Wijziging User WraakReview - [ronaldstuifzand] [Ramon M]

Pagina: 1
Acties:
  • 3.221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Beste,

Na aanleiding van een overeenkomst die verbroken is zonder fatsoenlijk opgave van reden had ik besloten om de verkoperende partij met een review te bekronen. Na aanleiding hiervan is een discussie ontstaan in DM. Hier gaan wij zeker niet uitkomen en vraag dan ook om de review van de verkopende partij te verwijderen.

Tijdslijn:
zaterdag 28 januari 2017 22:00 - Interesse getoond in het product door middel van een bericht.
zaterdag 28 januari 2017 22:16 - Verkoper geeft akkoord.
zaterdag 28 januari 2017 22:26 - Ik geef aan dat ik hem graag inclusief verzending wil.
zaterdag 28 januari 2017 22:27 - akkoord gekregen van verkoper met vraag naar mijn gegevens.
zondag 29 januari 2017 14:49 - Gegevens toegestuurd door mij en gevraagd naar zijn gegevens.
maandag 30 januari 2017 - geen reactie.
dinsdag 31 januari 2017 - geen reactie
woensdag 1 februari 2017 - geen reactie
donderdag 2 februari 2017 20:47 - gevraagd of we het kunnen afhandelen.

Tijdje later lees ik op meneer zijn profiel dat de headset al verkocht is.
Vervolgens beoordeel ik meneer hier op. Dan ontstaat er een discussie. Ik moet niet zo ''boehoe doen met de beoordeling. Meneer geeft aan waarom zou die van zaterdag 28 januari 2017 22:27 tot zondag 29 januari 2017 14:49 moeten wachten wereld draait toch zeker niet om mij ? Al dus de verkoper. 8)7

Conclusie geen geduld, snel geld nodig of iets in die richting.

Graag zie ik dat de mods hierna kijken en zijn review verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer moet beetje volwassen worden. De wereld draait inderdaad niet om hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Als er een akkoord is, dan is dat bindend. Dan kan je niet zomaar het aan een ander verkopen. :)

''Waar hebben het over'' - Nou, dat je akkoord gaat met iemand over de verkoop van een headset en dat je naderhand deze gewoon aan een compleet ander persoon verkoopt, zonder de eerste verkoper in te lichten.

[ Voor 52% gewijzigd door Redneckerz op 02-02-2017 23:28 . Reden: uitbreiden ]

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste moderator(s),

u mag mijn negatieve reactie bij meneer verwijderen en die van hem bij mij laten staan. Ik heb er vrede mee. Gaat maar om een headsetje, waar hebben we het over?

mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grutjes... je hebt gelijk. Ik verdien kennelijk straf.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 23:39:
grutjes... je hebt gelijk. Ik verdien kennelijk straf.
Kan je sarcastisch gaan doen, maar er gaan hier 3 dingen verkeerd:
1: Je hebt een akkoord gemaakt met de OP. Dat is, hoe je het wendt of keert, altijd bindend. Dat kan al zoiets triviaals zijn als zeggen: ''Dat is goed'' of ''Prima, dat is dan geregeld''. Door dit te zeggen ga je een overeenkomst aan met de OP. Daar heb jij je nu onderuit gewurmd, dus dan is een review wegens gebrekkige communicatie (In dit geval: Nalaten om te houden aan de gemaakte afspraak) helemaal niet vreemd.

2: Vervolgens blijkt dat het product, waarvoor je een akkoord had met de OP, inmiddels is verkocht aan een ander. Het lijkt mij dan begrijpelijk dat OP zich behoorlijk genaaid voelt, want dat is geen fatsoenlijk gedrag (En tegen de regels.).

3: Als laatste, maar dat is op zich niet strafbaar, maar getuigt eerder van klantvriendelijkheid, is er nagelaten de OP hierover in te lichten. Aldus komt hij er zelf achter dat het product, waarover hij een akkoord met jou had, is verkocht aan een ander. Zonder dit alles aan de OP te melden.

