Hallo medetweakers!
Als alles goedgaat met de hypotheek dan ben ik de nieuwe eigenaar van een woning.
Aangezien ik nu nog thuiswoon en nog nooit te maken heb gehad met abonnementen uitzoeken mbt internet/televisie/evt. bellen ben ik hier om advies in te winnen.
Opzich het uitzoeken van abonnementen en het vergelijken is het probleem niet.
Ben nu uitgekomen op Vodafone Thuis Glasvezel Internet 50 Mb met Bellen en TV voor 430 euro per jaar.
Mijn eisen voor internet zijn:
- minimaal 50MB up en down
- stabiel, dus niet te vaak storingen
- word gebruikt door 2 mensen, streamen/gamen etc. (geen NAS)
1ste vraag: Iemand ideeën of dit nog goedkoper kan?
2de vraag: Iemand op of aanmerkingen op mijn keuze, tips en meningen zijn erg welkom.
Aangezien ik totaal nieuw ben op dit vlak probeer ik met behulp van andere meningen de juiste keuze te maken. Zo zit ik niet achteraf vast aan een 1 jarig contract en krijg ik te horen, je had beter dit of dat kunnen doen.
Alle input is welkom, bedankt alvast!
Als alles goedgaat met de hypotheek dan ben ik de nieuwe eigenaar van een woning.
Aangezien ik nu nog thuiswoon en nog nooit te maken heb gehad met abonnementen uitzoeken mbt internet/televisie/evt. bellen ben ik hier om advies in te winnen.
Opzich het uitzoeken van abonnementen en het vergelijken is het probleem niet.
Ben nu uitgekomen op Vodafone Thuis Glasvezel Internet 50 Mb met Bellen en TV voor 430 euro per jaar.
Mijn eisen voor internet zijn:
- minimaal 50MB up en down
- stabiel, dus niet te vaak storingen
- word gebruikt door 2 mensen, streamen/gamen etc. (geen NAS)
1ste vraag: Iemand ideeën of dit nog goedkoper kan?
2de vraag: Iemand op of aanmerkingen op mijn keuze, tips en meningen zijn erg welkom.
Aangezien ik totaal nieuw ben op dit vlak probeer ik met behulp van andere meningen de juiste keuze te maken. Zo zit ik niet achteraf vast aan een 1 jarig contract en krijg ik te horen, je had beter dit of dat kunnen doen.
Alle input is welkom, bedankt alvast!