Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zoek een goede camera om familiemomenten te filmen, zowel overdag als 's avonds, binnen als buiten.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik ben niet van plan te filmpjes te bewerken.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Eerlijk gezegd nog niets, ik heb wel rondgekeken op internet maar ik heb er helemaal geen verstand van... In mijn omgeving filmt iedereen met z'n mobiel, maar ik wil graag een losse camera. Voor foto's heb ik al meerdere camera's en m'n smartphone.

Ik wil het liefst niet teveel uitgeven, max €200,- ongeveer, meer kan ook maar dan moet ik gewoon nog wat langer wachten met kopen.

Ik stel suggesties zeer op prijs.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je smartphone maakt waarschijnlijk betere filmpjes dan een camera van dat bedrag. Alleen als je veel tele nodig hebt is een losse camera beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee, nou misschien moet ik dan toch maar wat meer er aan uitgeven... Ik ben al die flimpjes die op z'n kant staan zo zat.. En ik wil ook gewoon eens een kwartier of langer aan een stuk filmen en dat vind ik niet prettig om met een smartphone te doen.

Enig idee vanaf welk bedrag je ongeveer een goed videocameraatje kan kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 18:07

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:53:
Okee, nou misschien moet ik dan toch maar wat meer er aan uitgeven... Ik ben al die flimpjes die op z'n kant staan zo zat.. En ik wil ook gewoon eens een kwartier of langer aan een stuk filmen en dat vind ik niet prettig om met een smartphone te doen.

Enig idee vanaf welk bedrag je ongeveer een goed videocameraatje kan kopen?