Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapmansz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 19:44
Marc H schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:26:
Vandaag mijn tweede P10 Lite ontvangen. De eerste heb ik terug moeten sturen naar Vodafone, vanwege een probleem met de factuur. Voordat ik hem terug stuurde heb ik met Hisuite, die standaard tool van Huawei twee backups gemaakt op twee verschillende computers.

Dus ik laat alle data weer terugzetten uit de backup, geen foto's. Ik probeer de andere computer, ook geen foto's.

Een nieuwe backup gemaakt, en foto's backuppen komt als optie niet eens tevoorschijn, terwijl ze toch echt wel op de telefoon staan.

De Huawei helpdesk kon het ook niet verklaren, en ging het uitzoeken.

Dus ik ben vrijwel al mijn telefoon foto's kwijt. Gelukkig heb ik ook nog foto's gemaakt met een echte camera, dus ben niet alles kwijt.
Apart dat je de telefoon terug moest sturen om een administratieve fout te corrigeren.
Backup programma's van telefoon-leveranciers heb je geen reet aan, is anno 2017 ook niet meer nodig.
Foto's en filmpjes kan je meteen de Google-cloud inschieten, heb je een mager 4G abonnement kan je instellen dat dit alleen via wifi mag.

Zelfs Whatsapp kan berichten en media restoren vanaf je Google account.

Stel nieuwe telefoons dan ook altijd in als nieuw toestel zonder backup restoren, oude meuk hoef ik niet terug.

Edit
Minpunten die ik tot op heden gevonden heb:
- BT geluid streamen werkt niet goed (systeemgeluiden gaan wel naar de BT speakers, audiostream niet)

Connectie met ChromeCast is wel dik in orde.

[ Voor 7% gewijzigd door Aapmansz op 22-04-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:26

Marc H

- - Is wakker - -

Dat van die factuur vond ik ook heel apart. Maar ik heb er uiteindelijk een beter contract uit kunnen halen, dus uiteindelijk ben ik wel blij dat ik op mijn strepen ben blijven staan.

Of die software nog nodig is, is een andere discussie. Als het erbij geleverd wordt dient het te werken. Ik had het toestel zonder mijn oude data geïnstalleerd, en daarna mijn toestel opnieuw ingericht. Ik had hem net op orde toen ik hem terug moest sturen.
Daarom maakte ik een backup van het toestel. Omdat ik nog even snel voor het inleveren een backup maakte, wilde ik zeker weten dat de backup goed gemaakt werd.

Ik ben geen fan van het versnipperen van backups, data X staat op dropbox, Y, weer bij Google, enz. Al te vaak meegemaakt dat iets niet gebackupped werd terwijl gedacht werd dat het wel gebeurde.

Trouwens, ben ik de enige die het toestel te glad vindt? Ik heb vandaag maar een dun bumper hoesje besteld, om wat meer grip te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Marc H op 22-04-2017 19:47 ]

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapmansz
Weet niet wat ik van het toestel moet vinden.
Reageert lekker vlot maar laat wel steken vallen op schermen inrichten en BT connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-06 17:25
Aapmansz schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 19:59:
Weet niet wat ik van het toestel moet vinden.
Reageert lekker vlot maar laat wel steken vallen op schermen inrichten en BT connectie.
Wat bedoel je met steken laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:52
Zijn er nog mensen die het toestel besteld hebben ?
En hoe bevalt het toestel tot nu toe ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 917681

MdO82 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:38:
Zijn er nog mensen die het toestel besteld hebben ?
En hoe bevalt het toestel tot nu toe ?
Ja en bevalt goed, lekker snel ook maar kan bij settings alleen geen update optie vinden. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Anoniem: 917681 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:46:
[...]

Ja en bevalt goed, lekker snel ook maar kan bij settings alleen geen update optie vinden. Hebben meer mensen dit?
helemaal onderaan bij instellingen staat systeemupdate bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Marc H schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:26:
Vandaag mijn tweede P10 Lite ontvangen. De eerste heb ik terug moeten sturen naar Vodafone, vanwege een probleem met de factuur. Voordat ik hem terug stuurde heb ik met Hisuite, die standaard tool van Huawei twee backups gemaakt op twee verschillende computers.

Dus ik laat alle data weer terugzetten uit de backup, geen foto's. Ik probeer de andere computer, ook geen foto's.

Een nieuwe backup gemaakt, en foto's backuppen komt als optie niet eens tevoorschijn, terwijl ze toch echt wel op de telefoon staan.

De Huawei helpdesk kon het ook niet verklaren, en ging het uitzoeken.

Dus ik ben vrijwel al mijn telefoon foto's kwijt. Gelukkig heb ik ook nog foto's gemaakt met een echte camera, dus ben niet alles kwijt.
Volgens de helpdesk is er wat fout gegaan tijdens het maken van de backup. Dat iets een keer fout gaat kan ik nog geloven, maar ik heb twee verschillende backups gemaakt op twee verschillende computers.

Wil iemand even wat voor mij testen?
Sluit je telefoon aan op een computer, installeer Hisuite van de CD-ROM (die wordt automatisch gemount) en klik op backup maken. Dan verschijnt dit scherm
Wat ik wil weten is het volgende, staat er bij jou daar wel foto's tussen? En staan er in je backup wel de foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Marc H schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:55:
[...]

