Prijs en prijsalert op totaalprijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-10 07:56
Is het wellicht mogelijk om de gemelde prijs en de prijsalert die je in kan stellen per product niet op de totaalprijs te laten gelden ?

Vandaag kwam ik een nieuwe topic tegen [BBG] Thuisserver - maart 2017
Hierin zit een harddisk in die ik zelf op dit moment prijstechnisch ook in de gaten houdt.

Nu zag ik in deze BBG dag de prijs van de genoemde harddisk gezakt was naar € 113,95
Echter als je dan bij het product kijkt in de pricewatch dan is de basisprijs inderdaad € 113.95 echter deze prijs is op dit moment bij Megekko.

Op zich geen probleem, maar dit is volgens mij een winkel waar je niet op kunt halen (althans ik zie het niet staan) en ze hun producten altijd verzenden.
Hierdoor is deze winkel qua totaalprijs niet de goedkoopste (€117,90).

Zou het daarom een idee kunnen zijn om de prijs en prijsalert te laten gelden op de totaalprijs ?
Uiteraard zijn we zelf oud en wijs genoeg om de goedkoopste te selecteren, maar wellicht is het een optie :)

Ik ben benieuwd wat mede-tweakers hiervan vinden :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

MdO82 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:29:
Is het wellicht mogelijk om de gemelde prijs en de prijsalert die je in kan stellen per product niet op de totaalprijs te laten gelden ?

Vandaag kwam ik een nieuwe topic tegen [BBG] Thuisserver - maart 2017
Hierin zit een harddisk in die ik zelf op dit moment prijstechnisch ook in de gaten houdt.

Nu zag ik in deze BBG dag de prijs van de genoemde harddisk gezakt was naar € 113,95
Echter als je dan bij het product kijkt in de pricewatch dan is de basisprijs inderdaad € 113.95 echter deze prijs is op dit moment bij Megekko.

Op zich geen probleem, maar dit is volgens mij een winkel waar je niet op kunt halen (althans ik zie het niet staan) en ze hun producten altijd verzenden.
Hierdoor is deze winkel qua totaalprijs niet de goedkoopste (€117,90).

Zou het daarom een idee kunnen zijn om de prijs en prijsalert te laten gelden op de totaalprijs ?
Uiteraard zijn we zelf oud en wijs genoeg om de goedkoopste te selecteren, maar wellicht is het een optie :)

Ik ben benieuwd wat mede-tweakers hiervan vinden :)
Dit is hetzelfde probleem wat geldt als je een productprijs elders op de site ziet, bijvoorbeeld in een productlisting, bij een artikel etc. Het systeem weet op dat moment niet welke verzend- en betaalopties jij hebt gekozen, de default is Verzenden en betalen met iDeal. Dit kan dus voor iedereen anders zijn, dus kan de backend de totaalprijs niet cachen en moet steeds elke combinatie opnieuw doorrekenen, sorteren op totaalprijs en daar de laagste vandaan pakken.

Dit is een featurerequest die vaker terugkomt, maar waar helaas om technische en praktische redenen nog geen oplossing voor is. Desalniettemin zal ik dit topic verplaatsen naar Mooie Features, voor de productmanager.