Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen met de computer. Daarnaast doe ik schoolwerk/werk op de computer, dan moet je denken aan acess, SAP en excel tegelijkertijd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum is 850 euro. Ik heb in de lijst wel een monitor (265 euro) erbij gezet om het totaal plaatje te laten zien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc+monitor de rest heb ik al. Daarnaast heb ik een externe schijf van 1tb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee wil alleen intel processor omdat de nieuwe amd nog niet getest is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan een stille case. Weet niet precies of die ik nu heb gekozen stil is.
Ga je overklokken?
Nee heb ik ook de processor niet voor.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is eigenlijk een final check. Heb veel rondgespeurd op buildapc en tweakers en denk dat dit het wel is.
Als iemand ervaring heeft met 1080P 144hz schermen wil ik die wel horen. Ik heb voor 1 8GB stick gekozen omdat ik er later een extra ram stick bij wil zetten van 8GB
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen met de computer. Daarnaast doe ik schoolwerk/werk op de computer, dan moet je denken aan acess, SAP en excel tegelijkertijd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum is 850 euro. Ik heb in de lijst wel een monitor (265 euro) erbij gezet om het totaal plaatje te laten zien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc+monitor de rest heb ik al. Daarnaast heb ik een externe schijf van 1tb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 193,70 | € 193,70 |
| 1 | Gigabyte GA-B250M-D2V | € 70,50 | € 70,50 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 ARMOR 8G OC | € 249,90 | € 249,90 |
| 1 | Antec GX500 | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | AOC G2460PF Rood, Zwart | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | G.Skill Value F4-2400C15S-8GNT | € 57,76 | € 57,76 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.049,21 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee wil alleen intel processor omdat de nieuwe amd nog niet getest is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan een stille case. Weet niet precies of die ik nu heb gekozen stil is.
Ga je overklokken?
Nee heb ik ook de processor niet voor.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is eigenlijk een final check. Heb veel rondgespeurd op buildapc en tweakers en denk dat dit het wel is.
Als iemand ervaring heeft met 1080P 144hz schermen wil ik die wel horen. Ik heb voor 1 8GB stick gekozen omdat ik er later een extra ram stick bij wil zetten van 8GB