Bol.com levert refurbished Apple iPhone 6 als nieuw...

Pagina: 1
Acties:

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:57
Jammer dat de topicstarter @vj_slof niet reageert op o.a. de vraag of het een externe verkoper betreft of überhaupt reageert op vragen.Waarschijnlijk was het namelijk wel een product van een externe verkoper, aangezien bol.com zelf geen iPhone 6 meer verkoopt.

Ik denk ook dat het wel duidelijk was dat het om een "tweedehands product ging." Natuurlijk is dit allemaal speculatief en hebben we pas zekerheid als de topicstarter de link van zijn product geeft. Maar toch wil ik even kijken naar de aankoopstappen die je moet doorlopen als je een tweedehands product via bol.com koopt.

Gemakshalve neem ik even aan dat het om deze iPhone 6 gaat, aangezien deze relatief goedkoop is via bol.com

Via de zoekresultaten kun je de telefoon al niet direct in je winkelmandje gooien. Je moet daarvoor eerst naar de pagina van het product. Bijvoorbeeld via de tekst: "Toon tweedehands." Maar als je dan op de pagina van het product aankomt, wordt je er mee om de oren geslagen. Zie ook onderstaand voorbeeld.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wAD0bge.png

Ik snap overigens wel dat je in een opwelling niet goed leest, omdat je graag een nieuwe telefoon wil hebben. Zo heb ik ook weleens dingen gedaan waar ik achteraf dan misschien spijt van had doordat ik niet goed had gelezen. Maar zie het dan als een les die je hebt geleerd ;)

Dat gezegd hebbende, bestel ik ook niet vaak bij bol.com. Voornamelijk omdat het duur is. Als ik er dan bestel, vermijd ik altijd de externe verkopers ;)
Pagina: 1