Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze zou voor zowat alles gebruikt worden. Gamen, film kijken en uiteindelijk zelf misschien wat streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de 2000 blijven inclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel mijn muis en headset zouden gebruikt worden voor de nieuwe pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje opgesteld, het is nog niet volledig denk ik maar dit was de richting waarin ik aan het kijken was
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet speciaal, als er betere dingen zijn die goedkoper uitkomen heb ik er niets op tegen.
Ga je overklokken?
Denk het niet, ik zou graag hebben dat hij vanzelf goed genoeg is.
Ken er ook te weinig van
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp om een degelijke machine samen te stellen waarmee ik een tijdje voort kan zonder te moeten denken over eventuele upgrades.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze zou voor zowat alles gebruikt worden. Gamen, film kijken en uiteindelijk zelf misschien wat streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de 2000 blijven inclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel mijn muis en headset zouden gebruikt worden voor de nieuwe pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje opgesteld, het is nog niet volledig denk ik maar dit was de richting waarin ik aan het kijken was
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet speciaal, als er betere dingen zijn die goedkoper uitkomen heb ik er niets op tegen.
Ga je overklokken?
Denk het niet, ik zou graag hebben dat hij vanzelf goed genoeg is.
Ken er ook te weinig van
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp om een degelijke machine samen te stellen waarmee ik een tijdje voort kan zonder te moeten denken over eventuele upgrades.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 258,80 | € 258,80 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 495,- | € 495,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Asus ROG Swift PG279Q Zwart | € 819,- | € 819,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 43,90 | € 43,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,95 | € 163,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.006,55 | |