Superbowl LI (2017)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:29
Moest om half 6 vanochtend alweer vertrekken naar mijn werk dus in halftime maar gaan slapen. Want, "zo'n grote voorsprong gaan de Falcons niet meer weggeven". Nu toch wel spijt van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09 16:49

s0kkie

Cowabunga

PATRIOOOOOTSSS *O* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen de eerste helft en de half time show gezien, maar teletekst gunde me vanochtend niets en liet het resultaat pontificaal zien voordat ik er erg in had.

Dit weekend de rest maar eens bekijken.
Bazziek schreef op maandag 6 februari 2017 @ 07:56:
Moest om half 6 vanochtend alweer vertrekken naar mijn werk dus in halftime maar gaan slapen. Want, "zo'n grote voorsprong gaan de Falcons niet meer weggeven". Nu toch wel spijt van :+
Same here.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2017 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-09 08:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zelden een ploeg zo zien choken als de Falcons. Compleet dominant tot halverwege Q3 en dan ineens niets meer kunnen. Defense kon in de eerste helft nog wel stops maken vanwege een redelijke pass rush maar die korte passes van Brady als vervanging voor de running game konden ze al snel niet meer stoppen. En als je offense dan zichzelf de das om doet met fumbles en de onbegrijpelijke playcalling op het moment dat je met nog 3,5 minuut te spelen in field goal range bent om het een 11-point game te maken....in extremis krijg je nog eens kans met de bal met nog een minuut op de klok en enkel een FG nodig...ook kansloos.

Je speelt om te winnen en niet om niet te verliezen, maar in dat geval moet je gewoon altijd de 3 punten pakken. Dan maar gewoon 3 runs callen, dwing de Patriots hun timeouts te gebruiken en maak er een 2-possesion game van. Vlak daarvoor konden ze ook al niks vanaf midfield na de misluke onside kick van de Patriots. Daarna wist je eigenlijk wel dat het over was, dan zit het momentum zo tegen. En uiteraard winnen de Patriots dan de toss. Maar ook al hadden de Falcons daar als eerste de bal gekregen had ik nog geen stuiver voor hun kansen gegeven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Bazziek schreef op maandag 6 februari 2017 @ 07:56:
Nog sterker: het was 3.15 uur, stond 9-28. 4e kwart moest beginnen.
Ik was kapot, en met die stand is het wel bekeken... dacht ik. Dus ik ben naar bed gegaan. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Pietervs op 06-02-2017 12:09 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 08:31

WhiteDog

met zwarte hond

Pietervs schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:09:
[...]

Nog sterker: het was 3.15 uur, stond 9-28. 4e kwart moest beginnen.
Ik was kapot, en met die stand is het wel bekeken... dacht ik. Dus ik ben naar bed gegaan. |:(
Same here }:O Zonet dan maar de rest gekeken :)

Vooral de playoffs zelf vielen mij tegen. Op één game na was de buit meestal al bij de rust verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Weet iemand waar de wedstrijd nu nog terug te kijken valt? Ik heb niks opgenomen en heb ook geen abbo op de NFL pass :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:08
Daniel schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:59:
Zelden een ploeg zo zien choken als de Falcons. Compleet dominant tot halverwege Q3 en dan ineens niets meer kunnen. Defense kon in de eerste helft nog wel stops maken vanwege een redelijke pass rush maar die korte passes van Brady als vervanging voor de running game konden ze al snel niet meer stoppen. En als je offense dan zichzelf de das om doet met fumbles en de onbegrijpelijke playcalling op het moment dat je met nog 3,5 minuut te spelen in field goal range bent om het een 11-point game te maken....in extremis krijg je nog eens kans met de bal met nog een minuut op de klok en enkel een FG nodig...ook kansloos.
De Falcons hadden een dik(ke) verdiende voorsprong, maar dominant waren ze in mijn ogen niet. De eerste helft liep het gewoon niet bij de Patriots. Brady gooide redelijk, maar werd in de steek gelaten door zn recievers en zn blockers.

Falcons defense was goed, maar de Falcons waren als geheel zeker niet dominant.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is heel erg LOL: Why Our Super Bowl Ad Failed.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

s0kkie schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:27:
Weet iemand waar de wedstrijd nu nog terug te kijken valt? Ik heb niks opgenomen en heb ook geen abbo op de NFL pass :(
Vaak is op youtube wel iets te vinden.
Filteren op vandaag geupload, >langer dan 20 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:51

LankHoar

Langharig tuig

Not sure if troll, or real advertisement! :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

LankHoar schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:00:
[...]

Not sure if troll, or real advertisement! :+
echte advertisement! echter was de superbowl add niet de echte advertisement, de echte advertisement is nu all het nieuws hierover op bijna alle websites. Ze zijn niet bankrupt gegaan, allemaal onderdeel van het plan om zo meer nieuws te generen :D _/-\o_

Geniaal gewoon :D

https://arstechnica.co.uk...er-bowl-ad-goes-bankrupt/
https://thenextweb.com/cr...s-humanity-super-bowl-ad/

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-09 08:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Malfunctions schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:50:
[...]

