p002nd x2

Nou is mijn vraag of dit een tablet is die voldoet aan hetgeen waar ik het voor wil gebruiken.
Er zit een Intel HD Graphics 400 in. Is dit voldoende om oude lichte titels te draaien en emulators?
Met emulators zit ik aan de volgende te denken: GBA, Gamecube, SNES, N64, PS2.

Bij voorbaat dank!
Het zal wel draaien, maar super is het niet. Geen ervaring met de genoemde games.
Wel kan ik zeggen dat tablet met deze processor een spel als www.pahtofexile.com kunnen runnen. En ook een beetje kunnen spelen als je deze in de ultra low setting draait. Al met al zeer lichte games kunnen gedraaid worden. Maar of het speelbaar is, is aan jou om te beoordelen. Laat maar weten wat het is geworden.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
kevinl schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:13:
[...]

Het zal wel draaien, maar super is het niet. Geen ervaring met de genoemde games.
Wel kan ik zeggen dat tablet met deze processor een spel als www.pahtofexile.com kunnen runnen. En ook een beetje kunnen spelen als je deze in de ultra low setting draait. Al met al zeer lichte games kunnen gedraaid worden. Maar of het speelbaar is, is aan jou om te beoordelen. Laat maar weten wat het is geworden.
Wel de juiste URL gebruiken ;)

https://www.pathofexile.com/

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dubbel, graag hier verder: Windows Tablet Voor Gamen On-The-Go.

Dit topic is gesloten.