Vraag

• willem3211234
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 15-02-2017
Heeft iemand ervaring met deze android update en of dit te doen is voor een leek, liefst een soort uitgebreide werkinstructie en met name iemand die deze update zelf heeft uitgevoerd is wat ik zoek.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 27-11 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic opent. Ga het internet eens afspeuren naar tutorials en probeer er gewoon eens een paar uit.

De meeste stappen zijn echt niet moeilijk en is het gewoon een kwestie van heel goed lezen.

Lees ook nog even Het algemeen beleid door.

• willem3211234
Heb natuurlijk gespeurd naar een handleiding en wat er voorhanden is, maar bij wat ik al vond moet je de g750 opnieuw rooten en is er geen weg terug naar de basisinstellingen.

• rens-br

rens-br

willem3211234 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 16:18:
Heb natuurlijk gespeurd naar een handleiding en wat er voorhanden is, maar bij wat ik al vond moet je de g750 opnieuw rooten en is er geen weg terug naar de basisinstellingen.
Er is altijd een weg terug. Je kan een aangepaste rom (Custom Rom) flashen, maar het is ook gewoon mogelijk om de originele ROM te flashen. Welke link / links had je al gevonden, kun je die even posten?

• willem3211234
https://forum.xda-develop...-3x-kitkat-4-4-2-t3038166
Met name punt 9 is onduidelijk en sowieso voor een leek.

• rens-br

rens-br

Kijk nu komen we ergens. Heb je stappen 1 t/m 8 al wel succesvol gedaan?

Dit is punt 9:
9)now flash G750-T00 Rom with flash tools which you are going to find in the last link i've provided. search net how to flash with flash tool.
Heb even zitten kijken en de flashtool zou in de laatste link moeten zitten, helaas bestaat die link niet meer. En er zijn al reacties geplaatst in November met die mededeling en helaas reageert de poster niet meer.

[Voor 7% gewijzigd door rens-br op 02-02-2017 09:32]

• willem3211234
Nog niet geprobeerd, zoals ik al vertelde als er geen weg terug is?
Mijn vraag is dan ook heeft iemand hier ervaring mee en is het iemand gelukt om kitkat 4-4 draaiend te krijgen op een huawei G750-U10 of na proberen/testen gelukt terug te brengen naar oorspronkelijke settings, ben een leek op dit gebied en heb geen ervaring met rom flashen of sowieso een update zoals deze omschreven staat.

• rens-br

rens-br

willem3211234 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:26:
Mijn vraag is dan ook heeft iemand hier ervaring mee en is het iemand gelukt om kitkat 4-4 draaiend te krijgen op een huawei G750-U10 of na proberen/testen gelukt terug te brengen naar oorspronkelijke settings, ben een leek op dit gebied en heb geen ervaring met rom flashen of sowieso een update zoals deze omschreven staat.
Ik ben bang dat het toestel gewoon erg oud is en dat je pech gaat hebben. Op XDA is de enige tutorial over dit toestel, de tutorial die je zelf gevonden hebt. Ik heb daar nog wat verder zitten kijken er er zitten echt heel veel dode linkjes in, je kan er dus helaas niks meer mee.

Zeker gezien het feit je een leek bent is het lastig om halve tutorials te vinden en te volgen.

[Voor 6% gewijzigd door rens-br op 02-02-2017 12:32]

• willem3211234
https://forum.xda-develop...-3x-kitkat-4-4-2-t3038166

File Type: zip HUAWEI G750-U10 Update Guide 1.1.zip - [Click for QR Code] (1.10 MB, 2326 views

Bovenste zip file staat aan het eind van de link zou dat een oplossing kunnen bieden?
Belangrijkste vraag hoe ga ik terug de de basisinstellingen?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee