Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja. WAS-LX1A.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 03:25:
Welke p10 lite versie heb je ? 4 gb versie met dual sim ?
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
weet iemand wanneer de oreo update voor p10lite nou eindelijk eens naar België komt? een familielid heeft deze telefoon. het is juli en de oreo upgrade nog altijd niet ontvangen.
reageert hier iemand?
reageert hier iemand?
[ Voor 12% gewijzigd door Ludwig005 op 14-07-2018 18:19 ]
Ik zit nog net in Nederland (zuid Limburg), maar die update is er ook nog niet. 4gb dual sim.
Maar wachten vrees ik, geen zin om het via omweg erop te zetten. Achja nog 10 maanden tot volgende telefoon 😉
Maar wachten vrees ik, geen zin om het via omweg erop te zetten. Achja nog 10 maanden tot volgende telefoon 😉
Ook ik in het bezit van een WAS-LX1A en ook ik nog steeds in afwachting van de beloofde update. Ben benieuwd of deze nog deze maand gaat plaats vinden. Gezien de eerdere ervaringing zal dit wel weer wat langer gaan duren dan verwacht.
Ik had contact met Huawei gehad en zij gaven aan dat de update uitgerold wordt en dat hij gefaseerd beschikbaar komt.
Hier nu ook, het toestel werkt nog steeds prima ! Helaas zitten er weer wat standaard apps bij (weg ermee) en zijn bepaalde settings gereset / verandert; dat was ook wel te verwachten met een OS upgrade.
yess de oreo update hebben we nu ook al
na lang wachten
Verwijderd
Hallo
Ik heb mijn Huawei P10 lite ook geupdate...prima update...alleen krijg ik op mn vergrendelscherm geen meldingen van whatsapp zodra ik een appje krijg. Heb echt alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar🙄Hoop dat er hier iemand is die me kan helpen.
Alvast Bedankt Eddy
Ik heb mijn Huawei P10 lite ook geupdate...prima update...alleen krijg ik op mn vergrendelscherm geen meldingen van whatsapp zodra ik een appje krijg. Heb echt alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar🙄Hoop dat er hier iemand is die me kan helpen.
Alvast Bedankt Eddy
B363 net binnen via OTA
Integreert Google-veiligheidspatches van juli 2018 voor verbeterde systeemveiligheid.
Integreert Google-veiligheidspatches van juli 2018 voor verbeterde systeemveiligheid.
370 net binnen via OTA
Integreert Google-veiligheidspatches van augustus 2018 voor verbeterde systeemveiligheid
Integreert Google-veiligheidspatches van augustus 2018 voor verbeterde systeemveiligheid
B367 single gisteravond laat binnen via OTA
Android-veiligheidspatch 1 augustus 2018
Android-veiligheidspatch 1 augustus 2018
376 (C432) net binnen via OTA
Integreert Google-veiligheidspatches van september 2018 voor verbeterde systeemveiligheid.
Ze zijn laat deze maand in vergelijking met andere maanden.
Integreert Google-veiligheidspatches van september 2018 voor verbeterde systeemveiligheid.
Ze zijn laat deze maand in vergelijking met andere maanden.
B371 single heb ik ook al een tijdje binnen via OTA
Android-veiligheidspatch 1 september 2018
Ja, ze zijn een beetje laat
Android-veiligheidspatch 1 september 2018
Ja, ze zijn een beetje laat
Nieuwe update: WAS-LX1A 8.0.0.373(C432)
Deze update voegt de Huawei GPU Turbo Technologie toe, die de grafische verwerkingsefficientie verbetert.
Schermopname: Optimaliseert de schermopnamefunctie. U kunt nu een geluidsbron (microfoon, systeemof niets) selecteren voor opnames.
Beveiliging: de patches van oktober 2018
Kreeg hem net aangeboden.
Deze update voegt de Huawei GPU Turbo Technologie toe, die de grafische verwerkingsefficientie verbetert.
Schermopname: Optimaliseert de schermopnamefunctie. U kunt nu een geluidsbron (microfoon, systeemof niets) selecteren voor opnames.
Beveiliging: de patches van oktober 2018
Kreeg hem net aangeboden.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
WAS-LX1A 8.0.0.375(C432) single net binnen via OTA
Integreert Google-veiligheidspatches van november 2018 voor verbeterde systeemveiligheid.
WAS-LX1A 8.0.0.380 (C432)
Met Google security updates van oktober en november.
De Huawei GPU Turbo Technologie update.
Een update voor de schermopname functie.
Met Google security updates van oktober en november.
De Huawei GPU Turbo Technologie update.
Een update voor de schermopname functie.
WAS-LX1A 8.0.0.377(C432) single vandaag binnen via OTA
Android-beveiligingspatch 5 december 2018
WAS-LX1A 8.0.0.379(C432) single vandaag net binnen via OTA
Android-beveiligingspatch 1 januari 2019
WAS-LX1A 8.0.0.381(C432) single vandaag net binnen via OTA
Android-beveiligingspatch 1 februari 2019
Iemand anders opgevallen dat er een update deze maand binnenkomt voor dit toestel? Versie 8.0.0.394. Dat maakt het een behoorlijk lang ondersteund toestel, zo 3,5 jaar later.
Huawei Today zit erin, naast de Huawei assistant. Ook blijft de camera nu gewoon actief als er gezichten gedetecteerd worden en is er iets met de pincode anders. Dus ook nieuwe features, naast de juli 2020 beveiligingsupdate.
Ding lag al een tijd stof te happen in de kast hier en kwam er toevallig achter toen ik 'm tijdelijk als reservetoestel wilde gebruiken.
Huawei Today zit erin, naast de Huawei assistant. Ook blijft de camera nu gewoon actief als er gezichten gedetecteerd worden en is er iets met de pincode anders. Dus ook nieuwe features, naast de juli 2020 beveiligingsupdate.
Ding lag al een tijd stof te happen in de kast hier en kwam er toevallig achter toen ik 'm tijdelijk als reservetoestel wilde gebruiken.