Volgens de helpdesk is er wat fout gegaan tijdens het maken van de backup. Dat iets een keer fout gaat kan ik nog geloven, maar ik heb twee verschillende backups gemaakt op twee verschillende computers.

Wil iemand even wat voor mij testen?
Sluit je telefoon aan op een computer, installeer Hisuite van de CD-ROM (die wordt automatisch gemount) en klik op backup maken. Dan verschijnt dit scherm
Wat ik wil weten is het volgende, staat er bij jou daar wel foto's tussen? En staan er in je backup wel de foto's?
Zojuist getest, bij mij staan er ook geen foto's tussen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Thanks, nu weet ik zeker dat het niet aan mijn toestel ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-05 07:27
Ik heb gister als werktelefoon en L10 lite gekregen en omdat dit toestel de dual-sim functionaliteit heeft heb ik ook de sim uit mijn eigen telefoon (Microsoft Lumia 950 XL) in het toestel geprikt..
Ik moet zeggen dat het me na een kleine 2 dagen gebruik nog helemaal niet tegenvalt!
Het toestel is in vergelijking met mijn Lumia 950 XL erg snel, het openen van apps als Whatsapp en Spotify is al een wereld van verschil..
Ook de eerste indruk van Android (met Google Now launcher) is erg positief.
Het enige punt waarop ik echt een stap terug doe is de camera, deze is echt een heel stuk minder dan die van de Lumia.
De komende week zal uitwijzen of ik de foto's van mijn p10 lite goed genoeg vind en het bij 1 toestel hou of dat ik voor mijn privetelefoon toch terug ga naar mijn Lumia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapmansz
ajaxalex schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:47:
[...]

Wat bedoel je met steken laten vallen?
Widgets (Gmail labels) verdwijnen na een herstart.
BT audio connectie met mijn Sony TV-soundbar gaat niet goed. Ziet de soundbar als een headset, telefonie geluiden komen wel door, normale geluid (bijv. Youtube) verdwijnt in het niets. Streamen naar een JBL soundbox gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 21:53
Ik heb het toestel 2 weken en het bevalt prima. Plex draait goed, whatsapp en het beetje gaming wat ik erop doe (hearthstone) werkt ook goed. Doe amper een dag met een full battery, maar dat ligt meer aan mij, blij dat die na ongeveer een uur (niet gemeten ik gok ) vol is met quick charge.
Het ips scherm vind ik het grootste pluspunt, series zien er mooi uit.
Als je een telefoon in deze prijsklasse zoekt dan is het de Samsung a5 vs p10 lite volgens de lui bij planeet android (staat goede review op).
Ben er erg tevreden met de telefoon, hij moet bijna 2 jaar mee ;-) , dus hoop dat dat nog lang zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapmansz
NL-alert werkt ook prima op beide simslots.
2x een hoop herrie uit het toestel om niet naar het Museumplein te komen vanwege te vol vanwege een voetbalwedstrijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Aapmansz op 24-05-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stx
  • Laatst online: 24-05 21:33

stx

Aapmansz schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:50:
[...]

Edit
Minpunten die ik tot op heden gevonden heb:
- BT geluid streamen werkt niet goed (systeemgeluiden gaan wel naar de BT speakers, audiostream niet)
Vreemd, BT streamen in de auto (spotify) werkt perfect voor mij. Geen haperingen of onderbrekingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

google playstore crashed nu elke keer als ik het opstart, als ik de app data wis werkt hij weer maar uur later begint ie weer te crashen als ik hem open.

• artgrrl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-04 11:19
Raketje schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:35:
Ik heb het toestel 2 weken en het bevalt prima. Plex draait goed, whatsapp en het beetje gaming wat ik erop doe (hearthstone) werkt ook goed.
Krijgen jullie ook notificaties van whatsapp op het vergrendelscherm of überhaupt pop-ups? Het lukt ons niet om dit in te stellen op toestel van mijn man, het zou moeten staan onder instellingen - beschermde apps, maar die optie is er niet. Los daarvan mooi toestel, maar wat heb je aan whatsapp zonder notificaties...

• Raketje
Huawei is iets te agressief wat betreft battery saving mode en daarom zijn push notifications standaard uitgeschakeld, nja meestal echt consequent is het niet.

Je kan dit in 3 stappen oplossen, naja hier het stappenplan of anders hier

1e en 2e hit op google 8)7

• artgrrl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-04 11:19
Die stappenplannen hadden we zelf al gevonden, maar die werken dus niet, echt heel irritant. We zijn vast niet de enige die hier tegenaan lopen?

• Raketje
Ik krijg iedere notificatie die ik wil nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-05 14:28
Ik heb dit toestel nu een maand en wat voor mij de doorslag gaf was de 32GB geheugen en dualsim. Er werd mij gezegd dat Huawei's android echt heel anders is dan de normale die ik gewend was van Samsung maar ik vind het wel mee vallen. Bijna alles wat ik veel gebruikte op mijn Samsung kan ik ook op mijn Huawei. Heb alleen nog niet uitgevonden hoe ik ICE nummers kan instellen.

Het enige minpunt wat ik toe nu toe heb kunnen ontdekken is dat het scherm wel heel gevoelig is voor krassen. Er zaten bij mij namelijk na 2 weken al 2 krasjes midden in het display. Ik weet nog steeds niet hoe het kan want ik ben erg zuinig op m'n telefoon. Niks geen sleutels of scherpe voorwerpen in de buurt, gebruik m'n telefoon met schone handen, heb mijn telefoon nooit in m'n broekzak ofzo en er zit een origineel flip cover hoesje omheen.

