Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Thread bij reageren laten zien uit zetten.
Als je op reply drukt gaat hij n.l. alle replies laden, zonder pagina limiet.
dacht het niet.. er zijn hier wel enkele voorstellen over geweest waarvan best redelijk doordachte maar er is nooit reactie op gekomen.. althans niet in de hier leesbare foraOp dinsdag 03 juli 2001 09:54 schreef Jaymz het volgende:
Dat zou er toch bij een "volgende" upgrade uitzijn. Of heb ik liggen dromen ?
Dit heeft inderdaad geholpen, thanx!Op dinsdag 03 juli 2001 09:08 schreef Phantom_ het volgende:
Thread bij reageren laten zien uit zetten.
Verwijderd
Waarom wordt de thread bij reageren niet gewoon in een iframe geladen (zoals je wel bij meer forum software ziet). Dit zorgt ervoor dat de pagina met tekstinvoer wel al zichtbaar is terwijl in het iframe de thread zelf geladen wordt.
iframe is een tag die alleen maar in IE browsers werkt... (dacht ik)Op dinsdag 03 juli 2001 15:29 schreef nelske het volgende:
Waarom wordt de thread bij reageren niet gewoon in een iframe geladen (zoals je wel bij meer forum software ziet). Dit zorgt ervoor dat de pagina met tekstinvoer wel al zichtbaar is terwijl in het iframe de thread zelf geladen wordt.
Verwijderd
Klopt geloof ik niet helemaal, maar goed. Er zijn inderdaad browsers die het niet ondersteunen (oudere browsers, oudere netscape etc), maar daar kan eventueel een check op uitgevoerd worden en voor die browsers kan het bijvoorbeeld wel op de oude manier gedaan worden.
IFrame is gewoon W3C HTML 4.0 geloof ik hoor Opera ondersteund het ook....Op dinsdag 03 juli 2001 16:58 schreef AtHomer het volgende:
[..]
iframe is een tag die alleen maar in IE browsers werkt... (dacht ik)
Stond ergens in zo'n boek over ASP uit 2000 (E-commerce met ASP in 21 dagen) dat Netscape het niet ondersteund... Maar ik geloof je welOp dinsdag 03 juli 2001 18:56 schreef PolarBear het volgende:
[..]
IFrame is gewoon W3C HTML 4.0 geloof ik hoor Opera ondersteund het ook....
Zal wel aan mij liggen dan maar ik krijg iframes niet aan de praat hoor in OperaOp dinsdag 03 juli 2001 18:56 schreef PolarBear het volgende:
[..]
IFrame is gewoon W3C HTML 4.0 geloof ik hoor Opera ondersteund het ook....
Netrape 4 idd niet, 6 wel.Op dinsdag 03 juli 2001 19:06 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Stond ergens in zo'n boek over ASP uit 2000 (E-commerce met ASP in 21 dagen) dat Netscape het niet ondersteund... Maar ik geloof je wel.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
IFrame is inderdaad gewoon W3C HTML 4.0
Tja sommige browsers ondersteunen het gewoon nog niet, maar daar is zoals ik al zei wel een oplossing voor te vinden (eventueel voor die browsers gewoon de oude situatie).
Voor mijn part kan je het in je prefs instellen.
Tja sommige browsers ondersteunen het gewoon nog niet, maar daar is zoals ik al zei wel een oplossing voor te vinden (eventueel voor die browsers gewoon de oude situatie).
Voor mijn part kan je het in je prefs instellen.
Pagina: 1