Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wel erg strikte moderatie

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

• Kees030
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 16:36
Ik heb mijn ervaring met verzending via DHL hier geplaatst:Slechte ervaring met DHL (verzenden naar Parcelstation) :(

Een Moderator heeft dit op slot gezet met opmerking "Ervaringen topics horen niet thuis hier. Dit topic gaat dan ook op slot"

Vreemd gezien de sub-titel: "De plek voor discussies rond de diverse aspecten van het online aanschaffen van producten en diensten. Denk hierbij aan ervaringen, problemen, wet kopen-op-afstand en consumentenrecht, etc. etc"

Ik heb gevraagd waar het dan wel hoort, maar krijg als reactie slechts dat hij er geen discussiewaarde in ziet.

De gedachte aan censuur, China en Rusland kan ik niet onderdrukken. Graag wil ik de discussie aangaan hoe andere tweakers dit zien.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:37

sjaool

Every life should have 9 cats

Doe een DM naar de moderator en vraag uitleg. Start a.u.b. niet de zoveelste topic over moderatie. :|

"When you grow up your heart dies"

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kees030 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:21:
De gedachte aan censuur, China en Rusland kan ik niet onderdrukken. Graag wil ik de discussie aangaan hoe andere tweakers dit zien.
Verstandig om meteen het beleid hier te vergelijken met de censuur in China en Rusland, dat zal je écht helpen![/sarcasm]

• Kees030
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 16:36
"Ik heb gevraagd waar het dan wel hoort, maar krijg als reactie slechts dat hij er geen discussiewaarde in ziet."

[ Voor 3% gewijzigd door Kees030 op 27-01-2017 13:35 ]

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik heb gevraagd waar het dan wel hoort, maar krijg als reactie slechts dat hij er geen discussiewaarde in ziet.
En wat is daar niet duidelijk aan? Een forum is een discussieplatform, geen blog.
Dat die bewoordingen wel héél erg overdreven zijn.

Overigens heeft de redactie niets te maken met het forum en is dit subforum dan ook de verkeerde. Wil je meer uitleg over waarom of kritiek geven op de moderatie in SF dan kan dat hier: Shopping Forum - Feedbacktopic

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:05

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ben het in dit geval eens met de desbetreffende moderator. Je topic is een zoveelste 'omsomtopic' met betrekking tot pakket verzenders.

Er valt weinig te discussiëren en de meeste reacties zullen dan ook zijn: "Ja, ik heb ook zoiets meegemaakt...." Dat soort topics hebben geen discussiewaarde en zodoende is deze op slot gegaan.

Wellicht zit ik er wel helemaal naast en heb jij een ander idee betreft het topic, mocht dat zo zijn dan hoor ik het graag.

Als laatste zijn dit soort topics niet de bedoeling, zoals ook staat omschreven in: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!. Mocht je er met de desbetreffende moderator niet uitkomen, kan je ook altijd een bericht plaatsen in het feedback topic van het desbetreffende forum deel.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 27-01-2017 13:52 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
^^ Op slot dus. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.