Ik was nooit van de screen protectors maar nu heb ik er toch maar 1 op zitten en ik vind het echt zo irritant want het voelt niet lekker aan en bij de randen zit er nu lucht tussen omdat de screenprotector niet mooi aansluit. Heb begrepen dat in sommige landen deze telefoon geleverd wordt met een screenprotector maar die kun je vast niet los kopen. Als iemand nog tips heeft voor eentje van glas die echt perfect past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog geen android 8 update zo te zien, mijn telefoon is 7 weken weg geweest elke keer terug gestuurt omdat ze geen dooie pixels zagen, dat terwijl in winkel 10+ getelt waren, en ik zelf 30+ getelt had, intussen omgeruilt en 50E weer terug omdat hij nu goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
  • Laatst online: 03-05 10:06
Mijn telefoon
Modelnummer: WAS-LX1A
Build-nummer: WAS-LX1AC432B179

Gedownload met Firmware Finder 3.08.16.1
2017.10.17
New > WAS-LX1AC432B187 - FullOTA-MF:
http://update.hicloud.com...v99854/f1/full/update.zip
http://update.hicloud.com...e_full_WAS-L01A_hw_eu.zip
http://update.hicloud.com...date_data_full_public.zip
Update naar B187 lukt niet, iemand anders wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fapkonijntje
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-07-2023
Pretz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:43:
Ik heb dit toestel nu een maand en wat voor mij de doorslag gaf was de 32GB geheugen en dualsim. Er werd mij gezegd dat Huawei's android echt heel anders is dan de normale die ik gewend was van Samsung maar ik vind het wel mee vallen. Bijna alles wat ik veel gebruikte op mijn Samsung kan ik ook op mijn Huawei. Heb alleen nog niet uitgevonden hoe ik ICE nummers kan instellen.

Het enige minpunt wat ik toe nu toe heb kunnen ontdekken is dat het scherm wel heel gevoelig is voor krassen. Er zaten bij mij namelijk na 2 weken al 2 krasjes midden in het display. Ik weet nog steeds niet hoe het kan want ik ben erg zuinig op m'n telefoon. Niks geen sleutels of scherpe voorwerpen in de buurt, gebruik m'n telefoon met schone handen, heb mijn telefoon nooit in m'n broekzak ofzo en er zit een origineel flip cover hoesje omheen.

Ik was nooit van de screen protectors maar nu heb ik er toch maar 1 op zitten en ik vind het echt zo irritant want het voelt niet lekker aan en bij de randen zit er nu lucht tussen omdat de screenprotector niet mooi aansluit. Heb begrepen dat in sommige landen deze telefoon geleverd wordt met een screenprotector maar die kun je vast niet los kopen. Als iemand nog tips heeft voor eentje van glas die echt perfect past...
Er zit geen gehard glas op. Dat is echt een misser. Vooral op de achterkant is dat echt storend.
Anoniem: 211516 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:02:
Nog geen android 8 update zo te zien, mijn telefoon is 7 weken weg geweest elke keer terug gestuurt omdat ze geen dooie pixels zagen, dat terwijl in winkel 10+ getelt waren, en ik zelf 30+ getelt had, intussen omgeruilt en 50E weer terug omdat hij nu goedkoper is.
Niets over Android 8 bekend nog. Reken er dit jaar in ieder geval niet meer op. Er is ook een kans dat ze 'm op 7.0 houden met EMUI5.1. De vraag is vooral of Huawei zin heeft om EMUI8 die met hun Android 8 updates meekomt ook voor de P10 lite uit te brengen. Aangezien ze dat voorheen ook niet deden voor de P9 lite/P8 lite series, verwacht ik er niet veel van.

Ik heb nu heel wat P10 lite's in handen gehad. Er zitten opvallend grote verschillen tussen de kwaliteit van de schermen.

[ Voor 45% gewijzigd door fapkonijntje op 22-10-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250552

herlin14 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:59:
Mijn telefoon
Modelnummer: WAS-LX1A
Build-nummer: WAS-LX1AC432B179

Gedownload met Firmware Finder 3.08.16.1
2017.10.17
New > WAS-LX1AC432B187 - FullOTA-MF:
http://update.hicloud.com...v99854/f1/full/update.zip
http://update.hicloud.com...e_full_WAS-L01A_hw_eu.zip
http://update.hicloud.com...date_data_full_public.zip
Update naar B187 lukt niet, iemand anders wel
Ik heb de app firmware finder op mijn telefoon geinstalleerd en krijg bij deze firmware versie de melding firmware not approved for installation (gekozen voor het OTA MF bestand in de app).
B171 is volgens mij de versie die als laatste beschikbaar is gesteld rond 3 oktober, maar op mijn tel nog steeds geen melding dat er een update beschikbaar is. Ik twijfel nu of ik die build via de app zal installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250552

Edit: lees net in de app dat emui 5 niet wordt ondersteund tenzij je via proxy probeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-06 21:34
Zijn er meer mensen bij wie de P10 lite bij vlagen extreem traag is? Werkgeheugen zit in zo'n geval lange niet vol, maar alles sluiten helpt toch. Heb geen bijzondere apps erop staan. Benieuwd of meer mensen hier last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
Net Update via OTA: WAS-LX1AC432B185 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcfan94
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-11-2023
Goedemiddag,

Ik haak ook even aan gezien ik sinds een tijdje ook in het bezit ben van een Huawei P10 lite! Tot nu toe nog zeer tevreden met de telefoon alleen laat de camera voor mij nog iets te wensen over. Weet niet of anderen hier een betere ervaring in hebben of dat er, behalve sleutelen aan de camera opties, niet veel aan te doen is?