Op basis van bovenstaande vind ik het dan niet raar dat de OP je een negatieve beoordeling geeft. Maar de OP moet dan volwassen worden, omdat hij een begrijpelijke actie onderneemt? :N

Ik hoop dan ook dat dit je wat inzicht geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geeft mij inzicht in het feit dat ik niet begrijp waar jij je mee bemoeit. Te veel vrije tijd of zo? Ik heb al aangegeven dat ik er vrede mee heb, Succes verder Sherlock. Ik ga weer verder.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-10 23:33
Welkom op het internet.

Als je je onfatsoenlijk gedraagt kom je er vaak mee weg, maar niet altijd. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

En me bus ook nog gemist.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:35:
Het geeft mij inzicht in het feit dat ik niet begrijp waar jij je mee bemoeit. Te veel vrije tijd of zo? Ik heb al aangegeven dat ik er vrede mee heb, Succes verder Sherlock. Ik ga weer verder.
Ik zit naar je user beoordeling te kijken en deze is heel positief. Kennelijk ben je een goed verkoper, maar je instelling komt beetje kinderlijk over. Natuurlijk weten we niet wat er in de communicatie heeft plaats gevonden, maar ik wil je wel het advies geven om iets volwassenen te gedragen. Deze slachtofferrol is behoorlijk kinderachtig en je schiet er niks mee op. Praat het uit en ga dan keurig verder ipv op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er gaat 1 koop mis en iedereen en zijn moeder gaat zich er mee bemoeien. Ik heb al aangegeven dat de slechte review van mij weggehaald mag worden en de koper zijn review mag blijven staan wat mij betreft. De koper heeft niets fout gedaan, ik vond het alleen te lang duren.
Voor mij is het geneuzel nu klaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Het geeft mij inzicht in het feit dat ik niet begrijp waar jij je mee bemoeit.
Verhip, dat is ook zo. In dit topic mogen we geen bemoeienis hebben per de regels. Excuses.

Maakt natuurlijk niet uit dat mijn uitleg goed bedoeld was ofzo :)
Te veel vrije tijd of zo? Ik heb al aangegeven dat ik er vrede mee heb, Succes verder Sherlock. Ik ga weer verder.
Het zou in ieder geval gewenst zijn als je je toon anders inzet. Dit doe je nu tegen mij maar ook tegen de OP. Bovendien lijk je door de reacties heen totaal niet doordrongen van waar het mis is gegaan en komt het over alsof je het allemaal maar onzin vindt.
grote_oever schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:44:
[...]

Ik zit naar je user beoordeling te kijken en deze is heel positief. Kennelijk ben je een goed verkoper, maar je instelling komt beetje kinderlijk over. Natuurlijk weten we niet wat er in de communicatie heeft plaats gevonden, maar ik wil je wel het advies geven om iets volwassenen te gedragen. Deze slachtofferrol is behoorlijk kinderachtig en je schiet er niks mee op. Praat het uit en ga dan keurig verder ipv op deze manier.
Dit dus. Maar waar hebben we het over, niet waar :+
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:51:
Er gaat 1 koop mis en iedereen en zijn moeder gaat zich er mee bemoeien.
NOfi, maar dat zal ook mede debet zijn aan je eigen reacties hier. Tot nu toe heb je nog geen enkele keer enige vorm van zelfreflectie getoond maar altijd de bal bij anderen gelegd om maar van het gezeur af te zijn.

Als jij je verantwoordelijkheid niet wilt nemen, prima, mij heb je daar niet mee. Je V&A status zal er wel de dupe van worden. Als je dat er graag voor over hebt moet je vooral zo door gaan :/
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:51:
Ik heb al aangegeven dat de slechte review van mij weggehaald mag worden en de koper zijn review mag blijven staan wat mij betreft. De koper heeft niets fout gedaan, ik vond het alleen te lang duren.
Voor mij is het geneuzel nu klaar.
Je vond wat te lang duren :? Je hebt een AKKOORD met de OP gemaakt. Door vrolijk een paar dagen later aan een ander te verkopen EN de OP niet door te lichten heb je hem met een dode mus blij gemaakt.

