Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Tv 43 of 48 inch
Wat is je budget?
Het maximale wat we uit willen geven is € 800
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films en series mee te bekijken geen games
Wat heb je zelf al gevonden?
Er is eigenlijk voor mij zoveel keus dat ik gewoon niet weet wat ik moet kiezen of waar ik op moet letten.
Het enige wat ik belangrijk vind is dat het minimaal een 100hz tv is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wij zitten ongeveer op 3,5 meter van de tv dus een 46 inch zou het beste zijn volgens de consumentenbond, maar als je weer verder kijkt dan kom je weer maten tegen van 60 inch tot 70 inch en dat lijkt mij toch wel een enorme tv
Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn gedachte is dat het groot lijkt omdat we nu nog een 32 inch tv hebben.
Verder is de opmerking dat het een smart tv moet zijn voor het kijken van netflix en npo gemist wat achterhaald omdat de meeste tv's dit standaard al hebben
De reden dat het voornamelijk om 43 of 48 inch gaat is omdat ik eigenlijk nog maar weinig kleine maten tegen kom.
40 inch zie je nog wel maar wordt minder en 46 inch zie je bijna niet.
Of ik zoek niet goed genoeg
Het is verder ook geen haast klus dus als er binnenkort nieuwe modellen uitkomen die wellicht beter zijn dan kunnen we daar op wachten.
Als ik nog belangrijke zaken vergeten ben dan lees ik dat graag
Ik zoek een?
Tv 43 of 48 inch
Wat is je budget?
Het maximale wat we uit willen geven is € 800
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films en series mee te bekijken geen games
Wat heb je zelf al gevonden?
Er is eigenlijk voor mij zoveel keus dat ik gewoon niet weet wat ik moet kiezen of waar ik op moet letten.
Het enige wat ik belangrijk vind is dat het minimaal een 100hz tv is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wij zitten ongeveer op 3,5 meter van de tv dus een 46 inch zou het beste zijn volgens de consumentenbond, maar als je weer verder kijkt dan kom je weer maten tegen van 60 inch tot 70 inch en dat lijkt mij toch wel een enorme tv
Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn gedachte is dat het groot lijkt omdat we nu nog een 32 inch tv hebben.
Verder is de opmerking dat het een smart tv moet zijn voor het kijken van netflix en npo gemist wat achterhaald omdat de meeste tv's dit standaard al hebben
De reden dat het voornamelijk om 43 of 48 inch gaat is omdat ik eigenlijk nog maar weinig kleine maten tegen kom.
40 inch zie je nog wel maar wordt minder en 46 inch zie je bijna niet.
Of ik zoek niet goed genoeg
Het is verder ook geen haast klus dus als er binnenkort nieuwe modellen uitkomen die wellicht beter zijn dan kunnen we daar op wachten.
Als ik nog belangrijke zaken vergeten ben dan lees ik dat graag
[ Voor 6% gewijzigd door MdO82 op 27-01-2017 19:16 ]
2250 WP Zuid PVoutput