Daarnaast zie ik nu zoals herlin14 hierboven ook een nieuwe update staan alleen wordt hij bij mij aangeduid als: WAS-LX1AC432B184 in plaats van B185. Zitten er verschillen in de toestellen of krijg ik op een later moment nog de B185??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
Dat klopt de camera die is vrij matig, maar zijn grote broer (Google Camera is misschien een betere optie... en gratis). Hoewel Android 7 al een tijdje uit is en nu 7.1+. Dus je moet zoeken naar de Google Camera versie 4.1 (arm64-v8a) voor Android 7. Let wel Google Camera versie 4.2 of hoger alleen voor Android 7.1+ of hoger. Via Play Store kan je het niet meer krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
pcfan94 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:03:
Daarnaast zie ik nu zoals herlin14 hierboven ook een nieuwe update staan alleen wordt hij bij mij aangeduid als: WAS-LX1AC432B184 in plaats van B185. Zitten er verschillen in de toestellen of krijg ik op een later moment nog de B185??
Enige verschil is de RAM geheugen: 4GB of 3GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
Anoniem: 250552 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:12:
[...]

Ik heb de app firmware finder op mijn telefoon geinstalleerd en krijg bij deze firmware versie de melding firmware not approved for installation (gekozen voor het OTA MF bestand in de app).
B171 is volgens mij de versie die als laatste beschikbaar is gesteld rond 3 oktober, maar op mijn tel nog steeds geen melding dat er een update beschikbaar is. Ik twijfel nu of ik die build via de app zal installeren.
Een beetje vreemd "not approved for installation" vandaag binnen gekomen via OTA: B187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

herlin14 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:42:
[...]

Een beetje vreemd "not approved for installation" vandaag binnen gekomen via OTA: B187
Ik kan hem gewoon nu installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
Ik kan het gister ook installeren. Ja, alleen vreemd B187 was al eerder vrij gegeven dan B185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Iemand die een tempered glass voor de P10 lite heeft die wel het complete scherm beschermd? Had nu die van Nilkin gekocht maar dat sluit echt totaal niet aan.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fapkonijntje
Vraaag schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:39:
Iemand die een tempered glass voor de P10 lite heeft die wel het complete scherm beschermd? Had nu die van Nilkin gekocht maar dat sluit echt totaal niet aan.. :/
Zelf ook naar gezocht. Probleem is dat afgeronde glas op het toestel, dan blijf je zo'n lompe rand zien en voelen bij een glazen screenprotector. Daarbij is het scherm zelf erg prettig en maakt een screenprotector dat veel slechter. Ik heb er maar een hoesje bij genomen dat dicht kan klappen. Nu komt er echter soms iets van stof tussen dat flappie en krijg ik daardoor weer minikrasjes op het scherm. Ze hadden gewoon, net als de rest, gorilla's in het scherm moeten verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
fapkonijntje schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:51:
[...]

Zelf ook naar gezocht. Probleem is dat afgeronde glas op het toestel, dan blijf je zo'n lompe rand zien en voelen bij een glazen screenprotector. Daarbij is het scherm zelf erg prettig en maakt een screenprotector dat veel slechter. Ik heb er maar een hoesje bij genomen dat dicht kan klappen. Nu komt er echter soms iets van stof tussen dat flappie en krijg ik daardoor weer minikrasjes op het scherm. Ze hadden gewoon, net als de rest, gorilla's in het scherm moeten verwerken.
Kreeg van iemand die tip om op aliexpress daar zijn ze wel te krijgen, heb er nu drie besteld, zie wel of het aansluit (volgens de reviews wel :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Nieuwe Firmware: B191.

The B191 update is for WAS-L01 & B192 is available for WAS-L21 variants. The firmware B191/B192 that rolled out for Huawei P10 Lite is based on Android 7.0 with company’s EMUI 5.0 which adds the VoLTE call feature.

Verder worden de beveilingspatches bijgewerkt tot 6 Nov. 2017

Helaas nog geen update naar Android 8.

• herlin14
vandaag binnen: WAS-LX1AC432B191

Anoniem: 1008017

Iemand die ook problemen heeft om de inhoud van smsjes te zien indien het scherm vergrendeld is?
Ik heb het al zover gekregen dat er onderaan een melding komt dat er 1 nieuwe bericht is en mijn led-lampje brandt....

• herlin14
Terwijl WAS-LX1AC432B193 twee weken geleden al uit is, maar nog niet vrijgegeven. Huawei loopt zeker een maand achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 22:40
Ik heb wel met B191 (gisteravond geinstalleerd) nu al 2x een spontane reboot gehad :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herlin14
vandaag net via OTA binnen: WAS-LX1AC432B193

Niveau Android-beveiligingspatch 1 december 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_eye6
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:14
iemand een suggestie: setup wizard gaat prima maar na vingerafdruk start de setup wizard weer van voren af aan. Al nieuw image erop gezet (via sd kaart), factory reset & wipe data en wipe cache. telefoon is nieuw en niet geroot, Kom niet door setup wizard. Iemand enig idee of suggestie? Heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
vandaag net via OTA binnen: WAS-LX1AC432B197

Niveau Android-beveiligingspatch 1 januari 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srnvisscher
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 00:08
Mijn vrouw het de P10 lite en ikzelf de P9 lite maar ik merk en zie nauwelijks verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Ik kreeg net de WAS-LX1AC432B198 binnen op me 4gb versie, ook niveau Android-beveiligingspatch 1 januari 2018, gewoon via auto-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_eye6
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:14
Raketje schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:30:
Ik kreeg net de WAS-LX1AC432B198 binnen op me 4gb versie, ook niveau Android-beveiligingspatch 1 januari 2018, gewoon via auto-update.
Update net ook binnengehaald zonder problemen. 310mb.

• herlin14
WAS-LX1AC432B199 [2018.02.01] is al een tijdje uit, maar nog niet vrijgegeven
Deze update voegt een nieuwe gesplitst-schermtoets toe op banners van WhatsApp en geeft u de mogelijkheid om met één tik naar gesplitst schermmodus te gaan terwijl u een video kijkt.
[Wat is er nieuw]
Voegt een nieuwe functie voor gesplitst scherm toe. U kunt gemakkelijk het scherm splitsen om uw WhatsApp-berichten te checken door met één tik naar gesplitst schermmodus te gaan terwijl u een video kijkt.
[Optimalisaties]
Optimaliseert de VoLTE- en VoWi-Fi-functies voor een betere belervaring.Optimaliseert de tekstweergave op sommige interfaces.Integreert Google-veiligheidspatches voor verbeterde systeemveiligheid.
Opmerkingen bij deze update:
1. Deze update zal uw persoonlijke gegevens niet wissen. We raden u echter aan vóór de update een back-up van belangrijke gegevens te maken.
2. Als u tijdens de update problemen ondervindt, bel dan het Huawei-klantenservicenummer op de garantiekaart of bezoek een geautoriseerd Huawei-klantenservicepunt voor assistentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
WAS-LX1AC432B203 [2018.03.05] is al een 3 dagen uit, maar nog niet vrijgegeven.
Deze update brengt Google-veiligheidspatches aan voor verbeterde systeemveiligheid.
[Optimalisaties]
Integreert Google-veiligheidspatches van maart 2018 voor verbeterde systeemveiligheid.
1. Deze update zal uw persoonlijke gegevens niet wissen. We raden u echter aan vóór de update een back-up van belangrijke gegevens te maken.
2. Als u tijdens de update problemen ondervindt, bel dan het Huawei-klantenservicenummer op de garantiekaart of bezoek een geautoriseerd Huawei-klantenservicepunt voor assistentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000

MeNTaL_TO

The future is not set

Zojuist WAS-LX1AC432B204 OTA ontvangen.

Security naar 1 feb 2018

Patchnotes niet overgenomen, maar VoLTE en VoWiFi zouden verbeterd zijn.

BTW Via de P10 Lite kan volgens Tele2 site (https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/volte/#faq-huawei) nu ook via VoLTE bellen, ik heb alleen geen idee hoe je dit kan zien.

[ Voor 75% gewijzigd door MeNTaL_TO op 16-03-2018 15:31 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
WAS-LX1AC432B199 [single sim] net binnen gekregen via OTA
Android-beveiligingspatch 1 februari 2018

[ Voor 9% gewijzigd door herlin14 op 20-03-2018 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
WAS-LX1AC432B207 [2018.03.28] is al een 3 dagen uit, maar nog niet vrijgegeven.

Deze update brengt Google-veiligheidspatches aan voor verbeterde systeemveiligheid.
[Beveiliging]
Integreert Google-veiligheidspatches van april 2018 voor verbeterde systeemveiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Hopelijk fixt deze ook het probleem met Spotify, als ik een telefoon gesprek voer over de carkit, dan is na het gesprek het geluid erg dof, moet dan BT reconnecten om weer normaal geluid te krijgen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fapkonijntje
Iemand al gezien dat je nu een soort Living images (zoals van de Lumia's) hebt in de camera app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herlin14
WAS-LX1AC432B321-log (8.0.0.321) 2018.04.11 maar nog niet vrijgegeven
EMUI 8.0 brengt u niet alleen de nieuwste versie van Android 8.0, maar ook vele handige functies en verbeteringen die het gebruik van uw apparaat intuïtiever maken, het sneller laten lopen en het veiliger te maken. Wij bevelen u aan nu bij te werken.
Aanbevelingsniveau:
[Hoogtepunten]
● Slimme functies
Een nieuw zwevend Navigatiedock laat u veelgebruikte handelingen uitvoeren vanuit een willekeurige plek op het scherm. Nieuwe snelkoppelingen op het startscherm geven u snel toegang tot de app-functies die u het meest gebruikt. Houd simpelweg een app-pictogram aangetikt om een snelkoppelingsmenu weer te geven.
● Sneller
AI-gebaseerde optimalisaties geven betere stabiliteit, soepelheid en snelheid. Het systeem start sneller op, video's worden soepeler afgespeeld en miniatuurweergaven van afbeeldingen laden sneller, zelfs in grote hoeveelheden.
● Veiliger
Geniet van verbeterde beveiliging voor uw systeem, privacy en gegevens met nieuwe updates aan de systeemveiligheid en PrivateSpace.
[Meer te weten komen]
● Slimme tips bevelen u snellere en slimmere manieren aan om uw telefoon te gebruiken, verschijnen in specifieke gebruiksscenario's en reageren op uw gebruiksgewoonten.
● Het PrivateSpace-menu is geoptimaliseerd, waarmee het makkelijker is om een PrivateSpace te maken op uw apparaat. Bestanden kunnen nu met gemak worden verplaatst tussen MainSpace en PrivateSpace.
● In Contacten en E-mail kunt u nu de carrière-informatie van uw LinkedIn-contacten synchroniseren.
● Instellingen is opnieuw ontworpen voor een helderdere en meer intuïtieve ervaring.
● Galerie heeft nu een prullenbak die verwijderde foto's tot 30 dagen behoudt. Per ongeluk verwijderde foto's kunnen worden hersteld met een tik.
● Telefoonbeheer is gesimplificeerd om het beheren van uw apparaat gemakkelijker te maken. Standaard opschoningen zijn sneller en diepe opschoningen zijn grondiger.
● Uw apparaat kan nu verbinding maken met twee Bluetooth-apparaten tegelijk, bijvoorbeeld met een band en een auto.
Belangrijk:
1. Automatische tijdzone gebruikt locatie-informatie om een tijdzone in te stellen wanneer Locatie-informatie ingeschakeld is.
2. Wegens het nieuwe ontwerp van Instellingen is de locatie van certificeringslogo's, juridische informatie en wettelijke informatie (indien van toepassing) gewijzigd.
3. Om uw ervaring te verbeteren, worden updates van Slimme meldingen uitgevoerd wanneer u bent verbonden met Wi-Fi. U kunt automatische updates uitschakelen in Instellingen.
2. Sommige apps van derden die niet compatibel zijn met Android 8.0 kunnen na de update onjuist functioneren. Het wordt aanbevolen dat u deze apps bijwerkt tot de laatste versie in de Google Play Store.
3. Deze systeemversie kan worden teruggedraaid naar de officiële versie van EMUI 5.1 met HiSuite. Het terugdraaien van de systeemversie zal uw persoonlijke gegevens verwijderen. Neem contact op met de klantenservice-hotline voor meer informatie.
4. Als u tijdens de update problemen ondervindt, bel dan de Huawei-klantenservice of bezoek een geautoriseerd Huawei-klantenservicepunt voor assistentie.
5. Uw startschermlay-out kan enigszins herordend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
WAS-LX1C432B203 net binnen via OTA
Android-beveiligingspatch 1 maart 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

herlin14 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:02:
WAS-LX1AC432B321-log (8.0.0.321) 2018.04.11 maar nog niet vrijgegeven

[...]
herlin14 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:57:
WAS-LX1C432B203 net binnen via OTA
Android-beveiligingspatch 1 maart 2018
Hier ook, ik had gehoopt dat het de update naar 8 was, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
WAS-LX1AC432B203 [2018.04.12] "Rollback"
Deze update zal het besturingssysteem van uw telefoon terugdraaien naar Android 7.0 (EMUI 5.1)
Terugdraainotities:
1. Zorg ervoor dat u de officiële versie van Huawei EMUI gebruikt en dat er geen officiële updates zijn geïnstalleerd. Anders bestaat er een risico op onsuccesvol terugdraaien en kunnen er fouten optreden.
2. Zorg ervoor dat de huidige versie niet geroot is.
3. Alle gebruikersgegevens zullen worden verwijderd tijdens het terugdraaien. Gebruik een SD-kaart, computer of Cloud-opslag om van alle belangrijke gegevens een back-up te maken voordat u uw telefoon terugdraait.
4. Zorg ervoor dat uw telefoon meer dan 50% batterijvermogen over heeft.
5. Als u tijdens de update problemen ondervindt, bel dan de Huawei-klantenservice of bezoek een geautoriseerd Huawei-klantenservicepunt voor assistentie.
6. Het systeem wordt na de rollback opnieuw opgestart. Dit zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen. Na de update zal uw startscherm automatisch het thema van EMUI 5.1 weergeven.
Alleen als je van android 8.0 (oreo) terug wilt android 7.0 [nougat]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
Marc H schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:20:
[...]

[...]

Hier ook, ik had gehoopt dat het de update naar 8 was, maar helaas.
Het is toch even wachten, want we krijgen nog B207 met Android-beveiligingspatch April 2018. De aankondiging dat Huawei P10 lite Android 8.0 [OREO] krijgt zou rond mei/juni zijn, dus ze zijn redelijk op schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 20:39
Zojuist melding gekregen van WAS-LX1AC432B206 met patches van maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Las net de aankondiging dat de p10lite geen android 8 update krijgt, die verwachting is bij aankoop wel bij mij gewekt. Dit is dus zeker mijn laatste huawei geweest, false advertising etc..
Dit klopt dus niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Raketje op 20-04-2018 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
Raketje schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:07:
Las net de aankondiging dat de p10lite geen android 8 update krijgt, die verwachting is bij aankoop wel bij mij gewekt. Dit is dus zeker mijn laatste huawei geweest, false advertising etc..
Dit klopt dus niet.
Dat je van derden klakkeloos maar aanneemt dat P10 lite geen update krijgt naar Android 8.

