Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekeedy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Dag allemaal!

Ik weet niet of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen maar ik doe het toch.

Ik ben een beetje aan het orienteren op internet voor een Windows tablet die ik in het vliegtuig kan gebruiken om wat games te spelen. Maar ik krijg niet echt de resultaten op Google die ik zoek.

Ik wil gewoon zien wat voor keus er allemaal is betreft Windows tablets die ik als handheld game console kan gebruiken op het vliegtuig aangezien ik best veel in de lucht reis. Ik ben echt op zoek naar een tablet en geen laptop. Dus ook geen tablet met een keyboard er aan vast of iets dergelijks.

De reden dat ik geen Android tablet wil is omdat ik lichte PC games wil kunnen installeren en spelen. Ik vind het niet erg om settings op low te zetten om ze een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien.

Wie kan mij suggesties geven? Of keywords die ik moet gebruiken om op Google te zoeken?

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Daar hebben we de Pricewatch voor?

categorie: Tablets

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:16
Ik zou kijken naar de Surface pro reeks. Liggende aan je budget.
Je kunt ze uitbreiden met een toetsenbord e.d. wanneer je dit toch nodig zou hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Arunia op 12-02-2017 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:48

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Het lijkt mij zeker voor de categorie windows tablets erg handig te vermelden wat je game verwachtingen zijn, welke games bijv.? Wat is het budget en hoeveel inch? Verder zoek je specifiek naar een tablet of evt ook naar een 2-in-1 of opvouwbaar modelletje?

Edit: heb je wel eens geprobeerd of een van de games die je speelt, speelbaar zijn met touchscreen. (ik heb er een aantal en daar wil je echt niet aan beginnen ook al draait het soepel)

[ Voor 29% gewijzigd door zekerpixels op 12-02-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekeedy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
zekerpixels schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:33:
Het lijkt mij zeker voor de categorie windows tablets erg handig te vermelden wat je game verwachtingen zijn, welke games bijv.? Wat is het budget en hoeveel inch? Verder zoek je specifiek naar een tablet of evt ook naar een 2-in-1 of opvouwbaar modelletje?

Edit: heb je wel eens geprobeerd of een van de games die je speelt, speelbaar zijn met touchscreen. (ik heb er een aantal en daar wil je echt niet aan beginnen ook al draait het soepel)
Ik ben echt op zoek naar alleen de Tablet. Dat games wel of geen touchscreen ondersteunen is niet spelbrekend aangezien ik mijn PS4 via bluetooth er mee wil verbinden.

Verder wil ik toch rond de 10'' zitten qua scherm, and qua games wil ik vanalles kunnen spelen. Race games, FPS games, alles vanaf 2005 tot 2010 zou ik denken.

Call of Duty 4 zou ik wel tof vinden om te spelen. Need for speed most wanted lijkt me ook leuk. Daar zit ik ongeveer aan te denken.

Budget heb ik niet maar hoe goedkoper hoe beter voor mijn portemonee natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Niekeedy schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:51:
[...]

Ik ben echt op zoek naar alleen de Tablet. Dat games wel of geen touchscreen ondersteunen is niet spelbrekend aangezien ik mijn PS4 via bluetooth er mee wil verbinden.

Verder wil ik toch rond de 10'' zitten qua scherm, and qua games wil ik vanalles kunnen spelen. Race games, FPS games, alles vanaf 2005 tot 2010 zou ik denken.

Call of Duty 4 zou ik wel tof vinden om te spelen. Need for speed most wanted lijkt me ook leuk. Daar zit ik ongeveer aan te denken.

Dergelijke games kan je schudden.
Dat werkt voor geen meter met touchscreen. De games bieden geen ondersteuning voor dergelijke alternatieve control, Windows 10 heeft wel een onscreen keyboard (waarvan ook nog maar de vraag is of die als overlay over een game heen kan), maar geen onscreen gamepad.
FPS games hangen enorm aan de beschikbaarheid van een muis en op z'n minst een input apparaat met voldoende knoppen voor 'wasd' en dergelijke.

Een optie zou b.v. wel zijn om Asphalt 8 te spelen. Dat is een touchscreen geoptimaliseerde racegame (die er ook nog eens erg goed uit ziet, trouwens. Zit in de store van Windows10)
Of b.v een Realtime Strategy zoals Command&Conquer.

[ Voor 3% gewijzigd door McKaamos op 12-02-2017 14:02 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

[...]

Dan moet je een chinese tablet halen. Maar voor die prijzen zou ik voor een Surface Pro gaan. En dat is niet bepaald budget.
Ik zou je toch adviseren als je vaak wilt gamen. Een zogenaamde gamepad halen voor je telefoon. Kan je ook leuk gamen. Google daar maar eens.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje richting de MAA.

In de MAA is het wel de bedoeling om eerst zelf wat onderzoek te doen, verder is het belangrijk dat je voldoende informatie geeft waar we iets mee kunnen. Pas dus even je OP aan en zet daar de volgende informatie bij:
- Modellen die je zelf al gevonden hebt
- Budget
- Schermformaat
- Opslag, RAM en andere specificaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 08:18
Wat wil je nou eigenlijk?
Niekeedy schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:25:

De reden dat ik geen Android tablet wil is omdat ik lichte PC games wil kunnen installeren en spelen. Ik vind het niet erg om settings op low te zetten om ze een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien.
[...]

Misschien nog eens rustig ademhalen en goed nadenken wat je ermee wilt doen?
Lichte PC games zullen lastig worden, als het al werkt, is je accu snel leeg. Je moet dus laden tijdens het spelen -> temperatuur in je accu loopt daarmee enorm op -> accu snel afgeschreven -> vaak niet vervangbaar, einde tablet na weinig vluchten.

Streamen vanaf PS4 -> geen idee of dat lukt

Advies: koop een handheld
Pagina: 1