Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Intel atom 2k clocking issues

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tonkie_67
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-04-2021
Mijn vraag
.waarom is er niets op tweakers te vinden over de problemen met de atom cpu die tot oa de recall van cisco leidt

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://www.google.ie/amp...t_warning_to_faulty_chip/

Alle reacties

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zie:
[Ervaringen] Falende hardware (Intel Atom C2000 issues)

Ik had het ook al in de nieuws submit gegooid, maar ik zie het nog niet terug. Het wordt hier en daar al vergeleken met de lekkende condensatoren van een paar jaar terug. :/

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:54
Mijn dienst zit er nu op, maar ik ga er morgen naar kijken. Ik zal nog even updaten, tzt. Dank.

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:15

• Bl@ckbird
  • Niet online
Ja die link staat in dat topic.
Netgear en Synology hebben er ook last van:
Tortelli in "[Synology] Nieuws en discussie"

https://www.theregister.c...ilures_go_back_18_months/

[ Voor 21% gewijzigd door Bl@ckbird op 12-02-2017 13:50 ]

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:54
Ik heb er nog naar gekeken. De grote concurrent Hardware.info had het op vrijdag al, wat het voor ons al heel kort daarna een no-go maakt. Sorry mannen/vrouwen, deze hadden we niet op tijd en toen ik op zaterdag aan mijn dienst begon, was het al te laat. Het is ook onmogelijk om altijd alles mee te nemen, maar we zitten er altijd zo dicht mogelijk op.

[ Voor 16% gewijzigd door Mark_88 op 12-02-2017 14:17 ]

• Bl@ckbird
  • Niet online
  • Dat Hardwareinfo dit nieuws eerder heeft doet niet ter zake. Ik (en met mij veel anderen) bezoek Hardwareinfo niet.
  • Het betreft hier (mogelijk) hardware van Cisco, Dell, Synology, Aaeon, HP, Infortrend, Lanner, NEC, Newisys, Netgate, Netgear, Quanta, Supermicro en ZNYX Networks. Na de lekkende condensatoren en de accu problemen van de Samsung Note, is dit IMHO de grootste productiefout sinds jaren. (Ook omdat het zoveel fabrikanten betreft.)
  • Dit nieuws zat woensdag in jullie nieuws submit.
  • Hardware faalt na verloop van tijd. Veel consumenten zullen denken dat dit dan jammer is (domme pech), maar het is gewoon een productiefout. (Wat vaak na de garantieperiode valt.) Consumenten moeten dit gewoon weten. Of ze nu Hardwareinfo bezoeken of T.net.
  • Fabrikanten hebben waarschijnlijk een NDA moeten tekenen om aanspraak te kunnen maken op een financieel potje van Intel. Intel doet er alles aan om dit zoveel mogelijk uit de media te houden, om de financiële schade zo klein te houden. Sommige fabrikanten zijn er vrij open over (zoals Cisco, maar benoemen Intel niet), andere ontkennen alles. Reden te meer om zo veel mogelijk consumenten in te lichten.
  • Misschien tijd voor een achtergrondartikel. :)

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Spijtig is deze er tussendoor geglipt, maar dit verhaal krijgt zeker nog wel een staartje, dus ik denk dat hier genoeg aanleiding voor te vinden is om aandacht aan te geven.

Edit, vrijdag 17-2: en daar is het kapstokje: nieuws: Cisco reserveert 125 miljoen dollar voor gevolgen Intel Atom C2000-pr...

We blijven het onderwerp volgen.

[ Voor 52% gewijzigd door Olaf op 17-02-2017 11:42 ]

Pagina: 1