Waar heb je het over "die verwachting is bij aankoop wel bij mij gewekt. Dit is dus zeker mijn laatste huawei geweest, false advertising etc..". We krijgen de update naar oreo [Android 8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

herlin14 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:44:
[...]

Het is toch even wachten, want we krijgen nog B207 met Android-beveiligingspatch April 2018. De aankondiging dat Huawei P10 lite Android 8.0 [OREO] krijgt zou rond mei/juni zijn, dus ze zijn redelijk op schema.
B207 komt nu binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
ja, hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
Zojuist melding gekregen van WAS-LX1AC432B210 met patches van april en mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
B209 via OTA ook binnen.
Android-beveiligingspatch 1 mei 2018

Oreo Beta test voor P10lite Europese modellen loopt ten einde. Ik ben benieuwd wanneer Android 8 [OREO] wordt vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
WAS-LX1AC432B360 (8.0.0.360) 2018.05.29 maar nog niet vrijgegeven
EMUI 8.0 brengt u niet alleen de nieuwste versie van Android 8.0, maar ook vele handige functies en verbeteringen die het gebruik van uw apparaat intuïtiever maken, het sneller laten lopen en het veiliger te maken. Wij bevelen u aan nu bij te werken.

Aanbevelingsniveau:

[Hoogtepunten]
● Slimme functies
Een nieuw zwevend Navigatiedock laat u veelgebruikte handelingen uitvoeren vanuit een willekeurige plek op het scherm. Nieuwe snelkoppelingen op het startscherm geven u snel toegang tot de app-functies die u het meest gebruikt. Houd simpelweg een app-pictogram aangetikt om een snelkoppelingsmenu weer te geven.
● Sneller
AI-gebaseerde optimalisaties geven betere stabiliteit, soepelheid en snelheid. Het systeem start sneller op, video's worden soepeler afgespeeld en miniatuurweergaven van afbeeldingen laden sneller, zelfs in grote hoeveelheden.
● Veiliger
Geniet van verbeterde beveiliging voor uw systeem, privacy en gegevens met nieuwe updates aan de systeemveiligheid en PrivateSpace.

[Meer te weten komen]
● Slimme tips bevelen u snellere en slimmere manieren aan om uw telefoon te gebruiken, verschijnen in specifieke gebruiksscenario's en reageren op uw gebruiksgewoonten.
● Het PrivateSpace-menu is geoptimaliseerd, waarmee het makkelijker is om een PrivateSpace te maken op uw apparaat. Bestanden kunnen nu met gemak worden verplaatst tussen MainSpace en PrivateSpace.
● In Contacten en E-mail kunt u nu de carrière-informatie van uw LinkedIn-contacten synchroniseren.
● Instellingen is opnieuw ontworpen voor een helderdere en meer intuïtieve ervaring.
● Galerie heeft nu een prullenbak die verwijderde foto's tot 30 dagen behoudt. Per ongeluk verwijderde foto's kunnen worden hersteld met een tik.
● Telefoonbeheer is gesimplificeerd om het beheren van uw apparaat gemakkelijker te maken. Standaard opschoningen zijn sneller en diepe opschoningen zijn grondiger.
● Uw apparaat kan nu verbinding maken met twee Bluetooth-apparaten tegelijk, bijvoorbeeld met een band en een auto.

Belangrijk:
1. Automatische tijdzone gebruikt locatie-informatie om een tijdzone in te stellen wanneer Locatie-informatie ingeschakeld is.
2. Wegens het nieuwe ontwerp van Instellingen is de locatie van certificeringslogo's, juridische informatie en wettelijke informatie (indien van toepassing) gewijzigd.
3. Om uw ervaring te verbeteren, worden updates van Slimme meldingen uitgevoerd wanneer u bent verbonden met Wi-Fi. U kunt automatische updates uitschakelen in Instellingen.

2. Sommige apps van derden die niet compatibel zijn met Android 8.0 kunnen na de update onjuist functioneren. Het wordt aanbevolen dat u deze apps bijwerkt tot de laatste versie in de Google Play Store.
3. Deze systeemversie kan worden teruggedraaid naar de officiële versie van EMUI 5.1 met HiSuite. Het terugdraaien van de systeemversie zal uw persoonlijke gegevens verwijderen. Neem contact op met de klantenservice-hotline voor meer informatie.
4. Als u tijdens de update problemen ondervindt, bel dan de Huawei-klantenservice of bezoek een geautoriseerd Huawei-klantenservicepunt voor assistentie.
5. Uw startschermlay-out kan enigszins herordend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Meer mensen die er sinds de laatste update last van hebben dat je fingerprint scanner het opeens of minder goed doet, of een stuk kieskeuriger is geworden, unlocken gaat in ieder geval een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-12-2024
Het lijkt erop dat de Android 8.0 update uit is: buildnummer WAS-LX1A 8.0.0.362(C432), 2.41GB groot. Download van de server via de autoupdater op de telefoon gaat vooralsnog extreem traag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
tomtom137 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:46:
Het lijkt erop dat de Android 8.0 update uit is: buildnummer WAS-LX1A 8.0.0.362(C432), 2.41GB groot. Download van de server via de autoupdater op de telefoon gaat vooralsnog extreem traag :z
Hier nog geen melding gehad dat er een nieuwe update beschikbaar is. Vanavond even aan HISuite hangen om te kijken of deze al wel wat vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoor dat hij in duitsland wordt uitgerolt maar niet hier nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-12-2024
Sinds de update kan ik niet langer de notificaties op het lockscreen uitschuiven (bijv. bij een email om de eerste paar regels te tonen). Ondanks dat er nog steeds een pijltje zichtbaar is (v). In het statusbalkmenu lukt dat dan weer wel. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Update wordt nu ook in Nederland uitgerold. Mijn P10lite kreeg hem vanmorgen binnen en is nu aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke p10 lite versie heb je ? 4 gb versie met dual sim ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
Anoniem: 211516 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 03:25:
Heb ik, maar nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

nyand schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:15:
[...]