De Falcons hadden een dik(ke) verdiende voorsprong, maar dominant waren ze in mijn ogen niet. De eerste helft liep het gewoon niet bij de Patriots. Brady gooide redelijk, maar werd in de steek gelaten door zn recievers en zn blockers.

Falcons defense was goed, maar de Falcons waren als geheel zeker niet dominant.
Ik vind het aardig dominant als je verdediging niets weggeeft en fouten afdwingt, en je aanval niet gestopt wordt. Brady speelde inderdaad niet slecht in de eerste helft, op die pick 6 na, 't was meer een team ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:09

SuBBaSS

-has Ryzen

Bensimpel schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:12:
[...]

echte advertisement! echter was de superbowl add niet de echte advertisement, de echte advertisement is nu all het nieuws hierover op bijna alle websites. Ze zijn niet bankrupt gegaan, allemaal onderdeel van het plan om zo meer nieuws te generen :D _/-\o_

Uit dat arstechnica artikel:
Cards Against Humanity, following the least successful advertisement in Super Bowl history, says it has filed for Chapter 11 bankruptcy protection. If you've never played it before, Cards Against Humanity is a mediocre card game that occasionally gets your grandmother to say something inappropriate about Auschwitz and big black dicks.
:D :'(

Die "commercial" is aan me voorbij gegaan. Net als meerdere anderen hier had ik het al voor gezien gehouden aangezien ik er ook weer op tijd uit moest en het tot dan toe niet de moeite waard leek om een brakke dag voor tegemoet te gaan.
En dan lees je 's ochtends dat de Patriots alsnog gewonnen hebben, terwijl je zelf bij 28-3 bent afgehaakt. |:(
Mooi spektakel in ieder geval weer.
Next stop : NBA allstar game. Heb ik qua sport meer mee. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik had 'm ook niet gezien, maarja niet zo gek ook:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S2hcl9i.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ynu8RSy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:51

LankHoar

Langharig tuig

Bensimpel schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:12:
[...]

Wow, echt super geniaal! Dat vergt een heleboel creativiteit en durf, om zo'n actie neer te zetten. Vet! :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
SuBBaSS schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:51:
[...]

[...]

:D :'(

Die "commercial" is aan me voorbij gegaan. Net als meerdere anderen hier had ik het al voor gezien gehouden aangezien ik er ook weer op tijd uit moest en het tot dan toe niet de moeite waard leek om een brakke dag voor tegemoet te gaan.
En dan lees je 's ochtends dat de Patriots alsnog gewonnen hebben, terwijl je zelf bij 28-3 bent afgehaakt. |:(
Mooi spektakel in ieder geval weer.
Next stop : NBA allstar game. Heb ik qua sport meer mee. 8)
"The ad was shown during the Super Bowl 51 pre-game." ;)

Vlgns mij lieten ze deze op FOX voorbij komen in de studio

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7ZmlRtpzwos]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Gisteravond eindelijk de full game gezien en als Patriots fan moet ik wel zeggen dat Falcons de betere ploeg was. Ik weet alleen niet waarom ze het toch hebben verloren :P
Maar holy shit deze catch was echt millimeter werk :o
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oSk4GLtyGwQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apis29 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:40:

Vlgns mij lieten ze deze op FOX voorbij komen in de studio

[video]
En FOX NEWS kennende hadden ze daar weer commentaar op dat deze commercial vanwege zijn verborgen afkeer tegen Trump unethical en un-American/patriotic was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:06:
Ik had 'm ook niet gezien, maarja niet zo gek ook:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n staatje vertekent wel een beetje. Bij de voor de hand liggende andere sport - voetbal - is de bal veel langer in het spel, maar is de interessante content per minuut dat de bal in het spel is weer veel kleiner. Bij american football is de kwaliteit van die kleine stukjes actie vaak juist heel hoog.

Overigens had je vroeger (en wellicht nog steeds) een feature op RedZone dat je alle plays back to back kon bekijken. Dat vergt erg veel van je concentratie en valt eigenlijk niet fatsoenlijk vol te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:11:
[...]

En FOX NEWS kennende hadden ze daar weer commentaar op dat deze commercial vanwege zijn verborgen afkeer tegen Trump unethical en un-American/patriotic was?
Op FoxNL was het geen issue natuurlijk maar het kwam wel voorbij tijdens een gesprek waar de naam Trump ook in voorkwam ja. Was vast in relatie tot wat Gaga bijv. zou gaan doen en de Trump-Brady verhoudingen ...

Moest ook meteen denken aan het journaal van afgelopen week en wat geinterviewde Trump supporters "immigrants are destroying our country" }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Voor de liefhebbers is hier een samenvatting van Lady Gaga's optreden op de superbowl:

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Die gast is altijd briljant _/-\o_
Pagina: 1 2 3 Laatste