Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een wearable/smartwatch om kilometers/hoogte bij te houden tijdens het hiken (5-7 dagen tocht) en sporten.
Wat is je budget?
[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven?
50-200e. Ik wil vooral prijs/kwaliteit,
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mijn vriendin (kleine dunne pols) Met name kilometers, hoogte en stappen bijhouden. Hartslagmeter is optioneel. Belangrijk is dat de tijd altijd wordt weergegeven (dus horloge functie). Daarnaast is batterijduur belangrijk (meerdere dagen op 1 batterij). Wearable zal worden gebruikt met zowel iOs (iPhone 6) als Android (moto g en HTC m9)
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf zat ik te denken aan een Fitbit Charge HR Small, maar ik ben totaal niet bekend in deze markt. Of dat ik beter een Garmin (kwaliteit?) of een Xiaomi (goedkoop?) moet nemen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Prijs/kwaliteit is belangrijk.
Alvast bedankt!
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een wearable/smartwatch om kilometers/hoogte bij te houden tijdens het hiken (5-7 dagen tocht) en sporten.
Wat is je budget?
[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven?
50-200e. Ik wil vooral prijs/kwaliteit,
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mijn vriendin (kleine dunne pols) Met name kilometers, hoogte en stappen bijhouden. Hartslagmeter is optioneel. Belangrijk is dat de tijd altijd wordt weergegeven (dus horloge functie). Daarnaast is batterijduur belangrijk (meerdere dagen op 1 batterij). Wearable zal worden gebruikt met zowel iOs (iPhone 6) als Android (moto g en HTC m9)
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf zat ik te denken aan een Fitbit Charge HR Small, maar ik ben totaal niet bekend in deze markt. Of dat ik beter een Garmin (kwaliteit?) of een Xiaomi (goedkoop?) moet nemen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Prijs/kwaliteit is belangrijk.
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door maxkranendijk op 12-02-2017 18:19 ]