Heb ik, maar nog geen update.
Ik kreeg hem vanochtend aangeboden bij het zoeken naar een update. Zelfde uitvoering van de foon btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Anoniem: 211516 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 03:25:
Ja. WAS-LX1A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
Heb ik ook, maar nog geen update. Gok dat ze dat toch iets gespreid uit rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10:09

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

weet iemand wanneer de oreo update voor p10lite nou eindelijk eens naar België komt? een familielid heeft deze telefoon. het is juli en de oreo upgrade nog altijd niet ontvangen.
reageert hier iemand?

[ Voor 12% gewijzigd door Ludwig005 op 14-07-2018 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Ik zit nog net in Nederland (zuid Limburg), maar die update is er ook nog niet. 4gb dual sim.
Maar wachten vrees ik, geen zin om het via omweg erop te zetten. Achja nog 10 maanden tot volgende telefoon 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebootje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-04 19:16
Ook ik in het bezit van een WAS-LX1A en ook ik nog steeds in afwachting van de beloofde update. Ben benieuwd of deze nog deze maand gaat plaats vinden. Gezien de eerdere ervaringing zal dit wel weer wat langer gaan duren dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
Ik had contact met Huawei gehad en zij gaven aan dat de update uitgerold wordt en dat hij gefaseerd beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update is nu binnen hier. WAS-LX1A 8.0.0.362(C432)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Hier nu ook, het toestel werkt nog steeds prima ! Helaas zitten er weer wat standaard apps bij (weg ermee) en zijn bepaalde settings gereset / verandert; dat was ook wel te verwachten met een OS upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10:09

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

yess de oreo update hebben we nu ook al :P na lang wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1096839

Hallo

Ik heb mijn Huawei P10 lite ook geupdate...prima update...alleen krijg ik op mn vergrendelscherm geen meldingen van whatsapp zodra ik een appje krijg. Heb echt alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar🙄Hoop dat er hier iemand is die me kan helpen.

Alvast Bedankt Eddy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herlin14
B363 net binnen via OTA
Integreert Google-veiligheidspatches van juli 2018 voor verbeterde systeemveiligheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nyand
370 net binnen via OTA
Integreert Google-veiligheidspatches van augustus 2018 voor verbeterde systeemveiligheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herlin14
B367 single gisteravond laat binnen via OTA
Android-veiligheidspatch 1 augustus 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
376 (C432) net binnen via OTA
Integreert Google-veiligheidspatches van september 2018 voor verbeterde systeemveiligheid.

Ze zijn laat deze maand in vergelijking met andere maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
B371 single heb ik ook al een tijdje binnen via OTA
Android-veiligheidspatch 1 september 2018

Ja, ze zijn een beetje laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Nieuwe update: WAS-LX1A 8.0.0.373(C432)

Deze update voegt de Huawei GPU Turbo Technologie toe, die de grafische verwerkingsefficientie verbetert.

Schermopname: Optimaliseert de schermopnamefunctie. U kunt nu een geluidsbron (microfoon, systeemof niets) selecteren voor opnames.

Beveiliging: de patches van oktober 2018

Kreeg hem net aangeboden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herlin14
WAS-LX1A 8.0.0.375(C432) single net binnen via OTA
Integreert Google-veiligheidspatches van november 2018 voor verbeterde systeemveiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
WAS-LX1A 8.0.0.380 (C432)

Met Google security updates van oktober en november.
De Huawei GPU Turbo Technologie update.
Een update voor de schermopname functie.

• herlin14
WAS-LX1A 8.0.0.377(C432) single vandaag binnen via OTA
Android-beveiligingspatch 5 december 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
WAS-LX1A 8.0.0.382 (C432) Dual ook binnen.
Veiligheidspatches van 5 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
WAS-LX1A 8.0.0.379(C432) single vandaag net binnen via OTA
Android-beveiligingspatch 1 januari 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
WAS-LX1A 8.0.0.381(C432) single vandaag net binnen via OTA
Android-beveiligingspatch 1 februari 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fapkonijntje
Iemand anders opgevallen dat er een update deze maand binnenkomt voor dit toestel? Versie 8.0.0.394. Dat maakt het een behoorlijk lang ondersteund toestel, zo 3,5 jaar later.

Huawei Today zit erin, naast de Huawei assistant. Ook blijft de camera nu gewoon actief als er gezichten gedetecteerd worden en is er iets met de pincode anders. Dus ook nieuwe features, naast de juli 2020 beveiligingsupdate.

Ding lag al een tijd stof te happen in de kast hier en kwam er toevallig achter toen ik 'm tijdelijk als reservetoestel wilde gebruiken.
Pagina: 1 2 Laatste