Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalnl
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-06-2022
Mijn vraag
Ik heb al een jaar ene nieuwe computer met beeldscherm en heb mijn trust muis en toetsenbord gebruikt.
Ook heb ik een sennheiser hd201 prima koptelefoon alleen doet hij zeer na een uurtje.
Ik wil dus een nieuw toetsenbord muis en headset.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik speel cs:go en batllefield 1 en heb ik vaak dat ik al op mijn muis heb gedrukt maar ik niet schiet en dus doodga daaroom wil ik mijn toetsenbord en muis via een draad
Ik gebruik de play/pause knop en terug en vooruit op mijn toetsenbord.
Ik gebruik de 2 knoppen aan de zijkant van mijn muis en zou het liefst nog een paar macros erbij willen.
En ik wil graag een headset (het liefst draadloos omdat ik altijd over mijn draadje heen rijd met mijn bureaustoel) die een goed geluid en goed verstaanbare microfoon heeft.
Ik heb bluetooth op mijn computer.
En mij lijkt het wel vet dat alles rgb is kan het dan ook dezelfde kleur tegelijk zijn? Ik weet dat ASUS dit heeft maar die toetsenborden zijn mij wat te duur.
En is meganisch ook handig/fijn om te hebben?
Ik heb een budget tot 120/130 voor mijn toetsenbord voor de muis 60/70 en headset ook 60/70 tenzij de kwaliteit de upgrade waard is.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De logitech g502 proteus spectrum om de macros en vorm.
En verder nog niks

[ Voor 6% gewijzigd door Pascalnl op 10-02-2017 16:59 ]

Beste antwoord (via Pascalnl op 26-02-2017 21:08)

• adam21a
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 28-11-2021
Wat betekent troll?
:F

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Dan moet je verder zoeken en beter je huiswerk doen! ;)

Klinkt misschien lullig, maar het is uiteindelijk voor je eigen bestwil. Op een topic als deze krijg je allemaal persoonlijker ervaringen als reactie. Maar wat de 1 prettig vind, vind de ander klote zitten/werken.

Als je echt iets goeds wil kopen zal je veel reviews moeten lezen maar ook zelf dingen testen. Ik heb zelf een Sennheiser 25, ding staat ontzettend goed aangeschreven en ik vind de pasvorm heerlijk. Maar dat zegt helemaal niets. Misschien vind jij het wel een kut ding wat klote zit.

Dus.... stap een mediamarkt in en ga zelf wat testen. Alleen zo kom je tot een goede aankoop...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalnl
ChojinZ schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:51:
[...]

Dan moet je verder zoeken en beter je huiswerk doen! ;)

Klinkt misschien lullig, maar het is uiteindelijk voor je eigen bestwil. Op een topic als deze krijg je allemaal persoonlijker ervaringen als reactie. Maar wat de 1 prettig vind, vind de ander klote zitten/werken.

Als je echt iets goeds wil kopen zal je veel reviews moeten lezen maar ook zelf dingen testen. Ik heb zelf een Sennheiser 25, ding staat ontzettend goed aangeschreven en ik vind de pasvorm heerlijk. Maar dat zegt helemaal niets. Misschien vind jij het wel een kut ding wat klote zit.

Dus.... stap een mediamarkt in en ga zelf wat testen. Alleen zo kom je tot een goede aankoop...
Ik heb zelf ook wel getest en de g910 lijkt me ook wel wat maar kan ik hier minder goed op typen lijkt mij met die toetsen.
Verder heb je gelijk da tik zelf bezig moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Kijk sowieso even in dit topic:
Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2

Hier kan je best goede ideeen opdoen. En mechanische toetsenborden worden meestal gezien als het hogere en betere segment. Vooral voor gamen heeft een mechanisch toetsenbord vaak wel de voorkeur.

[ Voor 13% gewijzigd door ChojinZ op 10-02-2017 17:09 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalnl
Dankjewel alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
pricewatch: Corsair Gaming H1500

Ik heb deze, voor 80€ heb je de draadloze variant .

product: Corsair Gaming K70 RGB Rapidfire

Als toetsenbord ik heb er zelf 150€ voor betaald. Is een geweldig toetsenbord wat zeer degelijk is en robuust aanvoelt omdat deze van aluminium is gemaakt .
Reactie is ook zeer snel . En de RGB software is zeer uitgebreid .

pricewatch: Roccat Kone XTD Optical

Lekkere muis , welke je kan verzwaren met gewichtjes , ook deze is RGB en kan je van alles aan knutselen met de software .

Als je goed zoekt zou je deze voor 60€ moeten kunnen kopen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 22:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze blijkbaar ook niet gevonden:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalnl
dion_b schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:51:
Deze blijkbaar ook niet gevonden:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA
Nu nederlands graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:28
Dat je eerst dat sticky topic had moeten lezen. En dan er achter komen dat er een Componenten Aankoopadvies

En dat hij nu daar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalnl
loki504 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:16:
[...]

Dat je eerst dat sticky topic had moeten lezen. En dan er achter komen dat er een Componenten Aankoopadvies

En dat hij nu daar staat.
Dit gaat toch om randapparatuur?
Ik dacht t wel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Pascalnl schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:02:
[...]

Dit gaat toch om randapparatuur?
Ik dacht t wel. 8)7
Alles rond om je computer kan je hier plaatsen. Van fans tot routers. Het is allemaal hier. Alleen dingen die echt niets met computers te maken hebben. Zoals een wasmachine hebben ze een andere plek voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalnl
loki504 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:41:
[...]

Alles rond om je computer kan je hier plaatsen. Van fans tot routers. Het is allemaal hier. Alleen dingen die echt niets met computers te maken hebben. Zoals een wasmachine hebben ze een andere plek voor.
Maar ik wil mijn headset uit kunnen wassen dus moet het met wasmachines te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Met de hand kan ook hoor. En mag hopen de kussens. Anders zal hij snel overleden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalnl
loki504 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:14:
Met de hand kan ook hoor. En mag hopen de kussens. Anders zal hij snel overleden zijn.
Dan stond te topic dus wel goed want het gaat over wassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Pascalnl schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:56:
[...]

Maar ik wil mijn headset uit kunnen wassen dus moet het met wasmachines te maken hebben.
En hier zien we al dat we met een troll te maken hebben. No further effort needed.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalnl
Jeroenneman schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:27:
[...]

En hier zien we al dat we met een troll te maken hebben. No further effort needed.
Wat betekent troll?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• adam21a
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 28-11-2021
Wat betekent troll?
:F
Pagina: 1