Nu is het te hopen dat hij geen geld naar je heeft overgemaakt, anders wordt het helemaal een verhaal.

Maar als ik je zo hoor wil je je eigen contributie in dit verhaal ook niet begrijpen, dus hier mag de crew een oordeel over vellen.

offtopic:
/Note to self: Voortaan niet meer in V&A mensen vriendelijk proberen uit te leggen wat het probleem is. Immers hoor je niet in die topics thuis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:00

Punkrocker

Mostly harmless

Me

Is in 2017 ook nog wel erg...

:9

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.
Voor een paar tweakers hier boven is een tijdelijk ban op zijn plaats!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:20

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Je mist wel meer volgens mij :X
Essox Lucius schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:54:
[...]

Voor een paar tweakers hier boven is een tijdelijk ban op zijn plaats!
Het is idd tegen de regels. Ook wij zijn nu dus fout.

[ Voor 41% gewijzigd door Technomania op 03-02-2017 14:01 ]

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Moderator(s),

bij deze nogmaals het verzoek mijn review bij Ramon weg te halen. Volgens de regels ben ik degene die verkeerd heeft gehandeld, hoewel ik daar nog steeds van mening verschil. Maar daar staat Ramon M buiten.
Mea Culpa Maximus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

LankHoar

Langharig tuig

Voor OP en aangaande gebruiker raad ik aan om hier eens te lezen. Daar staat hoe de procedure voor het wijzigen van een review werkt:
We hebben daarom de procedure aangepast. Op hoofdlijnen blijft deze hetzelfde, echter in plaats van dat de discussie nu openlijk in een topic wordt gevoerd, dient deze nu via DM gevoerd te worden. Uit het zicht van anderen. Zodra er een consensus is, wordt er een seintje gegeven aan de admins, die dan op basis van de uitkomst in de DM de beoordeling zullen aanpassen.
Verder zal ik zwijgen, zoals het hoort. Ik zag dit thread op de frontpage en na het lezen ervan leek me deze verwijzing wel handig.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
LankHoar schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:58:
Voor OP en aangaande gebruiker raad ik aan om hier eens te lezen. Daar staat hoe de procedure voor het wijzigen van een review werkt:

[...]

Verder zal ik zwijgen, zoals het hoort. Ik zag dit thread op de frontpage en na het lezen ervan leek me deze verwijzing wel handig.
Dat is gebeurd zoals verkoper ook aangeeft we gaan er samen niet uitkomen vandaar ook dit topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

LankHoar

Langharig tuig

Ramon m schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:03:
[...]

Dat is gebeurd zoals verkoper ook aangeeft we gaan er samen niet uitkomen vandaar ook dit topic :)
Maar er is toch een overeenkomst aangaande de reviews nu? Ronald geeft aan dat zijn review bij jou weggehaald mag worden, en jouw review bij hem mag blijven staan. Mocht ik niets missen, zou ik dus even een DM richting een moddereter sturen als ik een van jullie was :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Done

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

Aan Ramon, en dat doe ik dus openlijk, mijn excuses. Had het anders aan moeten pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:20

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:19:
Aan Ramon, en dat doe ik dus openlijk, mijn excuses. Had het anders aan moeten pakken.
Dat siert je! _/-\o_

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja.. wat zal ik zeggen.. soms weet je dat je ongelijk hebt... maar toegeven.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het eerst zo ver moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Geen idee wat je anders heeft doen besluiten, maar dit vind ik zeker kudos waard. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

1x bus missen en daarna 1x de trein. Reflectie momentjes zat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon m
Geaccepteerd :Y

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ramon m
Wat mij betreft zoals aangegeven wordt siert je excuses je. Daarom vind ik het prima als beide beoordelingen verwijderd worden. Je ziet het zelf in en dat was het belangrijkste :)

Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Review bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.