Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling van het systeem is gamen voor mij.
Ik speel geen AAA titles. (WOT, LOL, factorio, space-engineers)
Mijn vrouw zal hem waarschijnlijk ook wel gebruiken voor schoolwerk, en simpel surfen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had graag toch onder de 1000euro gebleven zonder scherm
Voor men eigen gemak zou ik ook graag alles bestellen bij 1 of 2 webwinkels dus de prijzen in de pricewatch gaan toch iets optimistischer uitvallen dan de realiteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eerst de pc zelf
En ook een monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien deze pc in de woonkamer staat, is stilte wel een voorkeur, maar niet in die mate dat het de prijs extreem moet opdrijven.
vandaar dat de artic freezer i32 aanwezig is.
Voor de rest zoek ik eigenlijk best bang for the buck.
Ga je overklokken?
Ik wou het altijd doen, maar het komt er toch nooit van dus: neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou willen weten als alles de beste bang for the buck is.
Qua monitor zou ik liefst de widescreen hebben. Ik speel nooit fullscreen games, maar vroeg me af moest ik het toch doen als de rx480 dan alles op mooie settings kan trekken.
aangezien de rx480 gesteld staat voor 1080 en niet voor 1440 en dit scherm ertussen ligt veronderstel ik wel dat dit zou moeten lukken maar misschien weet iemand hier als dit echt goed lukt.
Betere voorstellen van monitors mogen altijd
Ik weet ook dat de voeding die ik gekozen heb een goeie is maar misschien wel niet de meest leverbare, zijn hier vergelijkbare modelen die het even goed doen?
pricewatch: Corsair CX450M en pricewatch: be quiet! Pure Power 10 400W zijn goedkoper maar is de BitFenix hier de beste bang for the buck? Of kunnen ze gelijk gezet worden?
Alvast bedankt voor de moeite
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling van het systeem is gamen voor mij.
Ik speel geen AAA titles. (WOT, LOL, factorio, space-engineers)
Mijn vrouw zal hem waarschijnlijk ook wel gebruiken voor schoolwerk, en simpel surfen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had graag toch onder de 1000euro gebleven zonder scherm
Voor men eigen gemak zou ik ook graag alles bestellen bij 1 of 2 webwinkels dus de prijzen in de pricewatch gaan toch iets optimistischer uitvallen dan de realiteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eerst de pc zelf
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 218,95 | € 218,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B250-HD3P | € 98,- | € 98,- |
| 1 | Powercolor Radeon RX 480 8GB Red Devil | € 271,- | € 271,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Zwart | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 77,50 | € 77,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 880,35 | |
En ook een monitor
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Iiyama ProLite XB2483HSU-B2DP Zwart | € 174,49 | € 174,49 |
| 1 | LG 29UM68-P Zwart | € 229,- | € 229,- |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien deze pc in de woonkamer staat, is stilte wel een voorkeur, maar niet in die mate dat het de prijs extreem moet opdrijven.
vandaar dat de artic freezer i32 aanwezig is.
Voor de rest zoek ik eigenlijk best bang for the buck.
Ga je overklokken?
Ik wou het altijd doen, maar het komt er toch nooit van dus: neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou willen weten als alles de beste bang for the buck is.
Qua monitor zou ik liefst de widescreen hebben. Ik speel nooit fullscreen games, maar vroeg me af moest ik het toch doen als de rx480 dan alles op mooie settings kan trekken.
aangezien de rx480 gesteld staat voor 1080 en niet voor 1440 en dit scherm ertussen ligt veronderstel ik wel dat dit zou moeten lukken maar misschien weet iemand hier als dit echt goed lukt.
Betere voorstellen van monitors mogen altijd
Ik weet ook dat de voeding die ik gekozen heb een goeie is maar misschien wel niet de meest leverbare, zijn hier vergelijkbare modelen die het even goed doen?
pricewatch: Corsair CX450M en pricewatch: be quiet! Pure Power 10 400W zijn goedkoper maar is de BitFenix hier de beste bang for the buck? Of kunnen ze gelijk gezet worden?
Alvast bedankt voor de moeite
[ Voor 0% gewijzigd door nYzEkE op 03-02-2017 19:48 . Reden: swap https://tweakers.net/pricewatch/703893/msi-b250m-pro-vdh.html met https://tweakers.net/pricewatch/703893/msi-b250m-pro-vdh.html ]