Dat is gewoon hoe lang ik er mee bezig ben geweest. Ik had XDebug nodig omdat ik een paar gegevens wilde controleren (debuggen). Er zit niets aan optimalisatie (etc) in, gezien ik niet bekent ben met de codebasis van Tweakers. Ik had het in de codebasis van mijn Framework / website kunnen doen, maar ook dat zou niet direct een goed beeld geven (mijn website is niet bepaald vergelijkbaar met Tweakers

).
Maar in de basis blijft PHP gewoon PHP. Wanneer je een bestand upload komt deze binnen in de $_FILES global, wordt in de temp-map van de server opgeslagen. Je kan deze bestanden dan met PHP inlezen, manipuleren en verwerken. Hoe dit verder in het Framework van Tweakers gaat, dat weet ik niet. Mijn doel en uitgangspunt was puur php, zonder een extern framework, zelfs zonder het framework wat ik zelf geschreven heb.
Dit is een methode waarin ik ontwikkel, als iets voor mij ongrijpbaar of ingewikkeld is. Dan versimpel ik het. Werkt de simpelere oplossing naar wens dan doe ik de volgende stap. Na die stap bepaal ik van: "Mijn oplossing is goed", "Mijn oplossing voldoet", "Mijn oplossing is verkeerd" en alle drie komen voor. Hierna bepaal ik wat mijn volgende actiepunt is.
Dit is exact wat ik hier gedaan heb. Het dev-team zegt dat het moeilijk te implementeren is, dus geef ik ze een voorbeeld van hoe ik het zou doen. En dan kan je het wel trollen vinden, want dat is makkelijk als je het er niet mee eens bent, maar ik doe het met de beste bedoelingen. Ik weet serieus niet hoe ik hier verder mee moet, dus laat ik het nu maar voor wat het is.